Coolblue verkocht mij gewoon een tweedekans product waarbij alle kabels zouden zitten, verpakking was alleen open geweest maar verder alles intact. Eindstand: er zitten nul kabels bij én de arm van de monitor ontbreekt……
Superhandig toch?
haha kut mijn airpods liggen nog in de stad waar ik gisteren uit was (40 km verderop)
gelukkig kan ik in de ‘zoek mijn’ app precies zien waar ze liggen haha, zo maar even op en neer
Ik heb dit ook een keer gehad met tweedekans! En ook een wasmachine lekbak waar een enorme scheur in zat. Ja lekker functioneel bij lekkage.
Mijn favo is bamisoep met ei
Helaas heb ik dat zelf niet in huis
En vanillecola
Ik ben ook brak en durf nog niet op te staan
Misschien moet dit in het impopulaire meningen topic maar dat interesseert me dus echt geen reet. De AH weet dat ik niet merkvast ben, altijd nieuwe producten probeer, vooral eet wat in de bonus is. Overmatig Dettoldoekjes consumeer etc etc. Kan er niet wakker van liggen.
Het is trouwens niet zo dat je alleen hpv kunt krijgen van onbeschermde seks. Ook als je een condoom gebruikt kun je hpv krijgen (al is de kans wel wat kleiner).
Ja dat heb ik ook hoor, wat willen ze ook met die info doen dat ik eens in de zoveel maanden een paar pakken wc papier in sla. Have fun with that Ap.
AH heeft wel smart fridges. Ze plaatsen dan een reservering van 10 euro en het uiteindelijke totaalbedrag wordt de dag er na afgeschreven.
Heb 40 minuten in de wacht gehangen maar ze sturen me losse kabels op. Pff dat maakt ‘t iig niet aantrekkelijk ooit nog eens tweedekans te kopen
Maccie ontbijt pizza diner is mijn holy grail
Ik haat t als mensen geen tijd afspreken. Nu is dit een vriendin waar we niet veel meer doen als bankhangen en kletsen maar geef me gewoon een tijd.
Weet iemand wat dit voor ding is (geknipt uit een funda foto)
Ik dacht zelf een lamp of een enorme vliegenvanger, met een rood wiel beneden en in het stopcontact.
Ik denk een paal waar de brandweer hun slang op kan bevestigen bij brand (heet dat een brandpaal?) inclusief deel wat in de grond hoort.
Haha waarom staat dat in godsnaam in je slaapkamer
Mijn broertje appte me dat hij na 8 maanden een verjaardagscadeau voor me heeft en nu gaan we naar turfy gang in Paradiso 🫠 hmmm wat voor concertkaartjes zou ik kopen voor zijn verjaardag
Ik lig nog steeeeeds in bed en heb nog niks gegeten behalve een banaan en ik wil zo graag bamisoep maar dan moet ik naar de toko en het is maar 100 meter van m’n huis maar ik kan het niet aaaaan
Als ik dit zo zie zou ik je broertje kaartjes geven voor iets superkuts en zelf níét mee gaan @oversized
Onterven die hap.
Is het ook haha
@mikselke en niet meegaan kan ik hem niet aandoen als ik zelf ergens tickets voor koop