Never forget
Ik vraag me dan af wat iemand tegenhoudt zân naam te veranderen
Hahahaha ik huil van het lachen
Ik ken een autogarage waar op de gevel heel groot SLETTENHAAR staat. Echt hoe dan. Hoe kun je denken dat dat een goed idee is.
ZĂł kut als je wakker wordt en doorhebt dat je op werk iets heel belangrijks bent vergeten. Net even belletje gedaan en gelukkig kon mijn fout nog net gered worden. Anders was deze klant nĂłg bozer geweest (de vorige keer was niet door mijn schuld ) Nu weer chillen in bed
Word zo gek van de NS. Volle treinen permanent laten uitvallen zodat die overige treinen nòg voller worden, vervolgens treinen die wel zouden moeten gaan ook uit laten vallen en de treinen die dan nog wel rijden, hebben dikke vertraging. Maar wel de prijzen weer verhogen
Ik had ergens gesolliciteerd en ben niet uitgenodigd voor een gesprek. Ik baal echt zo erg
Om 8u op kantoor zijn met een reistijd van 1u, prima. Om 8u thuis opstarten, mission impossible.
Wat een hitte in de trein steeds man, lijkt niet alsof de NS bespaart op de verwarming
Daar betalen we die 5,5% prijsverhoging voor
Wauw dit is echt nostalgie! Is toch al jaren dicht of niet?
eerste klas reizen heeft echt mijn sanity gered op veel momenten, maar ben nu veelste verwend voor doordeweeks
Wat is dat toch met boomers die willen dat je iets voor hun doet op de computer. En dan met alles wat je moet doen bemoeien. "Ja moet je niet daar op klikken? " âprobeer dit en dat isâ
Laat me gewoon rustig even lezen en met mijn kennis mn ding doen. Il weet wat ik moet doen maar het lukt niet dus ik wil even rustig googlen zonder een zenuwpees om me heen.
Ik heb mijn moeder een lijstje laten maken met wat ze gedaan wilt hebben ak weekend met haar tablet en vooral de memo gegeven dat ze er niet mee moet bemoeien. Vooral omdat ze vaak altijd een uitleg wilt en vervolgens alelmaal te moeilijk vind.
Aka spelletje verwijderen en opnieuw er op zetten bijv.
(Mja cant blame her, ze is al tegen de 70)
Vooral irritant omdat boomers maar lukraak ergens op klikken en daarna in volledige paniek raken alsof de computer in de fik staat en er wordt afgeteld van 60 naar 0 alsof er een bom af gaat.
Als ze eerst even rustig lezen, nadenken, niet in paniek raken en dan pas klikken is de helft van hun computer probleem al opgelost.
Dit is de helft van mijn werk
OkĂŠ het is toch een muis een heel klein schattig exemplaar, heb hem vannacht gezien. Heb een diervriendelijke muizenval gekocht, dus hopelijk snel beet!
Mijn vriend, die in zijn Bumble profiel had staan hoeveel hij van kokos houdt, zegt gisteren doodleuk tegen mij toen ik vroeg of hij een kokosgeurkaars wilde âdat ik van bounty hou, wil niet zeggen dat ĂĄlles met kokos moet zijn hè.â Hij zou eens moeten weten dat ik van de week bij de DM 6 douchegels met kokos voor hem heb gekocht en ik haat kokos dus ik gebruik het niet.
Sterkte.
Dankje haha. Ik vind zelf systemen en gebruikersvragen leuk, maar ik snap soms niet hoe sommige mensen al 30 jaar een kantoorbaan kunnen hebben.