Well 3. you beautiful like Rihanna too
Oh ja ik snap de gemeente wel hoor. Maar het is te zot voor woorden hoe er met studenten wordt omgegaan.
Ik lees nat Schouten studenten niet wil meetellen omdat het anders ook bij studenten komt die er geen recht op hebben. Dus sluiten we ze allemaal uit. š«”
Feyenoord die in de laatste minuut verliest
Ajax gisteren verloren en uitgeschakeld
En ons PSV gewonnen van Arsenal
alles is zoals het moet zijn
Je komt uit Utrecht. Niemand neemt jouw voetbalberichten serieus.
Ik heb net het snoer van de waterkoker laten verschroeien in het tosti-ijzerš hoe is jullie ochtend
Beschuit met boter en vlokken als ontbijt. Goed begin van de werkdag.
Waarom is het toch zo gruwelijk onmogelijk voor mij om een andere huurwoning te vinden. Het lijkt serieus wel of ik te veel verdien, want in lagere klasse sociale huur is er 100000x zoveel beschikbaar dan duurdere categorie/particulier. Ben al bijna zo radeloos dat ik zoān sneue oproep op facebook ga plaatsen.
@Luzarl we zijn uiteindelijk niet voor de frappe gegaan maar we hebben al wel een toffeenut gehad! vanaf 2 nov zijn de kerst drankjes er weer. Groetjes van de SB stalker.
Eerlijk zo sneu is dit niet. Dit werkt toch best vaak kei goed. Ken best wat mensen dus via via een vrije sector huurhuis zo gekregen hebben.
Ik heb die van mij via tinder te danken hahaha.
Met toeval.
Ja echt? Ik zou denken, als er al iets beschikbaar is, dan zou ik dat toch moeten kunnen vinden via sites van makelaars en funda enzo.
Bij vrije sector mag een bewoner een nieuwe bewoner aanleveren/voorstellen⦠ik kom even niet op het goede woord. Dus dat is voor dat ze op Funda en andere verhuursites komen te staan.
Ik woon in een gebouw dat beheerd wordt door zoān grote verhuurmakelaar/organisatie die allerlei panden in NL heeft (dus niet per se een louche huisbaas ofzo): hier gaat alles via-via en pas als de huidige huurder niemand nieuw heeft gevonden gaat het naar de organisatie en zoeken zij iemand. Dus via-via is denk ik echt je beste kans
Bedankt voor jullie reacties, dan toch maar proberenā¦
Ook lekker!!
Toffeenut
Ja hier ook! Mocht je in het Zuuje wonen, die van mij komt per 1 jan vrij
Mān vriend heeft tijdelijk geen voortanden meer. Het ziet er wel bijzonder uit
Het is dat ik zijn privacy respecteer, want anders had ik wel een foto ervan willen zien
Hoe lang??? Wat lijkt me dat vreselijk
Het ziet er niet mooi uit. @Nova Gelukkig is het maar 4 uur, dan worden zān nieuwe tanden er in gezet.