Wat je even kwijt wil #62

Tarkan bij Twee voor Twaalf. Best of both worlds

7 likes

Was een test

2 likes

Mijn moeder is zeven weken geleden plotseling overleden en ze heeft al haar organen kunnen doneren. Vandaag kregen we te horen dat het goed gaat met de mensen die een orgaan van haar hebben ontvangen. Ik ben zo ontzettend trots op haar, dit is precies zoals ze in het leven stond en het troost me dat haar goede hart verder klopt in iemand anders.

214 likes

Zo fijn voor je. Gefeliciteerd :kissing_heart:

2 likes

En Sertab.

3 likes

g8Pr7e

10 likes

Hmm rot, dat gevoel heb ik vanavond ook. Maar toen lekker serie gaan kijken met lekkers erbij en voel me nu weer wat beter. Knuffels!

1 like

En dankzij mensen als jouw moeder heeft mijn moeder 2 weken geleden een donororgaan kunnen ontvangen en heeft ze weer een nieuwe kans op leven gekregen. :heart: Je mag terecht heel trots op haar zijn! Gecondoleerd en veel sterkte.

128 likes

Iehl waarom zit je naar mij te kijken.

1 like

Sporten op vrijdagavond is toch denk ik wel mn favoriete moment. Helemaal naar de getver en benen als blubber, maar zometeen mn bed in en morgen is het weekend :heart:
Ben wel een van de weinige die zo denkt blijkbaar, er was bijna niemand.

10 likes

Wow ik moet zowaar lachen om Vandaag Inside🤣 maar dat komt ook alleen omdat Marc-Marie en Aaf voorbij komen✨

Ik vind vrijdagavond ook heel chill. Lekker rustig, dus hoef nergens voor te wachten. Maandag- en dinsdagavond zijn in mijn sportschool mega druk, heel irritant

2 likes

Ah, lief (en naar dat jij het ook had). Fijn dat je je nu weer beter voelt! Ik heb een boek gepakt en dat hielp wel een beetje, gelukkig

1 like

Oh Ask is m’n lievelingsnummer, zo mooooi. Jammer dat ik het niet heb gezien.

2 likes

Ach dat eten is bijzaak misschien kan je bestellen als het nodig is

Zonder dozen kun je ook opruimen en verzamelen/opruimen
Heb ergens schoendozen of tassen/shoppers? Daar kan ook een hoop in en je kleding op hangers in vuilniszakken?
Succes het komt goed!

2 likes

Ik ga morgen naar Disney en kan nu niet slapen van de voorpret. Voelt alsof ik weer een kind ben.

36 likes

Ja precies. Als alles straks in je nieuwe woning is kun je alsnog op je gemak uitzoeken en ruimen, alles overhuizen is nu het belangrijkste. De rest komt wel en dan wordt het in je hoofd hopelijk ook weer een beetje rustiger :kissing_heart:

4 likes

Ik heb vandaag weer gekookt en ondanks dat het niet per se extreem lekker was (het was prima) ben ik toch blij dat ik me mentaal oke genoeg voelde im zoiets simpels als fatsoenlijk kokeb te doen

62 likes

Heeft lays nu serieus hun chips hieperdepiepers genoemd omdat er gezeur was over frietje/patatje?

7 likes

Jep… heel nederland staat in de fik maar je chips friet en het verboden woord noemen is het allerergste hoor!!

5 likes