waarom ziet hij er uit als een slechterik in slechte soap
Ik vraag me meer af wat jij met het forum hebt als je alle post irritant vind
Hij kan er ook niets aan doen dat hij er zo uitziet
Galaptigowie???
ik vind eigenlijk heel de setting eraan bijdragen met dat pak en dan vaag grijnzend terwijl 'ie een kutlied zingt
Ik noem t eigenlijk ook gewoon gelakte boerenkool.
Maar lust je banaan met spikkels of perziken?
Glossy Taco van Holo Taco
Als ik films kijk met tijdreizigers, robots die tot leven komen, mensen uit een andere dimensie etc. denk ik altijd als eerste: Hoe doen ze dat zonder persoonsnummer? Zit je opeens in een andere dimensie en dan kan je niet naar het ziekenhuis.
Waarom heeft geen enkele film daar antwoord op?
Hebben ze daar de chips van Bill Gates nog niet?
Er wordt beneden geklust en ik heb me boven verstopt onder het mom van: “Voel me nog een beetje ziekjes.” Love it dat ik nu geen awkward gesprekjes hoef te doen.
Sinds ik ben verhuisd naar een studio noemt een vriendin van mij het de hele tijd ‘mijn kamer’. Als in: oh ja dit potje is wel leuk voor op je kamer. Ik woon niet op kamers gvd!!!
Herkenbaar!!! En ik heb ook vriendinnen die op een kamer van 12 m2 wonen, hier binnenkomen en het ‘klein’ noemen tuurlijk het is niet groot maar jouw kamer is pas klein
Ik heb nachtdienst maar ben helemaal labiel. Jank om alles.
I feel u girl
Alles hangt klaar voor vanavond, oktoberfeest . Nu nog even wachten tot het 18:00u is zodat we het kind naar oma kunnen brengen en dan hossa
Er was hier van de week iemand over de vloer die een opmerking maakte over mijn “studentenwoning”
De persoon in kwestie woont bij mama om te sparen voor een koophuis. Tsja, ik denk dat niemand er vrolijk van wordt als ik weer bij m’n ouders ga wonen en een huis kopen gaat ‘m toch nooit worden tenzij ik de loterij win ofzo
Ik krijg dat soort opmerkingen zelfs van mensen die niet eens weten hoe ik woon. Alleen het feit dat het geen koopwoning is, is blijkbaar genoeg om het af te serveren als ‘studentenhuis’
Urgh ja zo irritant!!
Ik had dat ook altijd met mijn werk (ggz gewoon in dienst & 1 dag in de week hbo Social Work): wanneer loop je stage