Vannacht om half vier stond er een groep toeristen onder mijn slaapkamerraam heel luid te praten en Hey Jude te zingen op vol volume. Toen ze het voor de derde keer inzetten heb ik als een viswijf uit het raam geschreeuwd dat ze op moesten rotten. Toen kreeg ik weliswaar een ‘puta’ naar mijn hoofd geslingerd, maar ze gingen wel weg (vervolgens heb ik alleen wel tot half zeven wakker gelegen waardoor ik nog maar een uur kon slapen voor de wekker
)
Ik zit deze week 6 van de 7 dagen im de trein en in totaal 10,5 uur.
Ik zit hier op de bank en krijg de melding dat ze mijn pakketje niet hebben kunnen bezorgen. Geeft me het idee dat ze zich er makkelijk vanaf maken maar misschien is er trouwens wel iets met de bezorger dus let’s stay calm.
Hahaha mn vader is aan het leren hoe viber (een soort whatsapp) werkt. En ik kreeg net ern spraak memo " Ooh… ja ik begrijp het"
Blijkbaar was mn neefje hem aan t uitleggen hoe spraak memos werken
Heb hier zo hard om moeten lachen, je zal maar die oom zijn
Wie in hemelsnaam bestelt friet zonder zout?
Dan moet die portie los gemaakt worden en is het verser uit de frituur. Schijnt. Is vooral kut voor de medewerker. Of je hebt iets aan je nieren of hart maar weet niet of wekelijks BK dan verstandig is.
Mensen die een zoutarm dieet eten. Mja dan moet je volgens mij ook niet echt bij de BK zijn
O ik snap, mijn zus bestelde om die reden altijd big mac zonder kaas
Zoals voorspeld gisteren ben ik toch op de verkeerde bus gestapt, of eerder de juiste bus maar de andere richting uit. Gelukkig had ik het op tijd door en heb ik daarna wel de juiste bus genomen en was nog op tijd voor mijn afspraak! Dit is echt zo iets stom en klein maar ik ben toch trots dat ik me over mijn ‘busangst’ heb gezet
Ik, ik vind frietjes met zout echt niet lekker.
Ik ook, ik heb soms geen zin in zout. Ik vind friet zonder zout een soort lekker zoetig. En ik dip het graag in mn softijs.
Ik ben ADE-moe
Ik werkte als puber in een pizzeria en kan ook nog steeds bij m’n ouders ergens in een supermarkt iemand tegen komen en dan z’n hele bestelling afratelen. M’n moeder werkte bij een bank in de tijd dat alles nog handmatig ging en die kan van random mensen op straat bankrekeningnummers opnoemen.
Zoveel nutteloze kennis
Minder indrukwekkend dan bankrekeningnummers maar ik weet alle codes nog van verse broodjes en alle groenten en fruit die niet afgewogen werden in de supermarkt.
Bloemkool blijft voor altijd 306 en pistolets 404.
Bijna 23 jaar later en de supermarktketen bestaat niet eens meer in Nederland.
Hahaha exact dit met Subway-bestellingen van bijna tien jaar terug.
63 courgette
420 blaze it tomaat
Friet zonder zout bestellen op een zaterdag is wel echt een crime, vooral in de rush Nu al medelijden met die arme medewerker die op de friet staat. @Hippe_kikker je zus kan in het vervolg beter een Big Mac met een patty zonder uien bestellen. Zonder kaas gaat er niet voor zorgen dat je burger zo vers mogelijk is namelijk haha
xxx een oude McDonald’s medewerker
Inmiddels heeft het bij mcdonalds geen zin om dingen zonder te bestellen. Ze worden speciaal voor jou samengesteld en het vlees ligt al enige tijd op je te wachten.
Sowieso het idee dat het anders wel ‘vers’ is hahaha, daarvoor ga ik niet naar de McDonald’s.