Wat je even kwijt wil #62

Zoek een andere kapper :smiling_face_with_tear: ik vind mijn kapper altijd echt een verwenmomentje, maar dat heeft ook jaaaren geduurd voordat ik een had gevonden waar ik altijd tevreden vandaan kwam.

3 likes

Ja dit!! @Zelie Sowieso heel stom dat een kapper niet naar je luistert dus daar zou ik echt niet meer naar toe gaan. Maar er bestaan ook kappers die niet de hele tijd tegen je lullen en wel de tijd nemen om je haar te wassen met een fijne hoofdmassage en rustig je haar mooi gaan fƶhnen enzo :smiling_face_with_three_hearts: Ik kom er altijd helemaal rozig vandaan

3 likes

Ohh net een mevrouw helemaal naar een ander spoor laten lopen om in te checken omdat ik niet wist noch kon zien dat die palen op iedere perron staan nadat je al hebt moeten inchecken en door poortjes bent gegaan. Nu voel ik mij super schuldig maar ze heeft wel gewoon de trein gehaald en was blij maar zie dus nu met instappen die paal op zes meter staan.

2 likes

Dit is toch helemaal niet grappig.

3 likes

Ik ben de laatste weken zo chagrijnig, moe en down. Ken dit niet van mezelf maar het lukt me niet om eruit te komen. Echt top!

4 likes

Ik weet het niet, ik heb het idee dat ze er om lachten dat een ā€˜rijke’ witte man ook geen tanden had en dat raar vonden. Maar dat is puur mijn interpretatie.
Mijn vriend maakte het overigens allemaal niks uit als er om gelachen werd, die heeft sowieso schijt aan wat anderen van hem vinden.

1 like

Heerlijk een vrijmibo op het terras eind oktober :partying_face: natuurlijk te veel gedronken, dus ik ga nu heerlijk maccie bestellen.

7 likes

Ik had een vrijmibo op het terras wat top was maar nu ben ik beetje aangeschoten & wil ik bankhangen ipv naar het feestje

4 likes

Ik ben sinds ~2 mnd uit huis en ik mis ons hondje zo :pleading_face: niemand begroet me zo enthousiast als ik thuiskom als zij en ik mis samen door het bos wandelen en tv kijken s’avonds. Maar een man is ook wel leuk hoor…

13 likes

Ik had gisteren gepost had ik een baan heb en ik heb vandaag al getekend. Ik kan het eigenlijk nog niet echt geloven. Nu eerst nog even focussen op afstuderen (mn deadline is over een maand) en dan komt alles gewoon goed 🄹🄹

144 likes

Omgggggggg dit verhaal wordt nog erger
Ik vind net een verzopen naaktslak in het drinkwater van mijn kat. Wtf??? :sob:

2 likes

Happy for you! :hugs:

2 likes

Eigenlijk best gek dat Samson kan praten maar het gramaticaal steeds niet klopt. Ik bedoel wat heb je aan en pratende hond als je hem steeds moet verbeteren.

4 likes

Ik vind het bloedirritant dat ik opeens minder goed alleen kan zijn of zo, heb meteen het gevoel dat niemand op me zit te wachten

6 likes

Copywriten!! Lekker nikszeggend, hahah

5 likes

Ik ben trots op je! :blush:

2 likes

Met alle posts die ik van je heb gelezen over drie, vier, vijf gare baantjes tegelijk
ben ik echt heel blij voor je. Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden, hou ons op de hoogte.

26 likes

Ja, ik ook. Het geeft zoveel rust ook. Gewoon een normale baan, geen avonden, geen weekenden. Heer-lijk. Ik zal het zeker hier laten weten, hahaha. En bedankt!

59 likes

Hebben jullie de luizenmoeder niet gekeken

4 likes

Ja dit!! @Luzarl ik kreeg altijd al stress als ik het las en dan werd je geloof ik nog niet eens overal gewaardeerd. Trots op je!

1 like