Wat je even kwijt wil #62

@Zemraluani je hebt me gisteren helaas genoeg geïnfluenced, mijn diner was een mcdonalds menu om 21u :smiling_face_with_tear:

3 likes

ik heb sinds gister mn dubbele winterdekbed er op en een flannel dekbedhoes en ahhh ik heb zo lekker geslapen
lag echt zo:

56 likes

Ik heb een nieuw extra groot dekbed en ik geniet iedere avond van de heerlijkheid haha.

3 likes

Ik moest net mijn verstandskies laten trekken, maar slaaptekort en onbewust toch veel spanning, dus nadat ie getrokken was lag ik jankend op de stoel :sweat_smile: Gelukkig was de tandartsassistente heel lief, maar ben blij dat ik het komende half jaar daar niet meer hoef te komen hahaha

3 likes

Over zes werkdagen is de deadline van mijn afstudeerportfolio :skull::skull::skull::skull:

16 likes

En je moet nog beginnen?

1 like

Nee het is @Zemraluani toch niet

7 likes

Nee ik ga het allemaal helemaal halen

11 likes

Die meid krijgt een diagnose en direct vliegen de persoonlijke aanvallen haar om de oren!

9 likes

Ja nu is het ableism @vitaminwater

Niet cool!!!

5 likes

Haha oh ik had gemist dat je een diagnose hebt gekregen, dan neem ik het uiteraard terug

1 like

Niets dan respect voor tbh

3 likes

Gvd ik probeerde een bejaarde te helpen in de supermarkt en toen schreeuwde ze me toe dat ze toch GVD niet achterlijk was!!!

Tering ik zeg wel niets meer

22 likes

Ging het een beetje okay vandaag?

4 likes

Dit heb ik ook een keer gehad met een vrouw in een scootmobiel :joy: ik schrok me dood

3 likes

Oh dit klinkt wel alsof ik nog een diagnosetraject moet aanvragen.

2 likes

Mwah ging redelijk tot ik er nieuwe stress van een project van mijn opleiding bij kreeg. Ik ben echt op door alles.

Lief dat je het vraagt!

Edit:
Ik heb beide opdrachten net af kunnen maken en ik ben wel een beetje trots op mezelf. De eerste challenge was het niet ziekmelden en gewoon heen gaan en de tweede het voltooien van mijn opdrachten.
Ik heb de opdrachten met een lekker glas wijn afgemaakt en na morgen heb ik vakantie. Dus ondanks alle terechte emoties die ik ervaar en voelde na gisteren ben ik alsnog blij met het verloop.

3 likes

Er vielen treinen uit, waardoor ik een andere route moest nemen dan normaal. In mijn tweede trein dacht ik ineens: wat duurt het toch lang voor we bij het volgende station zijn. Dus ik kijk op Google Maps waar ik zit, zit ik gewoon bijna aan de andere kant van NL. Echt hoor, ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Zit nu weer in de trein de goede kant op. Over 2 uur ben ik waar ik moet zijn.

29 likes

Ik zat vanochtend in de wachtkamer van de huisarts en hoorde een vrouw het echt meerdere keren uitschreeuwen van de pijn :smiling_face_with_tear: had echt met haar te doen

2 likes

Zo erg is dat :sob::sob: ik heb dat ook best vaak gehad. Hoop dat je telefoon nog vol is

3 likes