Wat je even kwijt wil #62

Maar wel prachtig dat ze dit als een valide antwoord zien en gewoon verder gaan met hun dag ipv een hele discussie te starten :smiley:

4 likes

Nu heb ik zin in worstenbroodjes

2 likes

Ja, ik was me al aan het voorbereiden :joy:

3 likes

Als een professional welke met slachtoffers van deze straatratjes werkt, kan ik beamen dat ze zeker nog wel actief zijn! Alleen zoals andere al benoemden, heeft er wel een verschuiving plaatsgevonden in hoe ze te werk gaan

7 likes

Wat een zwaar werk moet dat zijn, wat goed dat je dat doet! Misschien dat de naam ook wel gewoon niet meer gebruikt wordt, omdat het inderdaad totaal niet klopt. @Schaakmat ik weet ook nog dat daar vroeger al ophef over was.

@DelilahBard wow dat is echt het klassiekje plaatje van vroeger inderdaad. Ik had eigenlijk ook verwacht dat het op die manier misschien niet echt meer voor zou komen. Heel heftig.

1 like

Ik moet morgen werken en ik voel complete paniek in mijn hoofd en lichaam. Het gaat best goed op werk maar door een privé gebeurtenis voel ik me even helemaal ontregeld en ben ik aan het piekeren in bed over dingen die ik heb gezegd en gedaan.

Ik zou me het allerliefste ziek melden maar dat gaat niet en wil ik ook niet. Dan maar hier dagboek posten sorry. :disappointed:

16 likes

Als een prive situatie je zo mentaal en of lichamelijk ontregeld is dat gewoon een legitieme reden om je ziek te melden hoor!

9 likes

Lief! Ik moet me er even door heen zetten, als het niet gaat kan ik altijd om hulp vragen en het aangeven/weggaan.

Zo maar lekker proberen te slapen en mezelf morgenvroeg op een koffietje trakteren.

Edit:
Gelukkig weet ik ook waardoor ik me zo voel, kan ik mijn emoties erkennen en weet ik waarom ik zo pieker/dat mijn gedachten niet waar zijn.

2 likes

Wat goed van je! Hopelijk kan je beetje oké slapen, succes/sterkte morgen :kissing_heart:

1 like

Haha ik probeerde iemand vandaag in het Nederlands kloktijden te leren zeggen en ik was gewoon helemaal het concept van kwart over en kwart voor vergeten

Echt met volle overtuiging uitgelegd dat we niet zoiets hebben als ‘a quarter past’ en dat we ipv daarvan 15 minuten over het hele uur zeggen. Nu ik het uitschrijf klinkt het echt superlame maar het was alsof ik mijn eigen taal compleet vergeten was haha

19 likes

Hahaha brainfart, kan gebeuren.

Ik heb een keer het principe van 10 voor half en 10 over half uitgelegd aan Engelssprekende mensen en toen liep ik ook helemaal vast want ik was ervan overtuigd dat dat in het Engels ook gangbaar is.

5 likes

Ik vind vapen echt een domme hype. Maar het is toch wel een stuk chiller als je op een openbare plek bent en iemand vaped. Het ruikt dan wel lekker ipv die gore rook lucht haha.

19 likes

64 likes

Er zit een wesp in mijn treincoupé. Doodsbang voor die dingen. :weary:

4 likes

Gelukkig gebruiken we dat is Friesland ook niet. :tipping_hand_woman:t3:

3 likes

Voedselen? Wat is dat?
Je legocadeau klinkt trouwens juist heel leuk!

8 likes

Een geheel zelfverzonnen woord voor eten.

3 likes

Klinkt als hemelen

2 likes

Ik vind suikerspin juist ranzig ruiken

1 like

Volgens mij in heel het noorden inderdaad niet. Mooi de 20 over/voor gebruiken haha, veel handiger! :yum:

3 likes