Voor één van mijn beste vriendinnen wordt een babyshower georganiseerd. Gelukkig geen gedoe met rompers en babyvoeding, maar heb toch afgezegd met als voornaamste reden dat ik simpelweg geen zin heb in een middag met allemaal kirrende moeders met als enige gespreksonderwerp hun kinderen. Nu zit ik wel nog in de groepsapp maar wtf, waarom gaan sommige mensen ook als kleine kinderen praten? Ik zie iemand praten over ‘centjes’ en ‘manlief’ mijn god straks wordt mijn vriendin hier ook mee besmet sos send help.
Mijn collega op werk woont bij zijn ouders en uit alles blijkt dat hij ook nooit iets zelf hoeft te doen thuis. Vandaag vonden we dat het een keer zijn beurt was om de tafel schoon te maken na de lunch. Komt hij aanzetten met een schuurspons en afwasmiddel Met andere woorden, hij heeft nog nooit ook maar iets schoongemaakt in zijn leven
Het is zo ver, het is gebeurd. Mijn vriendinnen hebben het over ‘de kids’
SOS. Send help.
Een tijd van onbezorgdheid is voorbijjjjjjj
Echt trek in een bittergarnituur maar nul zin om het te gaan halen oid.
Probeerde iemand vanochtend te bellen en te teamsen, omdat hij gegevens nodig had om een offerte te kunnen maken en bij mij legde hij daar heel veel druk op. Zie ik dat hij net pas gebeld heeft, maar zit al in de trein om weekend te houden en echt super gaar. Nu echt te twijfelen om flauw te doen en maandag terug te bellen.
Edit: niet meer teruggebeld, ga lekker weekend houden.
Sowieso gemaakt door mannen, want er zijn fucking veel filmpjes hierover
————-
@LanaRose issie 16 of zo?
Nee, hij is 28 🫠
Ik ben de robotstofzuiger kwijt. Ik had hem aangezet en ging een dutje doen en nu is de batterij vermoedelijk leeg maar hij is nergens te vinden (hij heeft moeite z’n oplaadstation te vinden). Echt bizar.
Woon jij in een kasteel?
Nee haha de woonkamer is 40m2 ofzo, ruim genoeg maar niet genoeg om zoiets kwijt te raken.
Ik denk dat hij t zat was en is vertrokken.
Ik zit in de bieb te studeren en voel m’n kop gewoon vollopen met snot (sorry). Ook niet zo verwonderlijk als je je de hele week al tussen de sniffende en hoestende mensen bevindt. Ik denk dat ik maar eens vroeg ga stoppen vandaag en op tijd naar bed ga
Heeft hij niet zo’n ‘ik ben kwijt’-functie? Die van ons kun je via de app ‘I’m over here!’ laten roepen
We hebben de app nooit opnieuw geïnstalleerd op onze nieuwe telefoons helaas. Ik ga nog een paar keer met de afstandsbediening random in de rondte klikken haha.
@Soy.peor ik geef hem groot gelijk. Wel jammer voor ons.
Oké blijkbaar had ik de deur van het washok opengelaten en is hij daarheen ontsnapt en precies onder een kast is hij vastgeraakt, waardoor ik hem bij een snelle check niet meteen zag.
Arm ding, hij heeft vast een kwartier gepiept van angst :’(
Krijg nou wat, dé dag dat ik switchte van wtf naar ff
Waarom moeten limburgers van die debiele feesten organiseren die de hele stad platleggen. Echt zo fucking irritant. Ik wil gewoon mn auto kunnen parkeren zonder in een rij van 20 minuten te moeten staan.
Ik word een beetje gek van al die verkouden mensen om mij heen. Echt heel vervelend dat je ziek bent, maar KAP EENS MET DAT GEKUCH EN DAT GESNUIT.
Ik ben die geluiden goed zat.