Wat je even kwijt wil #62

Hier ook onlangs weer een abonnement genomen! Ben onlangs verhuisd en mijn oude bieb en deze bieb is dag en nacht verschil. Vind de bieb hier zo fijn! Heerlijk groot, kinderen kunnen er spelen met een glijbaan van de ene verdieping naar de andere.(ik wil zelf ook maar durf niet) en ook redelijk modern en snel nieuw aanbod.

3 likes

Er worden hier in de buurt schijnbaar 2 jongens vermist, maar in plaats van dat burgernet spreekt van 2 jongens zeggen zei ā€œ2 knapenā€. Wie zegt dat nog tegenwoordig?

1 like

Ik wil een dutje doen maar mn boodschappen worden bezorgd. Zet picnic die gewoon neer als je de deur niet openmaakt?

1 like

Nee vlgs mij gaan ze dan naar een centraal punt waar je dan op kan halen.

3 likes

Nachtmerrie😭

3 likes

Oooh ik snapte al niet waarom ik zo vroeg wakker was maar tuurlijk

1 like

Ok ik was vannacht helemaal gedesorienteerd in tijd toen ik wakker werd om 02:40 en dan later weer om 02:05, en mn wekker en horloge die een andere tijd aangaven dan m’n telefoon en toen zat ik te denken, en ik kwam er niet uit: hoe werkt ā€˜tijdsregistratie’ tijdens dat uur extra?

Stel je baart een tweeling, eerste kind wordt 02:55 geboren (tijdens de ā€˜eerste’ keer zegmaar), tweede kind 10 minuten later. Maar dan gaat de klok dus net terug, dus is dat kind dan om 03:05 geboren, of om 02:05? Dat eerste klinkt logischer, maar stel dat er een uur later een ander kind in het ziekenhuis wordt geboren, dan wordt die ook om 03:05 geboren maar die is dus niet tegelijk geboren!

46 likes

Nog leuker wanneer je kind is geboren op een schrikkeldag

1 like

Ik moest gisteren 4,70 betalen voor een klein plastic bekertje Hoegaarden. Ze hadden Pepsi dus frisdrank was geen optie maar jeeeeeezus. Concert was wel heel gaaf maar ik schrok toch even.

6 likes

Ik heb gister 7 euro betaald voor een flesje water. Daar heb ik tegen iedereen die ik sprak over geklaagd. Zijn toch geen prijzen meer dit

2 likes

Ik moet vandaag wat huishoudelijke klusjes doen, maar alleen bij het aanzetten van de wasmachine ben ik al van: even bijkomen hoor.
Hoe wordt dit ooit als ik een normaal formaat huis heb :joy:

7 likes

Door jouw berichtje hebben we er hier thuis een lange discussie over gehad :joy: Dit blijkt de oplossing te zijn, althans in gemeente Amsterdam Tweelinggeboorte tussen zomer- en wintertijd? Zo zit het!

7 likes

Ohhh, nice! Ik vroeg me inderdaad af of ze er dan iets achter zetten ofzo, ook bij bijv. politiemeldingen oid. Maar dan is de logische oplossing er idd zomertijd achter te zetten.

Dank, nu kan ik weer rustig slapen :sweat_smile:

1 like

Ah ja ik snap jou zo goed. Ben anderhalf jaar geleden verhuisd en woon nu samen blabla dus helemaal leuk maar ik mis mijn appartementje van daarvoor zo nu en dan best wel. Was idd echt mijn eigen plekje, zoveel leuke herinneringen aan. Als ik heel rijk was geweest had ik het als tweede huisje aangehouden :clown_face:

2 likes

Ik snap echt niet dat mensen een tiktokaccount met alleen maar content van hun kind hebben. Kind is jaar of 3, sommige filmpjes worden 5000x opgeslagen. Je wil toch niet dat een of andere viezerik filmpjes van je kind opslaat. Ja je kind is vast reuzeschattig maar deel dat lekker in je familie app.

8 likes

Welke satansclub was dit??

1 like

Omg, een van m’n grootste angsten is uitgekomen

TMI

Ik heb bereikbaarheidsdienst en zat op de wc voor :poop: en werd gebeld :cry:

11 likes
  1. Erkenning is verslavend
  2. Bedenken niet dat viespeuken ook internet gebruiken
  3. Een kans om ā€˜lui’ je geld te verdienen moet je gewoon nemen
3 likes

Nou jij bent ook maar een mens hoor, dat hoort erbij! Hoe lang heb je na zo’n belletje dan om je klaar te maken/te vertrekken?

2 likes

Sjongejonge volgens mij had half Nederland dit idee, wat een drukte. En wat warm :hot_face: dacht dat ik wel in een shirtje met korte mouw en tussenjas + spijkerbroek kon lopen, maar heb de jas uit en loop alsnog te zweten (loop wel vol in de zon op de heide, in 't bos was t wel wat frisser net)

3 likes