Wat je even kwijt wil #62

Ik heb sinds lange tijd mijn broodbakmachine weer eens aan gezet vanmorgen. En ik zit nu boven te werken en het hele huis ruikt naar vers gebakken brood, zo lekker :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Even een minuutje stilte voor de barista’s die hun baard moesten scheren :broken_heart:

6 likes

Ik heb het laatste boek van de zeven zussen uit en ik ben zo onbevredigend achter gelaten :mad: ik wil antwoorden!!!

5 likes

Ik ben mijn kantoorbaan zo kotszat op dit moment, ik wil bewegen en achter mn computer vandaan

10 likes

Ik vind iemand heel leuk en vind het echt zwaar kut :sweat_smile: allemaal emoties waar ik niks mee kan/wil/durf

8 likes

Kwam er niet toch nog een laatste deel op basis van wat ze al deels geschreven had voor haar overlijden?

1 like

Ja klopt! De belangrijkste richtingen etc heeft ze al geschreven/concept doorgegeven en haar zoon gaat er een daadwerkelijk boek van maken

Maar ik had gewoon wel Ă­ets meer info of richting gewild. Ik ben ook nooit zo goed in wachten, ik pak vaak series ook niet meer op wanneer ik moet wachten op een nieuw seizoen.

3 likes

ik vraag me af wat voor waanbeelden mensen hebben als ze pepermunt in hun gefermenteerd druivensap proeven

4 likes

Waaaar lees je dit?

1 like

Omg ja dat had ik ook!! En de schrijfster is overleden :frowning: dus we zullen het nooit weten.

Zo onbevredigend na 7 boeken.

2 likes

Er komt toch nog een boek over de vader? Heet volgens mij Altas en de zoon van de schrijfster maakt haar schets af volgens mij. Geen verdere spoilers pls, ben pas op de helft met de boeken haha

2 likes

Ik kan zo slecht inschatten hoe warm het is steeds
Zweet me weer helemaal de pleuris van 15 min fietsen met teveel kleren aan :hot_face:

5 likes

Na een rottijd nu even lekker 3 dagen chillen met mijn vriend in een super knus chalet in de bossen, boek mee, pyjama mee, lekkere hapjes, ik kom de dagen wel door.

Dit dus een beetje 😂

Daan Boom on Instagram: "Even lekker uitwaaien even lekker helemaal niks. Tag de mensen die dit nodig hebben @stijnvanvliet"

18 likes

Waarom kunnen je darmen echt klinken/voelen alsof er een baksteen doorheen lazert

3 likes

Ik had een sollicitatie en ben het niet geworden. Baal meer dan ik wil toegeven want ben mijn huidige werk best wel zat. Maar weer verder zoeken

11 likes

neeheee in de afdronk! :roll_eyes:

3 likes

Ik ben ziek maar drink heerlijke thee met kaneelstokjes, gember, steranijs en sinaasappel. Super makkelijk en verlichtend voor keelpijn enzo

6 likes

Ik zag vandaag een koe en hij leek qua blik zó erg op mijn oom. Ik heb de foto net naar m’n ouders, broertje en vriend doorgestuurd en ze Raadden allemaal afzonderlijk van elkaar dat ie op die oom lijkt hahahaha, moet steeds heel hard lachen om die foto nu. M’n vader zei ook gewoon alleen de naam van die oom zonder te vragen of het goed was ofzo, gewoon overduidelijk blijkbaar hahahha.

Foto van de desbetreffende koe

113 likes

Nog een flinke neut erbij om de boel weg te branden en je hebt een geweldig verkoudheidsdrankje

2 likes

Oh ja dat snap ik helemaal, had precies hetzelfde na het laatste boek

2 likes