Wat je even kwijt wil #62

Beschuit met boter en vlokken als ontbijt. Goed begin van de werkdag.

1 like

Waarom is het toch zo gruwelijk onmogelijk voor mij om een andere huurwoning te vinden. Het lijkt serieus wel of ik te veel verdien, want in lagere klasse sociale huur is er 100000x zoveel beschikbaar dan duurdere categorie/particulier. Ben al bijna zo radeloos dat ik zo’n sneue oproep op facebook ga plaatsen.

1 like

@Luzarl we zijn uiteindelijk niet voor de frappe gegaan maar we hebben al wel een toffeenut gehad! vanaf 2 nov zijn de kerst drankjes er weer. Groetjes van de SB stalker.

5 likes

Eerlijk zo sneu is dit niet. Dit werkt toch best vaak kei goed. Ken best wat mensen dus via via een vrije sector huurhuis zo gekregen hebben.

Ik heb die van mij via tinder te danken hahaha.
Met toeval.

3 likes

Ja echt? Ik zou denken, als er al iets beschikbaar is, dan zou ik dat toch moeten kunnen vinden via sites van makelaars en funda enzo.

Bij vrije sector mag een bewoner een nieuwe bewoner aanleveren/voorstellen… ik kom even niet op het goede woord. Dus dat is voor dat ze op Funda en andere verhuursites komen te staan.

5 likes

Bedankt voor jullie reacties, dan toch maar proberen…

4 likes

Ook lekker!!

2 likes

Toffeenut :heart_eyes:

1 like

Ja hier ook! Mocht je in het Zuuje wonen, die van mij komt per 1 jan vrij :smiling_face_with_tear:

M’n vriend heeft tijdelijk geen voortanden meer. Het ziet er wel bijzonder uit :joy:

9 likes

Het is dat ik zijn privacy respecteer, want anders had ik wel een foto ervan willen zien

3 likes

Hoe lang??? Wat lijkt me dat vreselijk

5 likes

Het ziet er niet mooi uit. @Nova Gelukkig is het maar 4 uur, dan worden z’n nieuwe tanden er in gezet.

4 likes

Plak er twee papiertjes in, voor het Theo en Thea effect

8 likes

Haha, mijn vriend heeft dat ook een tijd gehad (vier snijtanden boven). Best lang, want hij moest wachten op implantaten. Hij had toen wel kunsttanden, maar dat zat niet lekker en had hij thuis nooit in. En daardoor vergat hij ze ook regelmatig. Dus nu staat hij met een heel krampachtige glimlach op familiefoto’s en op drie weken vakantie in Laos en Vietnam had hij ze ook niet in. Werd daar altijd uitgelachen of mensen haalden iemand erbij die ook geen voortanden had en wilden dat dat laten zien om er vervolgens heel hard om te lachen.

10 likes

Gosupermodel komt terug :scream:

De nostalgie

18 likes

Plaats hier een oproepje!

Dat was niet mijn intentie met dit bericht. Ik zou het bericht weghalen.

2 likes

We mogen op werk gratis producten bestellen(eten), maar een week menu maken is zooo moeilijk.

5 likes