Ik zit in de Thalys en er zit hier zo’n overdreven Amerikaanse vent te snurken echt met zn mond wijd open en aan de overkant zie ik twee Françaises zuunig zijn kant op kijken en hun lippen tuiten.
Ik rook vanochtend toen ik naar mn werk liep de oliebollenkraam. En nu zit ik op de wc te googlen wat ze allemaal hebben. Ik zag een soort tompouchebol omg. Ik weet wel waar ik in mn pauze te vinden ben.
gewoon een croissant erin meppen
Zit je in een thalys ri parijs of ri ams?
Haha het woord richting typen was je teveel
Wil je laten weten hoe dat smaakt? Een kraam bij mij in de buurt heeft die ook maar ik weet niet of ik het aandurf haha.
Zware ochtend
Wat valt er niet te durven. Het is een oliebol met gele room en roze glazuur haha
Parijs!
Is wel makkelijk en snel gemaakt. Mijn favo recept:
Echt zo balen aan dit forum… als ik maar iemand over eten hoor (lees) praten dan wil ik ook Ik wens je vast een smakelijke bol. Graag een review!
Have fun! Ik ga de andere kant op. Ik dacht misschien zitten we in dezelfde haha
Ik had dat vorig jaar en hij was heerlijk. Maarja het is een oliebol met gele room en dan nog een dikke laag glazuur. Whats not to like. Beter dan een echte tompouce.
Dus dan heb je eigenlijk alleen niet die bodem van de tompouce? Of verwerken ze zelfs dat er nog in? Die bodem kon me altijd gestolen worden
daarom eet ik altijd de bovenkant los, dan is de bodem enkel een tool om netjes te eten
Hahaha ja echt he, wie heeft dat verzonnen. Je kunt het namelijk niet met een vorkje eten, maar ook niet met je handen. Bijna iedereen haalt het uit elkaar. Tenzij je je hele smoel onder wilt hebben met room.
of je schoot, kan me niet meer herinneren dat ik het ooit volledig heb gegeten maar ben er zeker van dat dan direct de helft eruit schiet
Nee echt oliebol met room erin en dan bovenop roze glazuur (al zal vast per kraam verschillen hoe lekker hij zal zijn).
Had jij het niet eens gehad over bananenbollen en nutellabollen? Ik heb die dus vorige week gegeten en die zijn lekker! Wel heul zoet.
Jaa bananenbollen heerlie de peerlie. Ik zie nu dat de kraam die hier staat alleen maar die tompouche en een andwre roombol heeft.
En dat de kraam met meer variatie bij mij thuis in de buurt haha irri.