Wat je even kwijt wil #62

Oohh zo! Ah ja. Ik dacht meer aan grote cupmaten bh’s, bijv van Prima donna of Fantasie, die zijn in mijn ervaring juist altijd mét beugel.

1 like

Wat goed dat je dit hebt gedaan! Ik wist echt niet dat dit kon en ik ben ook echt verbaasd hoe weinig informatie er over te vinden is. Terwijl als ik dit lees denk ik wtf als het dan niet vergoed wordt voor ‘oudere’ vrouwen, waarom wordt er geen duidelijke informatie over gegeven door de overheid om vrouwen hierop te wijzen? Zodat je die afweging kan maken of je er 450 euro aan uit wilt geven. Op een paar sites wordt alleen gezegd dat het mogelijk is maar ook helemaal geen gedetailleerde informatie over de effectiviteit ofzo. Echt heel bizar. Ik ga maandag ook maar de huisarts bellen en even overleggen.

3 likes

Ik ook, dus bedankt voor de inspiratie @Crusti_Croc :blush:

4 likes

Maar prima donna bijv gaat ook tot wel een grote omvang hoor, in veel trendmodellen tot 90 maar in vaste modellen vaak tot 100 of 105. Ligt er natuurlijk aan welke maat je draagt, maar misschien helpt het dus ook om te zoeken op niet per se plussize lingerie maar naar een lingeriemerk te gaan dat grote maten heeft in zowel omvang als cup!

Pffff mega brak wakker, dat was een iets te wilde afterparty. We dachten vandaag ook lekker tourist te gaan spelen maar iedereen zit bij het ontbijt met zonnebril op :joy::joy:

5 likes

Ik vind dat echt super handig, net als Amazon Go. App scannen bij binnenkomst, pakken wat je wilt en dan gewoon naar buiten lopen zonder rijen of iets. AH heeft een paar jaar geleden ook zoiets getest, als ik het me goed herinner kon je dan met je pinpas erin en eruit (had het daar 1 keer gedaan om te kijken of het net zo smooth ging als bij Amazon Go), maar ik denk dat dat niets is geworden want heb het nooit meer gezien.

4 likes

Vannacht even naar een verjaardag geweest. Slechts drie gintonics gehad, maar zo’n koppijn. Getting old.
En m’n katerkillers zijn eigenlijk over de datum. Ga t toch maar drinken. Kracht en wijsheid voor mezelf.

6 likes

Iets wat niet werkt, je moet gewoon water drinken :laughing:

2 likes

Jaa ik heb ook t idee dat je dan op een gegeven moment van die mailskrijgt van " Wij zien jou altijd heel lang kijken bij de snacks dus nu zijn ze in de aanbieding"

8 likes

ik heb ook een kater
zal ik pizza of maccie lunchen
of heeft iemand nog een andere gouden suggestie?

1 like

Ik vind sushi altijd lekker, dat zout van de soya saus geeft me altijd een kick
En een prosecco erbij helpt ook altijd

6 likes

Ik weet niet of dit het beste argument is om de mensen de ogen te openen…. Mensen willen dit. Zie bonuskaart.

6 likes

Een salade met een smoothie

4 likes

Binnen? :stuck_out_tongue:

1 like

Maar hoeveel anders is het echt? Goed dit is nog creepier maar er staat precies naast je naam wat je de afgelopen jaren hebt gekocht. Brrr.

3 likes

Vandaag is dat 250 ml ORS, 2 aspirini voor ontbijti, 3 vitamine c pillen. We zien wel of we de dag doorkomen.

10 likes

Ja binnen :joy::sweat_smile: maar een ontbijtje heeft wonderen gedaan!

2 likes

Lahmacun

4 likes

Daglicht kan soms gewoon veel te fel zijn haha

3 likes

Ik heb echt zo’n zin om dadelijk even een stukje te fietsen! Ben heel blij dat ik van baan geswitcht ben om niet meer in het weekend te hoeven werken. Love 2 vrije dagen achter elkaar :smiley:

7 likes