Wat je even kwijt wil #62

De meeste geniale website die ik gebruik, is toch wel https://karencheck.com/.

Je kunt dan Etsy users invullen en je krijgt dan al hun reviews te zien. Zodat je weet of je met een Karen dealt :joy:

14 likes

Heb je wel eens een resultaat er uit gekregen? Dat diegene als Karen aangemerkt werd.

2 likes

Alle reviews krijgen een kleur. Alles wat rood is, is negatief. Alles wat groen is, is positief. Dus je kunt het heel snel zien. Ik heb wel zeikerds gesignaleerd ja.

2 likes

What else is new, is inmiddels de standaard geworden toch :sob:

7 likes

daarom woon ik liever thuis dan te gaan huren zoals moet van lula :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wat is facebook toch een bijzondere plek. Een artikel over de satisfyer pro. Een vrouw reageert hierop ‘Nou heel leuk is die!! Ik mag m niet meer gebruiken van mijn man! :rofl::rofl::rofl::rofl: :woman_shrugging:’ waarop haar eigen man reageert ‘niet alleen nee’.
Hoezo deel je dit allemaal :weary:

13 likes

Ja oh ik heb dat ook gezien. Er was ook een tip om een kussen onder je rug te leggen voor extra gevoel en toen was er ook iemand die dat gelijk wilde proberen :joy:

1 like

Ja dat weet ik, en toch blijf ik het absurd vinden :sob:

2 likes

Ik ben trainwreck Costa aan ‘t kijken. Huilie

Ik dacht al even dat je een kaartje voor het Rowwen Hèze slotconcert wilde :rofl:

2 likes

Fuck no :joy::joy: ik onderga nog liever een zesdubbele wortelkanaalbehandeling

2 likes

Bijna iedereen in het dorp hier heeft versierd voor Halloween en dit weekend zijn er speurtochten voor de kinderen. Zo leuk om te zien hoe al die kinderen hier blij rondlopen. Wel al 20 x aangebeld vandaag dus ga maar een snoeppot buiten zetten.

6 likes

Een snoeppot buiten…. Dat klinkt zo wholesome

7 likes

Halloween is zo’n feestdag waarop ik blij ben dat ik in de bible belt woon. Ik snap nog steeds niet waarom we al die gekkigheid overnemen uit Amerika :sweat_smile:

9 likes

wat?

4 likes

Ik wil minder snaaien maar zit nu gewoon echt te wachten tot het avondeten.

Knus?

5 likes

Veel beter, ben trots op je.

3 likes

joh wat een boomermindset, hoe meer feesten hoe meer vreugd toch

12 likes

Waarschijnlijk is de pot direct leeggeroofd door het eerste kind dat de route loopt zonder ouders en gaat de bel alsnog 20 keer maar ach, ze hebben wat te doen dus vind het wel leuk.

3 likes