hoezo dat?
Ik haal altijd mān telefoon van de lock, scheelt ook weer een miniseconde
hoezo dat?
Ik haal altijd mān telefoon van de lock, scheelt ook weer een miniseconde
Ik vind dit ook echt de domste naam ooit. Ik bedoel stel ik heb daar zin in en stuur iemand voor een boodschap dan gaat het dus zo:
ā wat moet ik halen?ā
ā doe maar chipsā
ā welke?ā
ā graag lays hieperde⦠laat maar doe maar paprikaā
Dan denkt ie dat je een bot bent
VERDOMME HET IS GELUKT toch naar White Lies vanavond
Update op het kapperverhaal: het bleek ook helemaal scheef geknipt zag ik vanochtend toen mijn haar goed droog en in model was De leidinggevende heeft het netjes geknipt, bood 100x haar excuses aan, ik kreeg gratis producten mee en het belangrijkste: ze gaat de kapster in kwestie aanspreken en het in de gaten houden. Volgende keer weet ik welke kapster ik kies
Aah ik verhuis en ik ben er de hele tijd zo emotioneel van. Ik houd zoveel van het appartementje waar ik nu woon, ik heb het gevoel hier echt volwassen geworden te zijn. De gelukkigste periode van mijn leven heeft zich hier afgespeeld en mentaal is dat gekoppeld aan dit appartement. Om nu alles leeg en in dozen te zien is so sad Het is uiteindelijk beter om te verhuizen (is mijn eigendom, is groter en comfortabeler en mijn katten zullen meer ruimte hebben) maar het blijft emotioneel wel lastig.
Trouwens ook wel crazy: ik zag de makelaar deze morgen, en hij zal aan de nieuwe huurder maar liefst ⬠250 per maand meer huur vragen. Dan komt de totaalprijs op meer uit dan de lening voor mijn koophuis, echt absurd.
ik ben ƩƩn van mn nieuwe handschoenen kwijtgeraakt en ben er al 3 dagen in een slechte bui doorš”
Volgens mij is de GGD heel bang dat ik niet op mn vaccinatieafspraak kom benieuwd hoeveel herinneringen ik nog krijg de komende dagen
Heb je wel eens een resultaat er uit gekregen? Dat diegene als Karen aangemerkt werd.
What else is new, is inmiddels de standaard geworden toch
daarom woon ik liever thuis dan te gaan huren zoals moet van lula
Wat is facebook toch een bijzondere plek. Een artikel over de satisfyer pro. Een vrouw reageert hierop āNou heel leuk is die!! Ik mag m niet meer gebruiken van mijn man!
ā waarop haar eigen man reageert āniet alleen neeā.
Hoezo deel je dit allemaal
Ja oh ik heb dat ook gezien. Er was ook een tip om een kussen onder je rug te leggen voor extra gevoel en toen was er ook iemand die dat gelijk wilde proberen
Ja dat weet ik, en toch blijf ik het absurd vinden
Ik ben trainwreck Costa aan āt kijken. Huilie
Ik dacht al even dat je een kaartje voor het Rowwen HĆØze slotconcert wilde
Fuck no ik onderga nog liever een zesdubbele wortelkanaalbehandeling
Bijna iedereen in het dorp hier heeft versierd voor Halloween en dit weekend zijn er speurtochten voor de kinderen. Zo leuk om te zien hoe al die kinderen hier blij rondlopen. Wel al 20 x aangebeld vandaag dus ga maar een snoeppot buiten zetten.
Een snoeppot buitenā¦. Dat klinkt zo wholesome
Halloween is zoān feestdag waarop ik blij ben dat ik in de bible belt woon. Ik snap nog steeds niet waarom we al die gekkigheid overnemen uit Amerika