Wat je even kwijt wil #62

Ik dacht mijn week kan niet erger en toen kwam deze donderdag. Deels veroorzaakt door de ns en helaas door mijn eigen vermoeidheid en chaotische gedrag :upside_down_face:

2 likes

Haha dat lijkt me wel overdreven hoor :stuck_out_tongue: Dit is toch gewoon een grappig bedoelde en minder expliciete variant van ā€œruim die teringzooi op je slaapkamer op, hoe vaak moet ik het nou nog zeggen, als het voor zaterdag niet opgeruimd en schoongemaakt is, mag sterre niet blijven logeren EN IK MEEN HETā€

32 likes

ALS JIJ JE GEWOON GEDRAAGT IN DIT HUIS MAG HIER HEEL VEEL

16 likes

Ja, mijn zusje heeft echt honderden blikjes monster in haar kamer. Ze spaart echt verschillende smaken en doet zelfs uit het buitenland bestellen. Insane.

3 likes

Vanmiddag ging ik naar een broodjeszaak, toen ik m’n broodje aan het eind van de counter oppikte stonden daar 3 flessen met saus. Dus ik dacht okĆ© chill, even wat proeven, dus ik had een klodder aan de zijkant van m’n bord gedaan. Komt daarna een medewerker naar me toe: waar heb je die saus vandaan? Dus ik zei: uh ja die staat op de counter. Dus hij: nee die saus is alleen voor de show, die kun je echt niet eten want die staan daar al jaren. Is alleen maar om te laten zien dat je die saus voor thuis kunt kopen.

??? Maar waarom ga je saus aan het einde van de broodjescounter zetten die niet voor consumptie is

31 likes
Ik voel me niet aangesproken

Maar de lege bewaar ik iig niet, ik zie op tiktok dat tieners idd soms lades vol met vapes bewaren

2 likes

Moet je elke x een nieuwe kopen als ieh op is?

Oh god ja toen ik een Zweedse vriendin ging opzoeken hebben we het halve weekend in een cafe gezeten waar ze licht therapie lampen hebben, omdat ze het depressieve weer niet meer aankon.

1 like

Jup deze zijn wegwerp

2 likes

Kunnen ze die niet van karton maken.

4 likes

Zou een hoop schelen inderdaad :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dan moet hij mogelijk ook even de docu kijken van Sinan over breuklijnen in de Zweden. Daarvan dacht ik: wow, dat vind ik echt niet gedacht bij Zweden & vond ik derdewereldland-achtig. Denk dat elk welvarendland wel ā€˜een andere kant’ ook heeft.

6 likes

Nee gelukkig niet hey. Stel dat je dan je minst favo stamppot krijgt. De horror.

21 likes

Of überhaupt stamppot

7 likes

Ik vind alleen de stampots van mijn moeder lekker dus vroeger rond kerst op school stampot eten was echt verschrikkelijk.

4 likes

Ja hoor, dat Ikea daar vandaan komt betekent niet dat Zweden superieur is :anguished:
Wij hebben de Hema!

4 likes

Ik raak hiervan helemaal in de war: is het echt? Hoe kan dit? Hoeveel werk is dit? Hoe zit dat anatomisch qua organen enzo? Vind ik het mooi? Moet of wil ik hier überhaupt iets van vinden? Wil ik dit ook? Etc.

2 likes

Naar een vrouw?

2 likes

Oh zo bedoel je het, dat is niet hoe je vraag op me over kwam. Dan begreep ik je verkeerd. (Edit: eigenlijk denk ik toch van niet)

3 likes

Pff was gister aan het werk en voelde me al niet lekker: dat heeft zich doorgezet in een buikgriep :smiling_face_with_tear:

3 likes