Omg ja dat had ik ook!! En de schrijfster is overleden dus we zullen het nooit weten.
Zo onbevredigend na 7 boeken.
Omg ja dat had ik ook!! En de schrijfster is overleden dus we zullen het nooit weten.
Zo onbevredigend na 7 boeken.
Er komt toch nog een boek over de vader? Heet volgens mij Altas en de zoon van de schrijfster maakt haar schets af volgens mij. Geen verdere spoilers pls, ben pas op de helft met de boeken haha
Ik kan zo slecht inschatten hoe warm het is steeds
Zweet me weer helemaal de pleuris van 15 min fietsen met teveel kleren aan
Na een rottijd nu even lekker 3 dagen chillen met mijn vriend in een super knus chalet in de bossen, boek mee, pyjama mee, lekkere hapjes, ik kom de dagen wel door.
Waarom kunnen je darmen echt klinken/voelen alsof er een baksteen doorheen lazert
Ik had een sollicitatie en ben het niet geworden. Baal meer dan ik wil toegeven want ben mijn huidige werk best wel zat. Maar weer verder zoeken…
neeheee in de afdronk!
Ik ben ziek maar drink heerlijke thee met kaneelstokjes, gember, steranijs en sinaasappel. Super makkelijk en verlichtend voor keelpijn enzo
Ik zag vandaag een koe en hij leek qua blik zó erg op mijn oom. Ik heb de foto net naar m’n ouders, broertje en vriend doorgestuurd en ze Raadden allemaal afzonderlijk van elkaar dat ie op die oom lijkt hahahaha, moet steeds heel hard lachen om die foto nu. M’n vader zei ook gewoon alleen de naam van die oom zonder te vragen of het goed was ofzo, gewoon overduidelijk blijkbaar hahahha.
Nog een flinke neut erbij om de boel weg te branden en je hebt een geweldig verkoudheidsdrankje
Oh ja dat snap ik helemaal, had precies hetzelfde na het laatste boek
Vannacht om half vier stond er een groep toeristen onder mijn slaapkamerraam heel luid te praten en Hey Jude te zingen op vol volume. Toen ze het voor de derde keer inzetten heb ik als een viswijf uit het raam geschreeuwd dat ze op moesten rotten. Toen kreeg ik weliswaar een ‘puta’ naar mijn hoofd geslingerd, maar ze gingen wel weg (vervolgens heb ik alleen wel tot half zeven wakker gelegen waardoor ik nog maar een uur kon slapen voor de wekker
)
Ik zit deze week 6 van de 7 dagen im de trein en in totaal 10,5 uur.
Ik zit hier op de bank en krijg de melding dat ze mijn pakketje niet hebben kunnen bezorgen. Geeft me het idee dat ze zich er makkelijk vanaf maken maar misschien is er trouwens wel iets met de bezorger dus let’s stay calm.
Hahaha mn vader is aan het leren hoe viber (een soort whatsapp) werkt. En ik kreeg net ern spraak memo " Ooh… ja ik begrijp het"
Blijkbaar was mn neefje hem aan t uitleggen hoe spraak memos werken
Heb hier zo hard om moeten lachen, je zal maar die oom zijn
Wie in hemelsnaam bestelt friet zonder zout?
Dan moet die portie los gemaakt worden en is het verser uit de frituur. Schijnt. Is vooral kut voor de medewerker. Of je hebt iets aan je nieren of hart maar weet niet of wekelijks BK dan verstandig is.
Mensen die een zoutarm dieet eten. Mja dan moet je volgens mij ook niet echt bij de BK zijn
O ik snap, mijn zus bestelde om die reden altijd big mac zonder kaas