Oh herkenbaar, ik ben momenteel in een land waar op straat echt aan een stuk door gerookt wordt door jong en oud. Heb het idee dat mijn longen in een week tijd drastisch verpest zijn en dat ik stink door al die walmen om me heen, lol.
Ik heb ook het beeld bij mensen die roken dat zij dus 24/7 naar sigaretten stinken (kleding, haar of uit je mond) haha. Kan toch niet anders.
Als ex roker kan ik dit bevestigen (maand gestopt, woehoe!)
Ja echt heel naar. Er zijn er ook meer fotos zag ik net. Het gezicht is wel geblurd maar nihil. Je kan hem verder wel helemaal zien. Ben er een beetje misselijk van, bah.
Vind het hierom ook echt onwijs verwerpelijk dat ze foto’s toevoegen aan dit soort artikelen. Die voegen écht niks toe en kunnen anderen ook gewoon schade toe doen.
Vraag me überhaupt af waarom het nodig is om er een heel artikel over te schrijven.
Was op een feest in autotron
Mijn FYP op TikTok is echt een allegaartje en nu kreeg ik een video te zien van een gast die zich Joeri.Ibiza.Kempkes noemt en ik kom er maar niet achter of deze gast for real is of een grap. Zijn Engels is echt om van te huilen . Was een video waar hij naar zo’n verlaten club gaat
Ja en het is ook zo hardnekkig! Ik heb ook gerookt toen ik jonger was. Vooral met uitgaan en ik weet nog dat je vingers ook blijven stinken ook al heb je, je handen gewassen en in je kleden blijft het ook zo hangen.
Ik had dit weekend vriendenweekend van de middelbare school en we hebben tot half 6 (nieuwe tijd, half 7 (!!!) oude tijd) staan dansen in de woonkamer. Was rond 2 gestopt met drinken dus niet eens een kater, love it
Was echt zo heerlijk, voelde me weer helemaal 16.
pff mijn verbandlens is er wéér maar eens uitgevallen en ik kan hem niet vinden dus mijn hele maandag gaat weer gespendeerd worden aan zitten wachten in het ziekenhuis. ik ben er zo klaar mee nu, nog een maand van dit is echt geen doorkomen aan.
Nou, wat ingrijpend voor je zeg. Ik snap de nieuws-/meerwaarde van dat soort foto’s echt niet.
Ik durf dit niet te zoeken want dan zit mijn fyp er weer mee vol. Maar ik bedenk me nu dat ik die ene spieriewierie meid al een tijdje niet gezien heb. Die op vakantie ging naar egypte omdat ze geloofde dat haar ziel een oude egyptische godin was ofzo
Het TikTok algoritme is sowieso echt verschrikkelijk de laatste paar dagen. Ik heb alleen maar van die fitness boys van 22/23 op m’n FYP die inspirerende quotes delen over de liefde en hun gebroken hart terwijl ze heel dramatisch een gewicht omhoog drukken.
Moet alleen wel eerlijk toegeven dat ze me nu zo geïnfluenced hebben dat ik net weer een abbo op de Basic-Fit heb genomen
Even in de klaagmodus, maar wat ben ik klaar met alleen wonen en veel solo te moeten of mijn best te moeten doen om mijn weekend gevuld te krijgen. Nu had ik het afgelopen jaar wel steeds met een vriendin over om misschien iets samen te zoeken als mijn huurcontract afgelopen is (bijna alweer) alleen nu blijft ze zo vaag en durf ik het bijna niet meer te vragen
Hoorde net het gezoem van een mug. Gelukkig meteen kunnen vinden en gekilld maar dat is toch niet normaal, bijna november
Door het verzetten van die klok heb ik mooi 9 uur kunnen slapen
Vandaag krijgen we de sleutels van ons huis en ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest.
Dit wordt weer een heerlijke dag op kantoor. Geen oog dicht gedaan door zieke vriend, berg werk die op me ligt te wachten en als bonus cadeau enorme menstruatiekrampen. Love it.
Ik hou heel veel van mn vriend hoor, maar als ie zoals nu met open mond mijn richting op ligt te ademen in bed wil ik er toch wel graag een lucht verfrisser in hangen.
Ik ga vandaag m’n baan opzeggen en ik vind het echt doodeng ben er misselijk van.
Gatverdamme ik heb denk ik een soort buikloop.
Gelukkig kan ik het grootste deel van de dag thuiswerken en hoef ik alleen vanmiddag naar kantoor. Hoop wel dat het morgen over is want heb een hele belangrijke cursus dus ik kan het mij niet veroorloven om me ziek te melden. Ik weet niet wat het is maar ben al maanden van het ene ziek naar het andere ziek aan het gaan. Ik kan mij niet herinneren dat ik eerder zo vaak ziek ben geweest in het jaar.