Ze zien er ook echt uit als typische hockeyjongens
Knurftie gang zou toepasselijker zijn. Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de muziek, maar weet niet of ik dat aan kan.
Edit; ik zag hierboven al wat titels staan. Nope, ben te oud om mijn leven hieraan te verspillen.
nee ik heb het opgezocht, ik zou het niemand aanraden. vond het echt vreselijk, kan er niet naar kijken zo erg in the cringe was het
Ik vind je innerlijk wel leuk maar nog leuker is je booty
Ja ik vibe hier wel op
Ik hou dus heel erg van kut muziek maar dit is zelfs te kut voor mij.
Ik begin bijna antoon te waarderen als ik dit zie.
Ik heb deze per ongeluk live gezien en moest zo hard lachen hahaha. Ze stonden allemaal op het podium maar maar 3 van de boys konden blijkbaar goed genoeg zingen/rappen om een microfoon te mogen. Ze praten echt met een zieke rrrr, âkwarrrrt voorrr negenâ en ze hebben ook een liedje over dat ze alle drugs bij zich hadden (terwijl het dus echt middelbare schooljongens zijn)
Het is dat zijscheiding flap fladder haar
Is die links bovenin de zoon van Robert Jensen?
Ik ben echt de slechtste tante ever. Ben gewoon de verjaardag van mijn neefjes vergeten morgen dus moest net last minute cadeautjes zien te scoren. Mijn zus appte me dat ik morgen kon mee-eten waarop ik besefte dat ik die verjaardag heb
Ik zag vanmiddag voor het eerst zoân wagen met loeiende sirenes voorbij rijden op de weg. Had dit nog nooit eerder gezien! Groot verdriet en grote hoop in 1 auto wat mij betreft⊠ik weet niet of alle soorten organen ook hiermee vervoerd worden? maar was er wel van onder de indruk.
Witte mannen kunnen ook alles flikken he. Fucking paradiso voor deze jongens waar je praktisch de beugel nog kunt zien zitten
Wauwie deze lyrics ook, echt talentjes
Wil alleen prikken net een vaccinatie
Ik heb hele liters bier achter de kiezen
Wordt het Anne-Fleur of Annemijn, ik kan er niet uit kiezen
Heb al een motor gezien en soms kan het via helikopter. Is altijd spannend als je die voorbij ziet rijden.
Ja zover ik weet is het gewoon orgaan in bak ijs (soort koelbox) doen en gaan, dus volgens mij kunnen alle organen kunnen zo vervoerd worden. Ik was donderdag in het AMC en daar stonden serieus 15 van dit soort autoâs buiten. Echt teveel voor de organen van 1 persoon dus ik heb voor mezelf maar bedacht dat ze een bijeenkomst hadden ofzo
Nou opzich als je bedenkt wat je allemaal kunt doneren
Dit gaat duidelijk over een hockeyfeest
Je zou maar hun manager zijn.
Ik zou niet weten welke in achteraan op de foto zou willen zetten, ze zijn allemaal op hun eigen manier de lelijkste.
Onderaan deze pagina staat het.
Niet helemaal hetzelfde maar volgens mij zijn het voor bloeddonaties met spoed (die in een Sanquin auto met zwaailichten worden vervoerd) âgewoonâ chauffeurs die een extra certificaat oid hebben om daarmee te mogen rijden