oh ja ik had niet naar de tijd gekeken dan snap ik het wel, ideaal middernacht lavement
Jumbo had altijd goedkope blikjes ijskoffie, paar dagen terug nog gekocht voor 57 cent. Nu is dat zelfde blikje ineens 89 cent.
Beter zelf gaan maken!
Ja is ook wel zo maar toch wilde ik even klagen over deze bizarre prijsverhoging.
Is ook abject en infaam sgat.
Ik had worstenbroodjes gekocht maar ben ze onderweg verloren, uit de kinderwagen gevallen denk ik. Wat een pech
Eindelijk horen we erbij!!!
Of de expats hebben jullie regio weten te vinden… Ik weet niet of dat een fijne gedachte is. Veel succes! Ervaren groetjes vanuit 020!
Na maandenlang o.a. mijn nekpijn weg blowen, ben ik dan eindelijk weer naar de fysio gegaan. Vandaag viel de pijn eigenlijk wel mee & het was ook een vroege afspraak. Terwijl de pijn gaandeweg de dag ontwikkelt. Ik voel me dan meteen een oplichter en aansteller
Edit: de fysio moest wel heel hard lachen toen ik heel droog zei dat ik bij het slapen gaan nauwelijks pijn had vanwege het blowen. Het was een oudere vrouw welke al heel lang meeloopt in het vak en ze zei dat nog nooit iemand dat zo aan haar had durven toegeven
Wisten jullie dat we over 2 accounts vierduizend leden hebben?
4000 mensen op maar 2 accounts? Dat is wel toewijding
Soort omgekeerde trollercoasters
Edit:
Godallejezus je bedoelt dus 3998 ik ben echt een onnozelaar
Jouw talenten liggen ergens anders. Maar ik zei het ook onduidelijk.
Ik snap het ook niet
We hebben op 2 na 4000 accounts hier?
Ja! 4000 -2
Ja moest het drie keer lezen maar hehe ik snap het
Wie weet hoe duur (of goedkoop) dit eerst was?
Is nu 0.29. Of was da altijd al zo.
Fijn dat sommige dingen eeuwig goedkoop blijven
Edit: €0,21 pre-inflatie
Bijna 40% stijging joh
Beste FredPaillet, deze smerig lekkere dingen vragen op zijn minst een poll. Team vanille of chocolade!