Nou het kaartje is iig al verkocht dus dat scheelt dan š„¹
Yay gefeliciteerd!!
Mensen hebben soms echt geen besef wat ze een ander soms aandoen.
Gefeliciteerd! Wat voor iets ga je doen?
Om iets op te zoeken heb ik de inloggegevens van mijn baas nodig.
Zijn wachtwoord is Fuckthisshit2!
Nu maar hopen dat je hier daadwerkelijk anoniem zit!
Oke ik zal het cijfer aanpassen, zodat zijn wachtwoord geheim blijft.
Communiceer je dat wel met hen?
Ik kreeg een brief van het bedrijf waar ik van huur dat de vorige bewoner een huurachterstand heeft. Ja leuk voor hem, maar ik huur dit huis al een jaar? Je zou toch hopen dat zoān huur organisatie zijn shit wel op orde heeft, maar nope. Heb even gebeld en ze gaan het uit het systeem halen, maar wtf
Als ik dat kon, had ik dat zeker wel gedaan.
Oee yes mijn tymo stijltang is eindelijk binnen. En die schijnt fantastisch te zijn, dus ben benieuwd.
Ik ben niet per se dreigende taal gewend en kan doorgaans met iDeal. Plus uiterste betaaltermijn. Zou t effe checken. Klinkt beetje shady.
Nee, zorgtoeslag terug betalen kan in mijn ervaring helaas enkel handmatig , zoals @instantramen inderdaad beschrijft.
Ook automatische incasso of iets is niet mogelijk, vet irritant.
Voor wie het heeft gemist of nog twijfelt: morgen is de deadline om je aan te melden voor Secret Santa 2022!
Net eerste tentamen gehad in hele lange tijd en pff wat was ie lastig zeg 1 vd moeilijkere toetsen
vanochtend met belastingdienst gebeld (officiƫle nummer) en is helaas echt eerste herinnering is nooit aangekomen wss (net in een periode van verhuizing dus vermoedelijk daardoor)
Ahhh shit! Nou ja, goed om gecheckt te hebben. Wel vervelend dat je iets moet terugstorten.
de brief was wel in de naam van de koning dus ben erg blij dat ik zijn vakantiehuis in Griekenland heb mogen sponsoren geniet ervan willem
Oh dit heb ik ook ooit gehad, ook soortgelijke situatie met verhuizen in het buitenland en dus de eerste brief niet ontvangen. Maar inderdaad, ik schrok me toen ook helemaal rot van de superdreigende toon!
Wow ik heb gewoon de energietoeslag toegekend gekregen, ik dacht dat ik er helemaal geen recht op had tot dat mijn werkgever een poster met info in de kantine hing. 1 week van aanvraag tot dat het op mān rekening stond, wel echt een enorme meevaller en geeft me echt wat financiĆ«le ruimte.