Wat je even kwijt wil #62

Ik channel graag mijn inner boomer :smile:

1 like

Aaaaah één van mijn beste vriendinnen is in december twee weken in Nederland :heart_eyes:. De laatste keer dat ik haar in real life heb gezien was nog voor corona. Nu al zin in die dagen samen!

17 likes

Als er hier kinderen aanbellen, dan krijgen ze een appel en verkoop ik het wel als ‘giftige appel’. Nummer 4 krijgt een banaan en daarna zijn de kastjes leeg :woman_shrugging:

8 likes

Ik heb alle gordijnen dicht én bijna geen lampen aan, maar alsnog bellen de aan tijdens de tocht in onze wijk.

Ja oké ik heb een pompoen bij de deur maar niet met een gezicht oid :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb een kat in mijn straat en elke keer als ik die zie geef ik hem een krabbel. Vandaag nam hij daar geen genoegen mee en legde zijn hele kop in mijn hand.
Twee maanden geleden rende die kat nog weg als hij mij zag.

21 likes

You are the chosen one

6 likes

Het is dat ik sinterklaas en t gedoe eromheen zo kut vind. Maar ik heb binnenkort een dans feestje wat dan halloween thema is. en ik wil eigenlijk verkleed als sinterklaas. Als een soort van fuck you naar al die domme feesten hahaha.

13 likes

Terwijl ik meer heb met honden

1 like

Bij ons in de wijk was afgesproken een papiertje op de deur te hangen als de kids mochten aanbellen. Hadden wij niet gedaan maar werd nog steeds aangebeld🥲

1 like

Zombieklaas

3 likes

Waarom wilde ik ookal weer studeren?

2 likes

Ja echt bizar zoveel herinneringen!

Soms vraag ik me dus ook af of ze het per persoon anders instellen? Ik krijg dus veel meer herinneringen voor de tandarts dan de rest van m’n familie. Sinds ik een paar keer op het verkeerde tijdstip/dag daar stond is dat :sweat_smile: maar geen idee of ze dat doen haha.

1 like

Ik zie het helemaal voor me.

5 likes

Jaa dit was wel t idee ja. Een mijter en baard en dan een veel te sexy jurkje.

4 likes

zo fijn als je je al kut voelt, toch last minute besluit nog wat met een groepje iets te drinken bij iemand thuis, je de twee van die groep die je kent onderweg tegenkomt maar blijkbaar al ergens anders naartoe moeten, dus je het huis van de nog onbekenden moet zoeken, niet kan vinden, niemand kan bereiken, besluit maar weer naar huis te gaan, onderuitgaan in gladde sneeuw, en 30 minuten moet wachten op de bus in een goede sneeuwbui🌞 erg vrolijk nu, tot de volgende keer dagboek

4 likes

Wacht?! Ze zijn vanavond aan het lopen, terwijl het maandag Halloween is? Super irritant.

2 likes

Hahah ik ben ook een keer Sinterklaas geweest op Halloween. Was ook goedkoopste pak ever, bij de hema kinderafdeling zon hoed baard en cape haha

4 likes

Ik heb sinds 15 jaar weer een abonnement op de bieb genomen :sunglasses: in tegenstelling tot veel andere abonnementen (toiletpapier, scheermesjes etc) eentje waar ik wel op zit te wachten

44 likes

Ah goeie reminder dat ik dat ook weer moet doen. Vorige abonnement was in Corona-tijd en toen kon je wel lenen maar reserveerde je het online en kon je een tasje met je boeken ophalen, maar daar was weinig aan.

3 likes

Ja ik was er vandaag om het abonnement af te sluiten en had al helemaal zin om daar ook lekker te zitten lezen in het tijdschriftenhoekje of in het cafeetje ernaast met een nieuw boek. Heerlijk

2 likes