wat?
Ik wil minder snaaien maar zit nu gewoon echt te wachten tot het avondeten.
Knus?
Veel beter, ben trots op je.
joh wat een boomermindset, hoe meer feesten hoe meer vreugd toch
Waarschijnlijk is de pot direct leeggeroofd door het eerste kind dat de route loopt zonder ouders en gaat de bel alsnog 20 keer maar ach, ze hebben wat te doen dus vind het wel leuk.
Ik channel graag mijn inner boomer
Aaaaah één van mijn beste vriendinnen is in december twee weken in Nederland . De laatste keer dat ik haar in real life heb gezien was nog voor corona. Nu al zin in die dagen samen!
Als er hier kinderen aanbellen, dan krijgen ze een appel en verkoop ik het wel als âgiftige appelâ. Nummer 4 krijgt een banaan en daarna zijn de kastjes leeg
Ik heb alle gordijnen dicht én bijna geen lampen aan, maar alsnog bellen de aan tijdens de tocht in onze wijk.
Ja oké ik heb een pompoen bij de deur maar niet met een gezicht oid
Ik heb een kat in mijn straat en elke keer als ik die zie geef ik hem een krabbel. Vandaag nam hij daar geen genoegen mee en legde zijn hele kop in mijn hand.
Twee maanden geleden rende die kat nog weg als hij mij zag.
You are the chosen one
Het is dat ik sinterklaas en t gedoe eromheen zo kut vind. Maar ik heb binnenkort een dans feestje wat dan halloween thema is. en ik wil eigenlijk verkleed als sinterklaas. Als een soort van fuck you naar al die domme feesten hahaha.
Terwijl ik meer heb met honden
Bij ons in de wijk was afgesproken een papiertje op de deur te hangen als de kids mochten aanbellen. Hadden wij niet gedaan maar werd nog steeds aangebeldđ„Č
Zombieklaas
Waarom wilde ik ookal weer studeren?
Ja echt bizar zoveel herinneringen!
Soms vraag ik me dus ook af of ze het per persoon anders instellen? Ik krijg dus veel meer herinneringen voor de tandarts dan de rest van mân familie. Sinds ik een paar keer op het verkeerde tijdstip/dag daar stond is dat maar geen idee of ze dat doen haha.
Jaa dit was wel t idee ja. Een mijter en baard en dan een veel te sexy jurkje.