Wat je even kwijt wil #62

Gelukt hoor

10 likes

Review

8 likes

ooo de halloween frappe is er dus al!
Tijd om weer mijn kapitalisme kant te tonen heur.

(Love je nagel kleur)

2 likes

Als je zegt dat het lekker is geloof ik je niet.

19 likes

Ik heb een paniekaanval gehad in mijn slaap? Ik wist niet dat het mogelijk was. Alleen gebeurde er iets waardoor ik nu niet goed weet of dit echt is gebeurd of dat het mijn brein op dat moment was die met mij aan de haal ging :sweat_smile:

2 likes

Love zure appels maar dit als grap lijkt me echt goor in met die ijzige structuur

3 likes

We wachten nu allemaal in spanning af of het een beetje te drinken is

3 likes

Ik kreeg reclame voor deze koelkast, maar de bovenste deur kan zo toch helemaal niet dicht door het onderste bakje aan de binnenkant van de deur?? Huh

Wel als de onderste bakken minder diep zijn.

3 likes

Ben de hele dag op pad met een collega maar ben zooooo chagrijnig en moe vandaag dus help sos

1 like

Oja dat zie je op een andere foto beter
Mijn hersens gelijk: oplichters :biggrin:

3 likes

Ja, je hebt gelijk, hoor. Ik heb het briefje met zijn nummer eigenlijk meteen weggeflikkerd. Ben iets tot mijn bedaren gekomen en besef dat het gewoon zijn probleem is en niet het mijne.

4 likes

Jahoor, best lekker! Maar hij is er maar tot maandag @Clancy en bijna overal op dus niet te lang wachten

1 like

Jaa de baristas zeiden het toen al! Halloween special. Hopelijk morgen even een gaatje. Nog even genieten van de psl tot kerst specials ee weer zijn

Heb me afgemeld voor m’n opleidingsdag morgen en m’n kaartje voor White Lies vanavond op ticketswap gezet :sob::sob:. Geen corona, thank god, maar voel me echt shit. En ik zag zo uit naar vanavond :pleading_face::pleading_face:

3 likes

omg opeens een dwangbevel van de belastingsdienst ontvangen omdat ik zorgtoeslag moet terugbetalen, zeer dreigende taal :grinning: :grinning: :grinning:

wat fijn ook dat je niet even snel kan inloggen en via ideal kan betalen, maar je handmatig het betalingskenmerk en de IBAN moet achterhalen en dan nog maar hopen dat het aankomt en de termijn niet verstreken is!

1 like

Wel zeker dat het klopt en echt de belastingdienst is?

6 likes

ja helaas, is aangetekend naar mn buitenlandse adres verstuurd :smiling_face_with_tear: zou wel een elaborate scam zijn, maar ben ze nu aan het bellen om even zeker te weten dat ik het goed fix

3 likes

Ik heb een baan!!! Een echte grotemensenbaan!!!

228 likes

Gefeliciteerd!!!

1 like