Wat je even kwijt wil #62

ik ga zo lekker op het nieuwe album van Taylor Swift (en ze heeft net ook nog 7 extra tracks toevoegd) :partying_face:

16 likes

Sameeee! Echt blij mee

5 likes

Jaaa wou dit ook komen posten :tada::tada: love taylor (en lana :heart_eyes:)

4 likes

Ik heb behoefte aan zon, zee, strand

3 likes

Nee

18 likes

Nou, dat was weer genoeg internet voor vandaag

2 likes

Ik heb het vanochtend ƩƩn keer geluisterd, maar was niet meteen enthousiast :frowning: alleen anti-hero vond ik gelijk tof. Verder vond ik het nog een beetje hetzelfde of zo, hopelijk moet ik er nog inkomen

Ga zo de 3am versies nog luisteren, ben benieuwd!

2 likes

Ben aan huis gekluisterd omdat die k*t ikea niet laat weten wanneer ze komen :weary: op mijn vrije dag

1 like

Alweer? Ik krijg het gevoel alsof ze elke maand een nieuw album uitbrengt zo vaak er hier over haar nieuwe albums wordt gepost

Verder niks over haar muziek ofzo. Het valt me gewoon op. Ze schrijft dan echt veel!

12 likes

Ik heb honger maar geen eetlust? Heb die twee nog nooit zo duidelijk los van elkaar gevoeld. Mijn lijf wil wat te eten maar alles staat me tegen dus daardoor hoef ik eigenlijk niks

2 likes

Voor ƩƩn van mijn beste vriendinnen wordt een babyshower georganiseerd. Gelukkig geen gedoe met rompers en babyvoeding, maar heb toch afgezegd met als voornaamste reden dat ik simpelweg geen zin heb in een middag met allemaal kirrende moeders met als enige gespreksonderwerp hun kinderen. Nu zit ik wel nog in de groepsapp maar wtf, waarom gaan sommige mensen ook als kleine kinderen praten? Ik zie iemand praten over ā€˜centjes’ en ā€˜manlief’ :nauseated_face: mijn god straks wordt mijn vriendin hier ook mee besmet sos send help.

23 likes

Mijn collega op werk woont bij zijn ouders en uit alles blijkt dat hij ook nooit iets zelf hoeft te doen thuis. Vandaag vonden we dat het een keer zijn beurt was om de tafel schoon te maken na de lunch. Komt hij aanzetten met een schuurspons en afwasmiddel :joy: Met andere woorden, hij heeft nog nooit ook maar iets schoongemaakt in zijn leven :sweat_smile:

13 likes

Het is zo ver, het is gebeurd. Mijn vriendinnen hebben het over ā€˜de kids’

SOS. Send help.

9 likes

Een tijd van onbezorgdheid is voorbijjjjjjj

3 likes

Echt trek in een bittergarnituur maar nul zin om het te gaan halen oid.

9 likes

Probeerde iemand vanochtend te bellen en te teamsen, omdat hij gegevens nodig had om een offerte te kunnen maken en bij mij legde hij daar heel veel druk op. Zie ik dat hij net pas gebeld heeft, maar zit al in de trein om weekend te houden en echt super gaar. Nu echt te twijfelen om flauw te doen en maandag terug te bellen.

Edit: niet meer teruggebeld, ga lekker weekend houden.

14 likes

Sowieso gemaakt door mannen, want er zijn fucking veel filmpjes hierover

————-

@LanaRose issie 16 of zo?

2 likes

Nee, hij is 28 🫠

1 like

Ik ben de robotstofzuiger kwijt. Ik had hem aangezet en ging een dutje doen en nu is de batterij vermoedelijk leeg maar hij is nergens te vinden (hij heeft moeite z’n oplaadstation te vinden). Echt bizar.

34 likes

Woon jij in een kasteel?

1 like