Zou een hoop schelen inderdaad
Dan moet hij mogelijk ook even de docu kijken van Sinan over breuklijnen in de Zweden. Daarvan dacht ik: wow, dat vind ik echt niet gedacht bij Zweden & vond ik derdewereldland-achtig. Denk dat elk welvarendland wel ‘een andere kant’ ook heeft.
Nee gelukkig niet hey. Stel dat je dan je minst favo stamppot krijgt. De horror.
Of überhaupt stamppot
Ik vind alleen de stampots van mijn moeder lekker dus vroeger rond kerst op school stampot eten was echt verschrikkelijk.
Ja hoor, dat Ikea daar vandaan komt betekent niet dat Zweden superieur is
Wij hebben de Hema!
Ik raak hiervan helemaal in de war: is het echt? Hoe kan dit? Hoeveel werk is dit? Hoe zit dat anatomisch qua organen enzo? Vind ik het mooi? Moet of wil ik hier überhaupt iets van vinden? Wil ik dit ook? Etc.
Naar een vrouw?
Oh zo bedoel je het, dat is niet hoe je vraag op me over kwam. Dan begreep ik je verkeerd. (Edit: eigenlijk denk ik toch van niet)
Pff was gister aan het werk en voelde me al niet lekker: dat heeft zich doorgezet in een buikgriep
ik ga zo lekker op het nieuwe album van Taylor Swift (en ze heeft net ook nog 7 extra tracks toevoegd)
Sameeee! Echt blij mee
Jaaa wou dit ook komen posten love taylor (en lana
)
Ik heb behoefte aan zon, zee, strand
Nee
Ik heb het vanochtend één keer geluisterd, maar was niet meteen enthousiast alleen anti-hero vond ik gelijk tof. Verder vond ik het nog een beetje hetzelfde of zo, hopelijk moet ik er nog inkomen
Ga zo de 3am versies nog luisteren, ben benieuwd!
Ben aan huis gekluisterd omdat die k*t ikea niet laat weten wanneer ze komen op mijn vrije dag
Alweer? Ik krijg het gevoel alsof ze elke maand een nieuw album uitbrengt zo vaak er hier over haar nieuwe albums wordt gepost
Verder niks over haar muziek ofzo. Het valt me gewoon op. Ze schrijft dan echt veel!
Ik heb honger maar geen eetlust? Heb die twee nog nooit zo duidelijk los van elkaar gevoeld. Mijn lijf wil wat te eten maar alles staat me tegen dus daardoor hoef ik eigenlijk niks