Ik kreeg net een krampje in mijn vinger (met ring) door statische energie in de wasmachine, en nu durf ik mijn natte was er niet uit te halen
Ik heb net een avondwandeling gemaakt en t zweet staat werkelijk op m’n rug zo warm heb ik t ervan. Het voelde echt als een soort zomeravond en dan gaat het de komende dagen nog warmer worden. Wat moet je in hemelsnaam aantrekken?
Ik heb afgelopen 7 jaar een gekraakte versie van een muziekprogramma gebruikt voor al mijn optredens/producties (zonder problemen) en sta nu voor het dilemma of ik nog een keer ga kraken of 600 euro ga dokken. O o o……
Ik heb dit weekend “bij ons op het kamp” ontdekt op videoland en ik vind het helemaal leuk haha. Ben ook echt gefasicineerd, dat een woonwagen van 100m2 ofzo met bovenverdieping nog vervoerd kan worden met vrachtwagen (wel in delen) etc. Wtf.
Ik dacht die Gino alleen van forum gifjes enzo te kennen maar kwam er vorige week achter dat ik altijd in zijn restaurants eet als ik in de UK ben
En die restaurants hebben gewoon zijn naam dus die link was niet heel moeilijk te leggen ofzo haha
Ja, ik wil daar ooit eens met mijn vriend naartoe. Hij moet ook altijd vloeken als ze pastagerechten maken met room wanneer het niet hoeft of de verkeerde pasta vorm gebruiken. Eerst de reviews wel lezen
ik kijk uit naar je recensie!
Het is inmiddels mijn vaste comfort food plek voor als ik een beetje down ben daar. Ik eet er ook eigenlijk alleen de pasta carbonara. Ontdekte ooit dat die daar gelukkig zonder room is (wat ik niet kan eten).
Ze hebben ook lekkere virgin cocktail-achtige sapjes vind ik.
Ik ben verder niet heel kritisch op eten trouwens en al helemaal geen foodie ofzo dus kan niet oordelen over kwaliteit. Ik word gewoon blij van deze plek
Weer voor het eerst werken en naar kantoor sinds corona en ik ben zooo moe. Weet niet of het komt door vroeg opstaan of doordat ik in het algemeen de hele tijd moe, moe, moe ben sinds ik het heb gehad.
Had de weersvoorspellingen wel gezien maar dacht dat het vroeg in de ochtend nog wel redelijk fris zou zijn maar niet dus. Nu lekker met een zweetkop in de trein.
Bloedjeheet gewoon he?!
Er is hier iemand met een bladblazer bezig, en ik heb een fucking kater.
Hoezo is het nog zo donkerrrrr
Komend weekend alweer de klok achteruit ook Kijk wel nu al uit naar dat uurtje extra slaap
Ik hoorde gisteren dat nieuwe Lil Nas X nummer op de radio en er zat een melodielijntje in wat me megabekend voorkwam maar ik kon het niet plaatsen. Maar nu schoot het me ineens te binnen en het is precies hetzelfde lijntje als in een Simple Plan nummer uit 2004 hahaha :’) love m’n emo-brein
Mijn trein is omgedraaid en heeft ons eruit gegooid op lage zwaluwe. Ik werk wel thuis
Naast dit, het is echt bizar hoeveel emo bands er terug komen met nieuwe muziek.
en emo fest (Zo noem ik het maar, onthoud de naam nooit) in amerika ging niet door. echt drama overal.
Die heb ik ingehuurd voor iedereen die naar het oktoberfeest is geweest gisteren
Ja inderdaad, er is natuurlijk die soort van poppunk opleving dus snap ergens ook wel dat al die oudere bands hun kans nog even grijpen haha. Wel echt sneu van dat festival ja, ik volg iemand op Instagram die daar z’n hele trip naar de US omheen had gepland, zo sip. Geloof wel dat veel bands alsnog shows hebben gespeeld in allerlei venues daar in de buurt
Nog even snel caschen
Ik zag op TIktok al hier en daar wat in vegas aan optredens of groepen bij elkaar komen inderdaad. het is wel echt oprecht sneu voor mensen die van ver komen.