Ik vond dit vroeger echt de hemel op aarde. En toen heb ik het een paar jaar geleden weer gegeten nou… ik wil het er nooit meer over hebben.
M’n eerste verkeersboete na 12 jaar rijbewijs, wil ‘m bijna inlijsten.
Ben as we speak m’n auto aan ‘t verkopen. Krijg er meer voor dan gedacht . Dus voel me nu rijk maar ik ben alsnog gewoon een arme loonslaaf
Ah toch een stijging idd. De tomatenpuree is ook duurder geworden. Die kleine blikjes.
(gewoon echt alles dus)
Ik ga op date met mezelf vanavond! Ergens eten, naar de film en blijf ook nog in een hotel slapen. Helemaal zin in!
Kind bij de bso: waarom heb je blauw haar
Ik: omdat het cool is.
Kind: oh oke. Loopt weg
Kinderen zijn soms zo random.
Vriend doet poeslief omdat hij denkt dat ik een heks wordt door de hormonen. Even extra van genieten
Een of andere zot zal dat bedacht hebben en toen het niet aansloeg zei hij " de Hollanders zullen het wel leuk vinden"
Ik moest pas opeens denken aan loverboys, gewoon het concept, en opeens realiseerde ik me dat je daar niks meer over hoort. Mijn jongere collega’s hadden er nog nooit van gehoord zelfs, terwijl het in mijn jeugd echt gevaar nummer 1 leek te zijn. Al die horrorverhalen in de Girlz enzo ook altijd. Echt raar eigenlijk want het lijkt me sterk dat ze opeens niet meer bestaan
Heeft zich helemaal naar het internet verplaatst met naaktfoto chantage etc. Helaas alleen een ander soort gevaar geworden
Ik denk dat het van cadeaus (loverboys) meer verplaatst is naar bedreigingen om fotos te publiceren etc? Een soort negatief meegegroeid met de tijd.
Toevallig vertelde m’n beste vriendin dat de dochter van een collega daar nu mee te maken heeft. Wel klassiek plaatje, met te dure kados, maar ook veel online waar ouders dus nauwelijks zicht op hebben. Lijkt me zo naar als je kind daarin terecht komt!
Echt fucking vreemd maar ik heb dus dat gevoel van een trillend ooglid op mijn hoofdhuid. Het voelt eigenlijk ergens een beetje alsof er een beestje vastzit in mijn haar en er niet uit kan komen en daardoor elke x aan een haartje trekt, maar 99% zeker dat er niks in mijn haar zit. Voelt zooo vervelend.
Ik vind loverboys ook een te lief klinkend woord voor die mensenhandelaars
Ik heb echt zon kutweek…en het is pas woensdag heb mezelf maar beloond met twister fries.
Kwam deze afbeelding tegen, die rechter Barbie had ik vroeger en ik vond haar zooo cool. Nu mis ik het echt om 10 te zijn en hele dagen met barbies te spelen wat een leven was dat
Ik kwam ze laatst allebei tegen in mijn stapel. Had echt zoiets van laat me spelen. Maja mag niet als je volwassen bent want kinderachtig
Ik zou er nu ook gewoon nooit meer zo in op kunnen gaan als toen, met zoveel fantasie kunnen spelen. echt jammer en ergens wel sneu eigenlijk
Omg ik had deze allebei en ze waren zo cool! Wel leuk dat die outfits die in de jaren '90 hip waren nu ook weer in zijn (nu voel ik me echt een boomer)