En dit soort gezeik
Ik loop het perron op, daar staat een trein die binnen 1 minuut vertrekt. Echt zo’n fijn beeld dat de conducteur dan fluit en dat ik nog net 4 mensen de trein in zie springen voor de deuren sluiten. Ik helemaal blij.
5 minuten later, even checken, mijn trein moet toch al lang op het perron staan? Fucccckkk ik sta op het verkeerde perron, rennen, haasten, langzame mensen voor me, ergernis fuckerdefuck ik kom te laat voor de meeting die ik gvd ook nog moet voorzitten, bammm net te laat, de trein zet zich in slow motion voor mij in beweging.
Nou weet je wat, ik verontschuldig me netjes bij mn collega’s, er komt over 15 min weer een trein, kan gebeuren. Ik ga lekker koffie halen, even zitten, beetje scrollen, ladieloe.
15 minuten later: FUCKKKKKK, de trein gaat over 1 minuut, rennen haasten, roltrap afbolderen, en yet again zet de trein zich in slow motion voor mij in beweging
Whyyyyy. Waarom doe ik mezelf dit aan. FOCUS! Ik heb echt zoveel zin om terug naar huis te gaan en onder de dekens te liggen.
Hahaha wtf? Dat is gewoon een dikke drol die dwarszit
Ik heb echt een aversie tegen alles met gezichten erop, en wil al heel graag een boek van een schrijver lezen met een foto van zijn hoofd op de voorkant… Dus ik heb zojuist kaftpapier gekocht om dit te fixen
Haha wat vreselijk! Ik heb best vaak dat dit in mijn droom gebeurt, superfrustrerend.
Jaaa dit wilde ik net zeggen! Ik droom wel eens dat ik keer op keer de trein net mis. In het echt lijkt me dat helemaal een nachtmerrie
Ik heb/had deze hele dag gepland om aan school te werken, heb een hele to-do lijst met allerlei verslagen die ik moet typen maar er komt gewoon niks zinnigs op papier. Bij alles wat ik typ denk ik, GELUL, er staat precies niks als je dit zo beschrijft. En nu baal ik want ik heb nog maar een paar weken en had gehoopt vandaag mijn to-do lijst wel zo’n beetje te halveren.
Ga nu maar even lunchen en dan misschien eerst even een rondje lopen buiten, hopelijk lukt het dan daarna beter.
Komt het door de smaak of structuur?
Ja ik ken het, haha. Ik eet het voornamelijk op crackers onder tomaat of (vega) beleg. Wellicht dat dat helpt? Dan valt de structuur niet zo heel erg op!
Balen is dat altijd! Mijn ervaring is wel dat alles wat op papier staat meegenomen is, dus misschien is het toch best een oke idee om je gelul gewoon lekker op te schrijven allemaal? Later editen totdat het iets zinnigs wordt vind ik in ieder geval makkelijker dan elke keer weer tegen zo’n leeg worddocument aanhikken
Ik heb het echt net op vind het heel lekker op een cracker met erbovenop iets van olijvenspread en pitjes hmmm
Ja da’s wel een goed plan, dan staat er tenminste iets en hoef ik het misschien alleen nog even wat beter te formuleren. Als er nog niks staat zakt de moed me inderdaad bij het openen alweer in de schoenen vaak . Thanks!
Ik doe het voor de variatie wel eens in de keukenmachine met knoflook en wat kruiden, dan krijgt het meer de structuur van roomkaas.
Kunt ook met een krant een kaft eromheen maken (heb ik wel eens gedaan ter bescherming)
Nee
Ik ben de hele dag al chago en meh en buhuh de wereld is kut en tegen me. Krijg ik een melding van cyclus tracker: heyy over 2 dagen ben je ongesteld.
Well that explains a lot. Nu heb ik tenminste een reden om boos te zijn.
Dit is zo raar he! Ik had behoorlijk last altijd (nu prikpil) en dan werd ik zo depressief en lusteloos en als de kraan dan open ging dacht ik, ah gelukkig dat was het hormonen zijn echt fucked up
Ja het is hier ook iets van de laatste maanden. Heb nu mirena spiraal inpv prikpil. Heb prikpil aantal jaar gehad maar ik had geen zin meer om mn reet te showen aan de huisarts. Moest ik voor betalen (oke zorgverzekering) maar ik wil graag zelf geld als ik mijn reet laar zien. Nee maar zonder gein, ik had geen zin meer om daar iedere 12 weken te komen en had het idee dat prik voor mij ook niet de juiste keuze was.
Voel me een stuk “wakkerder” sinds ik een spiraal heb.
Doet me ook echt denken aan collegas (altijd vrouwen) die aan de eeuwige lijn doen. En dan in de kantine rijstwafels met hüttenkäse besmeren en dan lullige komkommerplakjes erop. Gadver, gun jezelf gewoon meer dan dat.