Je hebt meerdere geuren. Ze doen allemaal t zelfde. Ik vond t wel fijn op vakantie na zout water en zon. Hier in nl is hij to much voor mij mn haar word er dan zwaar van. Ik gebruik t alleen als mn haar echt kapoet is.
Soms word ik zo moe van mezelf. Ik heb 5 dagen in isolatie gezeten ivm Corona en ik heb ook niet thuis hoeven werken. Ik was eigenlijk best wel fit en nauwelijks klachten. Morgen vertrek ik op citytrip en ik wil dan altijd mijn huis gewoon spik & span achter laten. Maar waarom, waarom in vredesnaam moet ik nu dan nog als een gek alles gaat poetsen. Als ik letterlijk Ɣlle tijd van de wereld heb gehad?!
Ik ben in het buitenland en ik vind het zo chill dat je hier standaard water erbij krijgt als je koffie bestelt
Vaak vind ik dat vies chloorwater wel
Ik lig heel chill op de bank beetje half in slaap te vallen en geen zin te hebben om naar mn bed te verplaatsen maar ik hoor buiten heel veel vogeltjes fluiten en ik vind dit heel verwarrend.
Nee hier krijg je gewoon een flesje mineraalwater!
Meestal zoān flesje van 33cl
Krijg je standaard. Vgm in italie ook wel. Net zoals dat je in zuid europa ook wat chips/nootjes enzo krijgt bij je drankje
In kroatie rook mn water zo goor. Maar het smaakte niet anders. Ik voelde me daar wel gecleansed door al het chloor
Op mijn werk komt er een klant met wie ik het goed kan vinden. We lachen, grappen en kletsen wel eens als hij in de winkel komt. Nu kwam hij vandaag ook en begon hij over dat hij het jammer vindt dat hij me niet vaak ziet (ik werk niet zoveel meer), maar op een flirterige manier dat ik echt zoiets had van okĆ© dan. Daarna gaf hij me zijn nummer, zei hij dat ik hem moest bellen en dat hij verwachtte dat ik contact met hem opnam voordat hij me weer in de winkel zag en ik was gewoon echt te verbouwereerd om iets terug te zeggen, dus ik nam dat briefje aan en stopte het in mijn broekzak. Ik voelde me ergens ook gewoon een beetje vies? Omdat het niet een leuke jonge gast is ofzo, maar gewoon een man die mijn vader had kunnen zijn. En ik dacht achteraf ook van godverdomme, ben ik eens een keer aardig tegen een vent en dan krijg ik dit fucking gezeik. Ik vind het gewoon jammer en vraag me dan af wat ik verkeerd heb kunnen doen dat hij ineens met zoān actie komt, terwijl ik WEET dat ik niets verkeerd heb gedaan.
Kut mannen. Ik haat dit echt en kijk nu echt op tegen de volgende keer dat hij er is. Moet ik iemand gaan afwijzen waarvan ik niet eens het idee heb dat ik hem verkeerde signalen heb gestuurd. Klotezooi. Sorry voor het lange verhaal, maar ik ziet hier echt mee ugh
In Oostenrijk kreeg ik het altijd zo
Sindsdien vraag ik in nederland altijd gelijk water bij mijn koffie, maar het wordt nog weleens vergeten
Je bent aan het werk. Dat zoān kerel jouw klantvriendelijkheid voor iets anders aanziet, is helemaal zijn probleem. Ik zou het bij een leidinggevende neerleggen en liefst inclusief dat briefje met telefoonnummer. De mijne zou wel zin om te bellen denk ik.
Dat kopje koffie ziet er ook bussinā uit
Er zit iemand in de bus en hij is zo aantrekkelijk. Echt mān droomman qua uiterlijk
Maar echt slecht moment want ik zit al 20 uur in die stinkbus dus ik ben echt op mān allerlelijkst.
Joh pap die laatste 4 uur gewoon met hem aan.
Waarom lijken vroege afspraken een goed idee maar in de praktijk is t om te janken.
Ik ben eerder naar het station gegaan omdat ik die sour apple frap wil maar hij is natuurlijk op
Ik zie overal op socials alleen maar over de Sour apple F, en dat het overal altijd op is.
Is hij er ooit wel echt geweest? Heeft iemand het echt op?
Ik zag dat bord vorige week en toen dacht ik echt wie gaat dat nou bestellen hahaha.
Gister in den bosch zag ik het te laat. Ik ga het nu in Rotterdam proberen en daar zijn twee starbies op het station dus daar moet het wel lukken. Ik heb er niks over gezien btw
Ik heb op 1 kussen ipv 2 gelegen en nu doet mn nek mega pijn.
Voel me echt zo oud nu