Wat je even kwijt wil #62

Jaa de baristas zeiden het toen al! Halloween special. Hopelijk morgen even een gaatje. Nog even genieten van de psl tot kerst specials ee weer zijn

Heb me afgemeld voor m’n opleidingsdag morgen en m’n kaartje voor White Lies vanavond op ticketswap gezet :sob::sob:. Geen corona, thank god, maar voel me echt shit. En ik zag zo uit naar vanavond :pleading_face::pleading_face:

3 likes

omg opeens een dwangbevel van de belastingsdienst ontvangen omdat ik zorgtoeslag moet terugbetalen, zeer dreigende taal :grinning: :grinning: :grinning:

wat fijn ook dat je niet even snel kan inloggen en via ideal kan betalen, maar je handmatig het betalingskenmerk en de IBAN moet achterhalen en dan nog maar hopen dat het aankomt en de termijn niet verstreken is!

1 like

Wel zeker dat het klopt en echt de belastingdienst is?

6 likes

ja helaas, is aangetekend naar mn buitenlandse adres verstuurd :smiling_face_with_tear: zou wel een elaborate scam zijn, maar ben ze nu aan het bellen om even zeker te weten dat ik het goed fix

3 likes

Ik heb een baan!!! Een echte grotemensenbaan!!!

228 likes

Gefeliciteerd!!!

1 like

Nou het kaartje is iig al verkocht dus dat scheelt dan 🥹

2 likes

Yay gefeliciteerd!!

3 likes

Mensen hebben soms echt geen besef wat ze een ander soms aandoen.

4 likes

Gefeliciteerd! Wat voor iets ga je doen?

1 like

Om iets op te zoeken heb ik de inloggegevens van mijn baas nodig.
Zijn wachtwoord is Fuckthisshit2!

40 likes

Nu maar hopen dat je hier daadwerkelijk anoniem zit!

5 likes

Oke ik zal het cijfer aanpassen, zodat zijn wachtwoord geheim blijft.

17 likes

Communiceer je dat wel met hen?

1 like

Ik kreeg een brief van het bedrijf waar ik van huur dat de vorige bewoner een huurachterstand heeft. Ja leuk voor hem, maar ik huur dit huis al een jaar? Je zou toch hopen dat zo’n huur organisatie zijn shit wel op orde heeft, maar nope. Heb even gebeld en ze gaan het uit het systeem halen, maar wtf :joy:

3 likes

Als ik dat kon, had ik dat zeker wel gedaan.

2 likes

Oee yes mijn tymo stijltang is eindelijk binnen. En die schijnt fantastisch te zijn, dus ben benieuwd.

1 like

Ik ben niet per se dreigende taal gewend en kan doorgaans met iDeal. Plus uiterste betaaltermijn. Zou t effe checken. Klinkt beetje shady.

6 likes

Nee, zorgtoeslag terug betalen kan in mijn ervaring helaas enkel handmatig :roll_eyes:, zoals @instantramen inderdaad beschrijft.
Ook automatische incasso of iets is niet mogelijk, vet irritant.

2 likes