Toch wel met dat stemmetje uit Sponge Bob
NEE ECHT NIET!!!
Kon de oliebollenkraam niet meer negeren, vandaag al 3 oliebollen op
Ik kreeg vroeger wel eens meldingen van de robotstofzuiger om half tien, dat ie ergens vastzat. Vond het dan zo zielig dat we hem pas om 17 uur kwamen redden
Zo herfstvakantie…
Ik loop zo over in mijn werk en helaas mijn collega’s in mijn bouw ook (basisonderwijs).
We zijn alle 3 gewoon zo op, dat het niet echt meer lukt om elkaar overeind te houden.
Baal hier echt zo van, mijn eigen verdriet kan ik wel dragen maar dan van hen er bij vind ik zo pijnlijk omdat ik hen gewoon echt niet kan helpen.
wist je ook dat als je sterft dit er allemaal uitloopt omdat je alle spanning verliest?
Ook als je geconstipeerd bent?
ja, als je echt zwaar geconstipeerd bent stoppen ze je hart gewoon even en het is zo opgelost
Leuk hoor een avondje wat leuks doen. Maar het allerleukste daaraan js thuis zijn en de scheten die je hebt ingehouden los laten.
Oh dit doe ik altijd dan al op de fiets / voor ik de auto instap. Wel even omkijken wie er in de buurt zijn.
Ik kan niet scheten op de fiets helaas. Ik doe t wel op t station hoor haha
poepmoeheid… poep is zooo 2021
Hahaha dat commentaar is zo leuk. ‘Easy, EASY!’
Tussen alle time stamps van landingen staat er ook eentje met de naam ‘horses’ en dan filmt 'ie ineens een weiland met, ja… paarden
Ik kan heel de nacht al niet slapen omdat ik zo intens veel spierpijn heb aan de binnenkant van mijn benen/liezen . Echt nog nooit zo veel pijn gevoeld daar!
Ja en toch wil ik het een keer doen maar ik weet niet waar haha
Wij hebben woensdag onze pup opgehaald. Hoe ga ik dit overleven ben nu al kapot, wát een werk. Maar aan de andere kant ook zo lief.
Ik zou mijn nek breken op die dingen
die vraag stel ik me wel vaker als ik mijn eigen posts terug lees