Ik moet zo 2 uur tennissen en als ik optijd wil komen moet ik nu van de bank af maar zoooo geen zin…
Gebruik je hier een app voor? Zo ja, wil je hem delen? Ik kan zoiets ook wel gebruiken
Ik zit in een restaurant en er zit een kut bn’er en wil m eig gewoon hoeken maarja kan niet he
Wie
John de mol
Bah daar zou mijn lol en eetlust wel echt van vergaan
Zoveel zure matten gegeten dat m’n tong achterop gewoon zeer doet maar was t wel waard
Ik heb zo’n zin in een flan. Ik wou dat ik een flan had gemaakt. Ik wil een flahaaan.
https://www.ad.nl/koken-en-eten/bekend-bakjes-bedrijf-tupperware-in-grote-financiele-problemen~a40ebd1c/
Aaaah neeeeee
Ik kan sowieso echt niet maar een uurtje tiktokken. Tiktok is echt mijn zwarte gat. Als ik dat opstart ben je me gewoon de hele dag kwijt.
Hah johnny is er ook
Ik heb een foto (zwarte piet) al vanochtend gerapporteerd en begin vd avond paar vriendinnen gevraagd dit ook te doen en die foto staat er nu nog steeds op, al meer dan 24 uur! Kan je nog meer doen?
Spionnenleger
Ik ben echt zo klaar met catcallers (was ik 10 jaar geleden ook al maar goed)!!! Naar mijn idee is het in Rotterdam centrum echt bovengemiddeld erg want eigenlijk gebeurt het elke keer dat ik daar in de avond loop wel. Ik voel me ook gelijk zo bewust van hoe ik eruit zie en wat ik aan heb. Gadverdamme.
Rotterdamse mannen zijn echt de ergste van de ergste ja
Slaap zou echt fijn zijn.
ik ben misschien 6x in rotterdam geweest en daar vaker gecatcalled dan in de rest van mn leven bij elkaar
Van de plekken waar ik vaak kom vind ik vooral de fietstunnel naast CS vervelend om alleen doorheen te lopen / fietsen, heb daar al zo vaak rare dingen meegemaakt met mannen. In m’n eigen wijk valt het wel mee, al loop ik daar ook niet meer in strakke sportkleren over straat i.v.m. opmerkingen. Zo rot dat je als vrouw zo beperkt wordt in je doen en laten.
Wat mij opvalt is dat hoe ouder ik word, hoe minder ik gecatcalled word. Ik werd veruit het meest gecatcalled tussen mijn 14e en 21e denk ik. Ben nu 30+ en het is minder geworden. Zo erg dat deze types (naar mijn idee) juist vooral jonge vrouwen targeten.