Nee haha de woonkamer is 40m2 ofzo, ruim genoeg maar niet genoeg om zoiets kwijt te raken.
Ik denk dat hij t zat was en is vertrokken.
Ik zit in de bieb te studeren en voel m’n kop gewoon vollopen met snot (sorry). Ook niet zo verwonderlijk als je je de hele week al tussen de sniffende en hoestende mensen bevindt. Ik denk dat ik maar eens vroeg ga stoppen vandaag en op tijd naar bed ga
Heeft hij niet zo’n ‘ik ben kwijt’-functie? Die van ons kun je via de app ‘I’m over here!’ laten roepen
We hebben de app nooit opnieuw geïnstalleerd op onze nieuwe telefoons helaas. Ik ga nog een paar keer met de afstandsbediening random in de rondte klikken haha.
@Soy.peor ik geef hem groot gelijk. Wel jammer voor ons.
Oké blijkbaar had ik de deur van het washok opengelaten en is hij daarheen ontsnapt en precies onder een kast is hij vastgeraakt, waardoor ik hem bij een snelle check niet meteen zag.
Arm ding, hij heeft vast een kwartier gepiept van angst :’(
Krijg nou wat, dé dag dat ik switchte van wtf naar ff
Waarom moeten limburgers van die debiele feesten organiseren die de hele stad platleggen. Echt zo fucking irritant. Ik wil gewoon mn auto kunnen parkeren zonder in een rij van 20 minuten te moeten staan.
Ik word een beetje gek van al die verkouden mensen om mij heen. Echt heel vervelend dat je ziek bent, maar KAP EENS MET DAT GEKUCH EN DAT GESNUIT.
Ik ben die geluiden goed zat.
Toch wel met dat stemmetje uit Sponge Bob
NEE ECHT NIET!!!
Kon de oliebollenkraam niet meer negeren, vandaag al 3 oliebollen op
Ik kreeg vroeger wel eens meldingen van de robotstofzuiger om half tien, dat ie ergens vastzat. Vond het dan zo zielig dat we hem pas om 17 uur kwamen redden
Zo herfstvakantie…
Ik loop zo over in mijn werk en helaas mijn collega’s in mijn bouw ook (basisonderwijs).
We zijn alle 3 gewoon zo op, dat het niet echt meer lukt om elkaar overeind te houden.
Baal hier echt zo van, mijn eigen verdriet kan ik wel dragen maar dan van hen er bij vind ik zo pijnlijk omdat ik hen gewoon echt niet kan helpen.
wist je ook dat als je sterft dit er allemaal uitloopt omdat je alle spanning verliest?
Ook als je geconstipeerd bent?
ja, als je echt zwaar geconstipeerd bent stoppen ze je hart gewoon even en het is zo opgelost
Leuk hoor een avondje wat leuks doen. Maar het allerleukste daaraan js thuis zijn en de scheten die je hebt ingehouden los laten.