De eersteklas zit standaard vol met mensen die daar geen kaartje voor hebben, en heb nog nooit iemand een boete zien krijgen. Ze worden gewoon weggestuurd áls er uberhaupt al een conducteur komt.
Vriend had gisteren het grandioze plan om een keertje van kant te wisselen in het bed. Heb opzich wel de hele nacht doorgeslapen maar werd zo verrot en onrustig wakker, echt alsof ik ergens gelogeerd had. Waarom ben ik hiermee akkoord gegaan🙂
Als het heel vol is in de trein kan de conducteur er nieteens doorheen
Mijn lichaam gaf vorige week al aan dat alles te veel is maar ik ging stug door. Nu heb ik lekker last minute vandaag vrij genomen. Echt zin om te rusten, boek uitlezen en beetje aanmodderen vandaag.
Mijn pony is van paars naar amethyst paars gegaan en nu weer blauwe resten dus ik heb een open potje turquoise er in gegooid. Potje is langer open dan 12 maanden. gaat vast goed komen. Of niet. /s
(niet een daadwerkelijke pony maar dat ding wat op mijn hoofd hangt)
Omg trento haha heb daar zulke leuke herrinneringen aan. De pizza was vgm idd mwa haha
Lief je berichtje! Ik weet de context eigenlijk ook niet precies. Misschien dat ik dacht dat met verhuizen al m’n andere problemen op magische wijze zouden zijn verdwenen. Maar ik weet ook wel dat dat niet zo is. Maar gister was gewoon een stomme dag. Eerst belde m’n baas een half uur voordat z’n afspraak begon dat ie cijfers nodig had. Mijn werkdag was nog niet eens begonnen, dus ik moest gehaast opstarten. Maar wat me vooral irriteerde, hij wist al drie weken van deze afspraak. Waarom komt ie er pas nu mee, letterlijk 30 minuten voor de afspraak?!
En daarna hoorde ik dat m’n vriendinnen in het buitenland zitten met m’n verjaardag. Dat is hun goed recht natuurlijk, en ik had ook nog niet eens plannen gemaakt (want het is pas over een paar weken). Maar dat wilde ik dit weekend gaan doen. Ik zag me gewoon voor me dat ik nu weer een eigen appartement heb, dat ik leuk mensen kan uitnodigen met een zelfgemaakt etentje oid. En dat kan natuurlijk ook op een andere dag, maar het was gewoon jammer te bedenken dat ze leukere dingen (beide op vakantie) hadden.
En toen ik thuiskwam, kwam ik erachter dat m’n telefoon nog op kantoor lag, dus ik kon weer terug.
Geen wereldrampen dus, maar het was gewoon allemaal even stom gister.
Moest net de reptielen/lizard people theorie uitleggen aan mijn moeder (nog bedankt, sherry)
Mam: “Die geloven zeker nog in Paulus de Boskabouter.”
Ik: “ Nee, wel dat de aarde plat is.”
Mam: 🫠
Met honger naar de supermarkt blijft gevaarlijk. Alles is ineens zo lekker.
Ja pas op, zodra je thuis bent niet meer!
Geen last van.
behalve als het vieze chips is
Ja dat is altijd zo’n teleurstelling. Koop je iets nieuws… denk je oeh lekker voor vanavond en dan trek je het open tijdens een serie ofzo en denk je na 2 chippies oke bah next.
Heb wel uitgelegd dat antisemtisme er ook mee te maken heeft. Maar hoe en wat kan ik ook niet precies uitleggen.
Lucky! Ik denk bij thuiskomst en na gegeten te hebben: Jezus waarom heb ik dít meegenomen?
Ik vraag me ook echt af hoe lang we die topics nog in leven gaan willen houden hoor.
Hoe bedoel je dan? In principe is het toch gewoon hetzelfde als hier op het forum posten? Maar misschien probeer ik mezelf in te dekken omdat ik zelf al lang post een paar subs.
@Ainu Ik lees zelf soms mee op Tattle en vind die pesttopics (want dat zijn het) gewoon bizar. Veel van de mensen daar hebben een lelijke foto van hun favoriete influencer om op te haten als profielfoto, dus daar begint het al mee. Er worden daar dingen geschreven waar je hier in no time een waarschuwing of ban voor zou krijgen, daar krijg je likes.
Ik heb nooit spijt van de producten zelf. Wel dat ik altijd een paar dingen extra meeneem. En dan na 1 ding zoiets heb van ja… zit wel vol nu. En dan zit ik met al die andere shit .
& @Bill hmm ja daar hebben jullie wel gelijk in, ik zit zelf meer in discussie subs maar zie het bijvoorbeeld wel vrij fel in de bravo subs waar ik dus niet meer veel post omdat het toch altijd hetzelfde gezeik en gehaat is terwijl eigenlijk niemand het eens is wat ze willen. De andere subs die ik zelf gebruik zijn eerder niche discussie-gebaseerd zoals r/jrpg en satelliet subs van Drag Race.
Anderzijds vind ik het forum hier ook niet per se zo verheven hoor, je ziet toch nog wel af en toe trol-avatars voorbij komen, ik denk sowieso dat er nog steeds een grote verborgen wereld zit in die blogger topics , al open ik ze zelf nooit.