Dankje voor de tip! Ik kijk het nu en vind het echt leuke nostalgie maar vind het wel heftig hoe iedereen veranderd is. Ik vind ze ook allemaal zo oud terwijl ik van dezelfde leeftijd ben dus wrs zie ik er zelf ook zo oud uit En het gaat ook een beetje traag allemaal maar goed ze moeten natuurlijk rekken wat ze hebben
Haha chill dankje IKEA.
Ik had eerst die korting niet maar was een bak vergeten dus had geannuleerd en toen zag ik ineens 10 euro korting wat ik kon aanklikken. Haha dit zijn leuke bedragen.
Gisteren een arretjescake gemaakt, niet wetende dat ik vandaag te vroeg ongesteld zou worden. Wat een timing.
Wat en dan schuif je gewoon een knakworst in zoān pasta-ding?
Wow echt ziek veel grote bliksemflitsen achter elkaar hier in Amsterdam. Ik haat onweer
Zoiets ja hahaha, ze gebruiken alleen lasagnebladen in plaats van kant en klare cannelloni
Ik geniet echt van dit weer! Heerlijk als je warm en droog thuis zit.
Ja hier ook⦠ik haat het ook. Schrik telkens zo erg en krijg daar echt paniek vanā¦
Ook echt gewoon: leg een knakworst op de vulling die je op een lasagneblad legtš„²
Komt je vriend daar toch nog mooi mee weg!
Ik kreeg net een krampje in mijn vinger (met ring) door statische energie in de wasmachine, en nu durf ik mijn natte was er niet uit te halen
Ik heb net een avondwandeling gemaakt en t zweet staat werkelijk op mān rug zo warm heb ik t ervan. Het voelde echt als een soort zomeravond en dan gaat het de komende dagen nog warmer worden. Wat moet je in hemelsnaam aantrekken?
Ik heb afgelopen 7 jaar een gekraakte versie van een muziekprogramma gebruikt voor al mijn optredens/producties (zonder problemen) en sta nu voor het dilemma of ik nog een keer ga kraken of 600 euro ga dokken. O o oā¦ā¦
Ik heb dit weekend ābij ons op het kampā ontdekt op videoland en ik vind het helemaal leuk haha. Ben ook echt gefasicineerd, dat een woonwagen van 100m2 ofzo met bovenverdieping nog vervoerd kan worden met vrachtwagen (wel in delen) etc. Wtf.
Ik dacht die Gino alleen van forum gifjes enzo te kennen maar kwam er vorige week achter dat ik altijd in zijn restaurants eet als ik in de UK ben
En die restaurants hebben gewoon zijn naam dus die link was niet heel moeilijk te leggen ofzo haha
Ja, ik wil daar ooit eens met mijn vriend naartoe. Hij moet ook altijd vloeken als ze pastagerechten maken met room wanneer het niet hoeft of de verkeerde pasta vorm gebruiken. Eerst de reviews wel lezen
ik kijk uit naar je recensie!
Het is inmiddels mijn vaste comfort food plek voor als ik een beetje down ben daar. Ik eet er ook eigenlijk alleen de pasta carbonara. Ontdekte ooit dat die daar gelukkig zonder room is (wat ik niet kan eten).
Ze hebben ook lekkere virgin cocktail-achtige sapjes vind ik.
Ik ben verder niet heel kritisch op eten trouwens en al helemaal geen foodie ofzo dus kan niet oordelen over kwaliteit. Ik word gewoon blij van deze plek
Weer voor het eerst werken en naar kantoor sinds corona en ik ben zooo moe. Weet niet of het komt door vroeg opstaan of doordat ik in het algemeen de hele tijd moe, moe, moe ben sinds ik het heb gehad.