Wat je even kwijt wil #62

Haha, I know, en als ik in de auto zit kan ik ook niet altijd opnemen dus het is ook geen probleem als ik hem een keer laat gaan. Maar word er zelf dan gewoon heel zenuwachtig van, want stel dat het wel iets (semi)acuuts is??!?!

Maar dit was een niet boeiend telefoontje gelukkig :sweat_smile: Als ik in huis moet komen willen ze dat ik er uiterlijk ongeveer 30-40 minuten later ben, en het is afhankelijk van de locatie 15-20 minuten rijden, dus ik zit de hele dienst wel ‘klaar’ zegmaar.

3 likes

Yes! Heb dit gedaan, gelogen dat ik corona heb en alles stond voor de deur. :man_dancing:t3:

14 likes

De hele ochtend hoofdpijn en de ibuprofen werkt minimaal đŸ« 

1 like

LIEF DAGBOEK

Wat een heerlijke dag. Uurtje extra, zon, ijskoffie en ik heb voor 22 euro mn favoriete brood x2 en een salade laten bezorgen. En boosterday :syringe: oh en ik ga ook nog naar de film

29 likes

Ik heb wel eens liggend in bad telefonisch overleg gehad met de thuiszorg of met familie van een stervende patiënt ofzo, proberen zo stil mogelijk te liggen, zodat ze geen geklots van water horen. :smiling_face_with_tear:

35 likes

Maar kun je niet gewoon 5 min later naar de centrale bellen?

3 likes

Pannenkoeken bakken. En door het beslag hoort een scheut donker bier. Mag ik lekker de rest opdrinken :tipping_hand_woman:, fijn Goudenbandje op de zondagmiddag

14 likes

Wow ik kreeg een fb vriendschapsverzoek. What year is it

11 likes

When in doubt, buy the oliebol.

8 likes

Ja absoluut, en als het echt spoed is blijven ze het gewoon proberen totdat ik opneem. Dus dit probleem zit alleen maar in m’n eigen hoofd :sob: Maar ik neem m’n telefoon dan ook mee naar de badkamer ‘voor het geval dat’, maar dat slaat natuurlijk ook nergens op want kan(/wil) ook niet tijdens opnemen.

Nu uiteindelijk maar snel afgerond en net op tijd opgenomen, maar volgens mij hoorde je me nog net op de achtergrond de wc doortrekken dus had hem beter kunnen laten gaan ja :joy:

Ik zit lekker bij de ijshockey maar het is 3-6. Jammer hahaha bring it on

1 like

Thanks hiervoor, ik vroeg me al helemaal af waarom het zo donker aan het worden was, volgens mijn app gaat het niet regenen maar zo ziet het er wel uit. Even vergeten dat het wintertijd is :sob:

2 likes

krijg zulke sterke cultvibes van alle klm stewardessen op tiktok

15 likes

ja heb het idee dat veel stewardess proberen te worden voor de clout? en KLM neemt zo duidelijk op uiterlijk aan😭

3 likes

Ik had vannacht een huisfeestje en er werd volop binnen gerookt. Net 2 keer achter elkaar mijn haar gewassen en wat meer conditioner gebruikt maar ik ruik het nog steeds :weary:. Zo vies

Mijn hond is aan het dromen dus ik krijg schoppen in mijn zij van haar.

1 like

Ik heb geen contact met mijn “vader” en daar heb ik verder ook helemaal geen behoefte aan verder, maar ik hoor nu net dat hij donderdagavond zwaar gewond is geraakt en met de traumaheli is weggebracht. Er is ook een heel artikel in het AD van. Waarschijnlijk door zijn alcoholmisbruik van de trap af gevallen
 vind het voor hem zielig, maar weet niet helemaal wat ik er nou van vind.

Je ziet hem ook liggen op de foto. Naar.

24 likes

Jeetje wat naar voor je, heel erg veel sterkte.

4 likes

Dacht even op de een na laatste dag mijn omzetbelasting doen, nou god straft meteen voor mn uitstelgedrag want digid heeft een storing :smiling_face_with_tear:

2 likes

Jeetje wat confronterend als je zo’n bericht en foto ziet. Vraag me ook af waarom een foto nodig is om toe te voegen bij zijn artikel.

Wat je ook voelt is helemaal oke, lijkt me een gekke situatie zo.

3 likes