Haha ja ik snap niet wat de etiquette is ook daarmee. Want in bepaalde bussen/treinen weet je gewoon dat er weer nieuwe mensen komen en het weer propvol zit. Dus wel blijven zitten? Of vind die persoon naast je dat dna kut? Maar ja ik zit wel prima zo. Dillema dillema. Ik vind het wel altijd mooi als iemand opstaat, ergens anders gaat zitten en er bijna meteen een naast zit.
Je he hahah waarom is het in dit soort gevallen ook altijd het meest belangrijke ingredient
Plus mensen die graag uit je buurt bleven. Loved it.
Die retraite eigenlijk geen retraite was maar gewoon een workshop en ik van voor tot achter ontevreden over was. Het enige wat nice was, was de lunch.
Daarnaast gesprekken over hoe je kanker kon helen om blokkades op te heffen vondt ik echt zo heftig om te horen en dat 35 mensen daarmee instemde ook.
De groep was veelste groot, er werden super veel vragen gesteld waardoor sommige onderdelen niet doorgingen.
Ik voel me heel de week al kut omdat het gewoon kut was, ik heb geprobeerd er een positieve noot aan te geven maar het lukt me echt niet.
Baal er van.
Wat…
Wel balen dat je retraite een wappie workshop was.
Nee omdat ik eerlijk gezegd daar niet de ballen voor heb. Ik kan natuurlijk nu wel achteraf zeggen ik had dit moeten doen, maar dan had ik nog steeds niet het lef gehad.
Ik probeerde zo hard iets voor mezelf eruit te halen omdat ik het nodig had gezien de turbulente tijd en bleef er aan vast houden dat ik moest blijven. Egoïstisch, maar mentaal zit ik nog steeds niet waar ik wil zijn en had ik hoop dat dit me een beetje zou helpen.
Ik heb inderdaad wel een email gestuurd en mijn onvrede geuit, of ze er wat mee gaan doen is maar de vraag.
Ik hou het voortaan gewoon bij mijn psycholoog
Ze hebben net getweet dat er idd een fout ontdekt is in hun dataset
Nouja, ‘gewoon’. Achttien graden lijkt me nog steeds warm voor eind oktober.
Maar idd logischer dan 35
het gemiddelde daalt nu peilsnel naar 10 à 12 graden! De stippellijn is het gemiddelde (maximumtemperatuur)
Oh jammer.
Wat is het nut van deze post? Is dit op feiten en betrouwbare bronnen gebaseerd? Of moet iedereen zichzelf een depressie aanpraten vanwege een aantal wappies die allerlei dingen de wereld inslingeren?
oh ik ging er niet vanuit dat het van wappies was, meer nieuws waar je niks over hoort maar wat misschien wel goed is om te weten?
weet eigenlijk niet waarom ik het wilde delen, werd er zelf vooral sad van.
heb hem bij nader inzien verwijderd, ik gun iedereen een beter gemoed dan dat van mij na het lezen van deze redditpost
Zo toevallig! Ben helemaal enthousiast!!
Gisteren was ik naar een concert en vanochtend ging ik even buiten de deur ontbijten met een vriendin en de artiest van het concert kwam aan het tafeltje naast ons zitten!
Had hem wel even aangesproken, zo leuk!
Kennelijk heb ik vorige week de planten geen water gegeven. Ja hallo, waarom zou ik? Ik ben zelf al moeilijk te onderhouden.
Jaaa laat me schuldig voelen
Kun je die niet gewoon bij Hovius (de plaatselijke bakker daar) het hele jaar door kopen?
Wat is het ergste dat kan gebeuren als je niet gaat?
Je lichaam is nu al druk zat met beter worden, je rust nu pakken is niet verkeerd.