Haha waarom niet? Is ie bang dat het er nooit meer uitgaat ofzo?
Ik zie op twitter een foto van die Arizona ijsthee, met die bloesem erop. Moet onmiddellijk denken aan dat ik die flesjes/ blikjes dan heeeeeel af en toe ergens kreeg of kocht en dan uitstalde in mān kamer. Net zoals starbucksbekers of tasjes van speciale winkels
, zouden tieners dat nu nog steeds doen?
ja haha, ook wel veel met Monster emergy
ja maar met vapes
Ja die foto/ tweet was wel de aanleiding hahah, maar ik liet dat dus expres eeuwen staan want dat vond ik cool
Ik vind cig kofte echt zo wagelijk eruit zien, van die handgeknede worstjes met afdrukken van knokkels
Hij is toch Zweed?
De audacity echt
Stel je voor dat dit je vader is
Ik ken die gast helemaal niet dus misschien in zijn kind wel heel intelligent zelfverzekerd en humoristisch en is dit niet van toepassing maar ik denk dat je een kind hier alleen maar slechte gevoelens mee kan krijgen omdat ze waarschijnlijk het relativeringsvermogen nog niet hebben. Maar misschien ben ik nu full Karen.
Ja dit is ook mijn ervaring met Zweedse mensen. Nou veel geluk toegewenst in jullie dure koude donkere wereld.
Nederland is ten minste gezellig lekker puh
Ik dacht mijn week kan niet erger en toen kwam deze donderdag. Deels veroorzaakt door de ns en helaas door mijn eigen vermoeidheid en chaotische gedrag
Haha dat lijkt me wel overdreven hoor Dit is toch gewoon een grappig bedoelde en minder expliciete variant van āruim die teringzooi op je slaapkamer op, hoe vaak moet ik het nou nog zeggen, als het voor zaterdag niet opgeruimd en schoongemaakt is, mag sterre niet blijven logeren EN IK MEEN HETā
ALS JIJ JE GEWOON GEDRAAGT IN DIT HUIS MAG HIER HEEL VEEL
Ja, mijn zusje heeft echt honderden blikjes monster in haar kamer. Ze spaart echt verschillende smaken en doet zelfs uit het buitenland bestellen. Insane.
Vanmiddag ging ik naar een broodjeszaak, toen ik mān broodje aan het eind van de counter oppikte stonden daar 3 flessen met saus. Dus ik dacht okĆ© chill, even wat proeven, dus ik had een klodder aan de zijkant van mān bord gedaan. Komt daarna een medewerker naar me toe: waar heb je die saus vandaan? Dus ik zei: uh ja die staat op de counter. Dus hij: nee die saus is alleen voor de show, die kun je echt niet eten want die staan daar al jaren. Is alleen maar om te laten zien dat je die saus voor thuis kunt kopen.
??? Maar waarom ga je saus aan het einde van de broodjescounter zetten die niet voor consumptie is
Moet je elke x een nieuwe kopen als ieh op is?
Oh god ja toen ik een Zweedse vriendin ging opzoeken hebben we het halve weekend in een cafe gezeten waar ze licht therapie lampen hebben, omdat ze het depressieve weer niet meer aankon.
Jup deze zijn wegwerp
Kunnen ze die niet van karton maken.