ja? ik dacht dat cycloon juist best een ethisch bedrijf was? wel eens wervingen gezien en ze richtten zich heel erg op de ‘sportieve’ mens dus dacht altijd dat het gewoon sportfanaten zijn die er hun werk van maken hahaha
Misschien is dat je antwoord Rijden ze misschien zo hard omdat ze 1e willen zijn op hun Strava-segment of willen ze een ander record vestigen
Straf voor liegen in zijn bumble profiel, ik vind je zeer attent
Ja dit is echt zo! Ze mogen gewoon redelijk coulant hun uren schrijven, en worden dus niet per pakketje betaald. Daarnaast hebben ze een keuken die helemaal uitpuilt met wielrennersvoedsel. Gewoon enthousiastelingen lijkt me @SpeedOfSound
enthaastiastelingen
nee oke sorry
Klopt. Ze mogen inderdaad alle gefietste uren schrijven dus hoe harder ze fietsen, hoe minder ze verdienen
Oke moet ff wat van me afschrijven. Ik sta net mn fiets te parkeren, hoor ik opeens iets vallen. Is een man keihard met zn kop op de grond geknald Ik erheen en nog een andere jongen ook, het bloed proberen te stelpen met een zakdoekje maar hij bloedde echt als een rund, mn hele handen zaten onder het bloed. Ambulance gebeld en die duurde echt 20 min voordat ze er waren. Voel nu echt de adrenaline zeg jeetje. Hoop dat alles ok gaat met die meneer, ze gingen iig naar het ziekenhuis.
Ik kwam net met een overvolle trein aan in Utrecht en de trein reed ook niet verder meer, dus superveel mensen de trappen op etc. En ik wist dat alleen de burgerking nog open zou zijn, dus ik nam een andere snellere trap dan de massa, toen kwamen we bij de burgerking nét voor het er helemaal vol liep.
Waren ze net aan het afsluiten, kon je alleen bestellen wat al gebakken was. Dus ik vroeg hoeveel hamburgers ze nog hadden, kocht ze allemaal en echt genoten. Sorry voor alle andere mensen maar God gunde me gewoon vandaag.
3 hamburgers en een long chicken, we waren met 2. De man naast ons bestelde 2 junior whoppers en toen was alles op.
Sorry! Eerste keer dat ik probeerde te editen en meteen post verwijderd, ik vroeg dus hoeveel hamburgers
Ik vind het echt vervelend dat ik zo basic ben soms
Dan heb ik een leuke kimono of jurk met glitters/steentjes/wijde mouwen of whatever, trek ik hem s’ochtends aan en denk ik nah is too much en dan ga ik voor een effen lange zwarte jurk. En eindstand hangen die fancy mooie dingen maanden ongedragen in mijn kast.
Ik ben jaloers op mensen die cadeautjes mooi kunnen inpakken. Ik kan het simpelweg niet. Als ik het doe heeft het altijd een sjieke prop vibe.
het is je gegund als utrechter, dit is waar jaren het station gebruiken eindelijk loont
super zin in long chicken nu trouwens, echt al heel lang niet op
Loving this
BLESSED
Zometeen naar Maastricht om lekker vlaai te eten
Gewoon aandoen of aandoen als je een etentje hebt. Is toch wat specialer.
Niet de speld
je hebt dus eigenlijk gewoon een slecht diner gehad?
Eens als ik het om 8 uur had gegeten, maar dit was kwart over 12 snachts, dus het was een perfecte midnight snack imo