Wat je even kwijt wil #62

Had de weersvoorspellingen wel gezien maar dacht dat het vroeg in de ochtend nog wel redelijk fris zou zijn maar niet dus. Nu lekker met een zweetkop in de trein.

3 likes

Bloedjeheet gewoon he?!

2 likes

Er is hier iemand met een bladblazer bezig, en ik heb een fucking kater.

2 likes

Hoezo is het nog zo donkerrrrr

Komend weekend alweer de klok achteruit ook :weary: Kijk wel nu al uit naar dat uurtje extra slaap

5 likes

Ik hoorde gisteren dat nieuwe Lil Nas X nummer op de radio en er zat een melodielijntje in wat me megabekend voorkwam maar ik kon het niet plaatsen. Maar nu schoot het me ineens te binnen en het is precies hetzelfde lijntje als in een Simple Plan nummer uit 2004 hahaha :’) love m’n emo-brein

11 likes

Mijn trein is omgedraaid en heeft ons eruit gegooid op lage zwaluwe. Ik werk wel thuis

2 likes

Naast dit, het is echt bizar hoeveel emo bands er terug komen met nieuwe muziek.
en emo fest (Zo noem ik het maar, onthoud de naam nooit) in amerika ging niet door. echt drama overal.

3 likes

Die heb ik ingehuurd voor iedereen die naar het oktoberfeest is geweest gisteren

22 likes

Ja inderdaad, er is natuurlijk die soort van poppunk opleving dus snap ergens ook wel dat al die oudere bands hun kans nog even grijpen haha. Wel echt sneu van dat festival ja, ik volg iemand op Instagram die daar z’n hele trip naar de US omheen had gepland, zo sip. Geloof wel dat veel bands alsnog shows hebben gespeeld in allerlei venues daar in de buurt

2 likes

Nog even snel caschen :smirk:

Ik zag op TIktok al hier en daar wat in vegas aan optredens of groepen bij elkaar komen inderdaad. het is wel echt oprecht sneu voor mensen die van ver komen.

1 like

Weinig content die nog oninteressanter is dan bibberende filmpjes van ADE. Ik skip instagram stories voorlopig maar even

26 likes

Ik heb sinds lange tijd mijn broodbakmachine weer eens aan gezet vanmorgen. En ik zit nu boven te werken en het hele huis ruikt naar vers gebakken brood, zo lekker :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Even een minuutje stilte voor de barista’s die hun baard moesten scheren :broken_heart:

6 likes

Ik heb het laatste boek van de zeven zussen uit en ik ben zo onbevredigend achter gelaten :mad: ik wil antwoorden!!!

5 likes

Ik ben mijn kantoorbaan zo kotszat op dit moment, ik wil bewegen en achter mn computer vandaan

10 likes

Ik vind iemand heel leuk en vind het echt zwaar kut :sweat_smile: allemaal emoties waar ik niks mee kan/wil/durf

8 likes

Kwam er niet toch nog een laatste deel op basis van wat ze al deels geschreven had voor haar overlijden?

1 like

Ja klopt! De belangrijkste richtingen etc heeft ze al geschreven/concept doorgegeven en haar zoon gaat er een daadwerkelijk boek van maken

Maar ik had gewoon wel Ć­ets meer info of richting gewild. Ik ben ook nooit zo goed in wachten, ik pak vaak series ook niet meer op wanneer ik moet wachten op een nieuw seizoen.

3 likes

ik vraag me af wat voor waanbeelden mensen hebben als ze pepermunt in hun gefermenteerd druivensap proeven

4 likes

Waaaar lees je dit?

1 like