Wat je even kwijt wil #62

Het is 21 graden in mijn huis maar maakt echt niet uit, als je stilzit is het gewoon koudd :cold_face:

1 like

Ik vind het de afgelopen dagen ook ineens koud in huis! Ik ben as we speak tochtstrips aan het plakken en alvast folie achter de radiators aan het plaatsen :’)

1 like

Ik was in de Holland and Barret en ik snap die acties nooit? Dan hebben ze een actie 3 halen 1 betalen maar niet op alles. Ook niet op merk ofzo. Want het ene potje deed wel mee maar het andere potje van hetzelfde merk dan weer niet. En dan hebben en ze ook nog een actie op weer andere bepaalde potjes: 1+1 gratis. Volgende keer maar online.

2 likes

Ooo vet goed!
Wellicht hebben wij elkaar gezien vandaag :slight_smile:

4 likes

Is voor mij de 6e/7e keer dat ik hem heb gelopen.

Wij hadden rond 11.30 echt een dikke dikke bui. Maar toen waren we gelukkig bijna bij de een na laatste stempelpost. Toen nog een uurtje voor we de finish hadden gehaald.
Nu erg stijf, maar moet nog even werken (werk in Zaandam). Spierpijn komt later wel haha.

Heb jij verder lekker gewandeld?

Vroegah, was het ook voor Pink ribbon maar was dat een minder groot onderdeel. Ze halen altijd wel een mooie bedrag op vind ik :slight_smile:

2 likes

Wat goed zeg! :heart:

3 likes

Een steekpartij met slechte afloop lees ik net :disappointed:

2 likes

Ja lees het net ook, jongen van 20 :sob: op klaarlichte dag op een terras, wtf.

4 likes

Afgelopen nacht gewerkt en nu zo ontzettend moe dat ik al in bed lig.

Terwijl ik normaliter vrijwel altijd 4 nachten achtereen werk en totaal geen last heb van extreme vermoeidheid.

:+1:

2 likes

Ja en ook echt non stop ! Alles is altijd in de aanbieding

5 likes

Ik dacht dat ik vandaag een youtuber in de supermarkt zag die ik graag volg en ik was helemaal starstruck :flushed::flushed: was echt een teleurstelling toen het een look a like bleek :frowning:

1 like

Bijna elke saaie blonde knul lijkt op Enzo knol.

4 likes

Waar zie je me voor aan :cold_sweat:

2 likes

Hahaha een vriendin is Dirty Dancing aan het kijken en appt nu dat Patrick Swayze haar aan mijn vriend doet denken.
Ik zie het niet maar I’ll take it :thumbsup:

2 likes

Het logo op de icoon van de app van dit forum wordt alleen maar kleiner en kleiner :mag_right:

Screenshot_20220917_234929

20 likes

Ik keek vorige week Fringe en de Handmaids tale (even alles nog een x kijken voor t nieuwe seizoen :stuck_out_tongue_winking_eye:) en las een boek over Auschwitz. Ik heb sindsdien echt zo enorm nare en levendige dromen en ik snap het helemaal want het was wel erg veel narigheid in 1 week maar nu heb ik echt geen zin om te slapen :sob:

@SpeedOfSound ja echt zo koud!! Ik kreeg het gisteravond niet meer warm dus vanavond met hond uitlaten lekker m’n winterjas aangedaan! Verzamel je kracht en pak sokken!!!

2 likes

Pff ik kan niet slapen. Er is een of ander feest al vet lang vage muziek aan t draaien haha.
Opzich geen probleem. Maar ik moet morgen nog een dag mn moeder overal heen slepen. Plus mondkapjes zoeken… wie draagt die nog die dingen zijn zo niet meer hip.

Het is half 6 en ik ben net thuis van een feestje (met 5 minuten reistijd want de club is praktisch om de hoek) en ik ben gewoon bijna trots op mezelf hahaha, dacht echt dat ik dit niet meer in me had

26 likes

:wilted_flower:

1 like

Gisteren de hele middag bezig geweest om een regenton vast te maken. Vannacht hoorde ik de hele tijd de regen erin stromen, dus was heel benieuwd hoe vol hij nu zou zijn.
Hij is leeg… kraantje stond blijkbaar open haha

64 likes