En als je een poster plakt op een gebouw betekent dat niet dat de pizza’s over datum waren
Ik heb m’n booster weer gehad! Echt een lieve oude man die prikte haha.
Ik: ‘oh, ik voelde ‘m nauwelijks!’
Hij: ‘tja, we mochten die breinaalden niet meer gebruiken…’
Ah heerlijk dat volgelopen incontinentiemateriaal
ik vond werken op de vaccinatielocaties zo leuk moest (ergens in de eerste weken van de vaccinatiecampagne) een 95 jarige vrouw vragen of ze wel eens flauwviel, “nee hoor, jongedame, tenzij ik een hele knappe man zie!” keek vervolgens even rond in de zaal, giechelend “maar daar zal ik vandaag zeker geen last van hebben!”
Deze dag duurt voor mijn gevoel al 72 uur
Voor mijn gevoel is het ook al sinds 15:00 uur avond omdat het toen al donker was.
Lol twijfel of ik nu nog door het donker ga lopen zodat ik vanavond nog zelf brownies kan maken. Of creperen op de bank zonder brownies, of creperen op de bank met brownies…
Brownies bestellen ergens??
Zouden die het halen bij zelfgebakken brownies? Kun je trouwens ook brownies kunnen maken zonder boter?
Lekker lopen! Vind het echt heerlijk dat de kerstlampjes weer verschijnen🥰
Ja dat kan, ik wilde vandaag een brownie recept met zwarte bonen & dadels proberen en daar zat geen boter in
Uiteindelijk niet gedaan dus kan niet laten weten hoe het resultaat was
Nooit. Maar je kunt brownies maken zonder boter, mits je avocado en banaan in huis hebt.
Nee die bakstenen halen het niet bij zelf gemaakte brownies ( met extra chocola en een caramel sausje)
Nu heb ik ook zin om brownies te bakken
Misdaad tegen de mensheid. Jail.
Ik heb in Krakau hele lekkere rumbrownies gehad en nu wil ik het ook maken. Maar ik heb nog spijs in de vriezer en die moet eerst op.
Ik ben nu iemand die 4x huilt op een verjaardag… Even wennen.
Tranen van geluk of tranen van verdriet?
Gotta love de randstadrail. Ruikt het er niet naar wiet, dan ruikt het wel naar pis of poep.
Verdriet helaas