Wat je even kwijt wil #62

Plak er twee papiertjes in, voor het Theo en Thea effect

8 likes

Haha, mijn vriend heeft dat ook een tijd gehad (vier snijtanden boven). Best lang, want hij moest wachten op implantaten. Hij had toen wel kunsttanden, maar dat zat niet lekker en had hij thuis nooit in. En daardoor vergat hij ze ook regelmatig. Dus nu staat hij met een heel krampachtige glimlach op familiefoto’s en op drie weken vakantie in Laos en Vietnam had hij ze ook niet in. Werd daar altijd uitgelachen of mensen haalden iemand erbij die ook geen voortanden had en wilden dat dat laten zien om er vervolgens heel hard om te lachen.

10 likes

Gosupermodel komt terug :scream:

De nostalgie

18 likes

Plaats hier een oproepje!

Dat was niet mijn intentie met dit bericht. Ik zou het bericht weghalen.

2 likes

We mogen op werk gratis producten bestellen(eten), maar een week menu maken is zooo moeilijk.

5 likes

Dochter riep om 11:55 dat ze graag worteltaart wil maken dit weekend, dus ik gooide nog gauw wat monchou in mijn digitale mandje in de Appie-app voor de bestelling van morgen. De eindtijd was 12 uur dus het kon nog net. Wortel, bloem, boter etc had ik nog in huis.

Om 12:04 kwam ik er achter dat ik geen eieren had besteld dus nu kan ik alsnog naar de winkel. :rage:

2 likes

Een echte moeder plant dit allemaal van te voren!!!

44 likes

Nee die heeft een moestuin met kippen!!! Zodat ze nooit meer naar de winkel moet!!!

15 likes

Haha dat is wel ooit een droom van me geweest, eigen kippen om het huis. :joy: We verbouwen wat groente en fruit in kleine hoeveelheden, maar kippen gaan helaas niet passen.

Misschien loop je als Rihanna.

4 likes

Teveel geluncht. Blegh dat gevoel en moet nog werken maar al zin in weekend.

2 likes

Bij mijn vader hebben we wel kippen, leuk idee hoor, maar het is super veel werk en in de zomer heb je ook heel!!! veel!!! eieren

6 likes

Ik pas nu op een huis met 4 kippen. Ben hier nu twee weken en heb al 40 eieren weggegeven :joy:

3 likes

Maak je dan van een tomaat komkommer en dergelijke?

4 likes

Bijna.

11 likes

Ik krijg echt zo’n klimaat stress van dat warme weer.
Ik heb echt het gevoel dat we op een giga kantelpunt zitten.
De warmte, droogte en overstromingen in bepaalde streken.
En dat er niemand ( vnl. politiek gericht) de urgentie voelt om hier nu iets aan te doen.

15 likes

Veel plezier er mee

3 likes

Echt hoor. Mensen moeten meer op links stemmen ipv die populistische partijen

7 likes

Vaccinatie nummer 4 :heavy_check_mark:
Voelde er dit keer evht compleet niks van (van de spuit). Echt bizar, dus nu twijfel ik of ik wel echt gevaccineerd ben haha (ik heb niet gekeken dus). Heb een beetje angst voor naalden, dus dit viel mee dit keer

Ik zei ook tegen die vrouw toen ze een pleister plakte. Huh hoe kan dit :sweat_smile:

20 likes