Wat je even kwijt wil #62

Hoe kwam je erachter? Toen je mensen opeens ABN hoorde praten?

8 likes

Ja en dat mensen rechtop liepen op twee benen ipv handen en voeten!!!

44 likes

Ik heb dit ook een keer gehad en dat voelde ook gewoon zo stom :frowning:

Ook een keer gehad dat ik in een trein was gestapt waar ā€œniet instappenā€ opstond en niet begrijpen waarom de trein leeg was :’)

3 likes

Jezus er is echt een bizar heftige discussie op Jinek over de wolf haha echt heel bijzonder

Even een update hierop:

Ik was toevallig die dag vrij dus vandaar dat ik de deur op die specifieke dag open heb gedaan, maar sindsdien zijn ze dus bijna elke week, of om de week op dezelfde dag langs geweest. Wij hebben zo’n camera deurbel dus als ik dan terug kom van mijn werk zie ik telkens dat ze weer geweest zijn, 2 man sterk in een auto die dan speciaal voor ons hierheen komen en daarna weer vertrekken als er niet open gedaan wordt😱

Tot zover dus het vrijblijvende praatje haha

Pff dit heb ik ook eens gedaan toen stond ik een half uur lang op zo’n rangeer perron. Die blik van die conducteur ook toen ā€˜ie mij zag zitten, hij zei ook tegen z’n collega iets van ā€œja we hebben er weer eentjeā€ en daarna tegen mij dat ik er gerust even bij kon gaan zitten. Niemand op station die even wat heeft gezegd ook, mensen zagen me gewoon in z’n achteruit dat station uit rijden :sweat_smile: om een half uur later weer doodleuk terug binnen te komen rijden.

22 likes

Nooit gedacht dat ik blij zou zijn om tussen de zingende (schreeuwende) Feyenoordfans te staan. I’m home

7 likes

Nice, ik ga zondag weer eens :star_struck: kijk er ook echt naar uit.

2 likes

Ik heb vandaag bij een collega aangegeven waar ik mee zat en wat ik nodig had gehad van hem, maar wat niet was gebeurd (had dit al 2 x gezegd). Werd wel naar geluisterd, alleen ook teruggelegs bij mij:had dat eerder gezegd (heb ik gedaan maar toen had je geen tijd) en ā€œik weet dat jij veel aan je hoofd hebt, dus daar begin ij maar niet overā€. Nee dat staat hier los van.
En zo elke keer. Ja precies dit is dus waar ik tegen aan loop en nu verwijt ik dus mezelf dar ik het heb gezegd, want het heeft niks opgelost alleen maar dat ik me schuldig voor doordat ik heb geprobeerd voor mezelf op te komen

4 likes

Hahahah eigenlijk fijn dat dit meerdere mensen overkomt. Ik raakte wel echt in paniek toen ik op zo’n locatie met de trein terecht was gekomen. Gelukkig ging die even later ook gewoon weer terug naar station.

7 likes

Ik heb een soort van lekker geslapen!! Dat is echt een unicum voor mij als ik een vroege dienst heb. Ik ben echt een avond/nacht persoon en ik slaap vaak pas rond half 3. Dat is geen probleem als ik een late dienst heb, maar het is wel problematisch als ik om 5.00 mijn wekker moet zetten.

Als ik een vroege dienst heb wordt ik heel vaak s nacht wakker, gewoonweg omdat ik zo gespannen ga liggen: ā€œik moet slapen, ik moet slapenā€.
Ik dacht eigenlijk dat het weer een slechte nacht zou worden want ik heb dan ook niet de discipline op mijn uitslaapdag om de wekker te zetten, wetende dat dit me helpt om in slaap te komen.

Ik denk dat het deze nacht goed is gegaan, omdat ik er heel chill in ging & een beetje middels cognitieve gedragstherapie de situatie heb proberen te sturen

13 likes

Werd wakker met dit nummer in mijn kop. Dat belooft wat voor vandaag

2 likes

Ik snap mijn brein soms echt niet. Zat me gisteren nog te ergeren aan een influencer omdat hij een aanstellerig hoofd trok en vannacht zat ie met dat aanstellerige hoofd in een seksdroom :sob: hou op.

12 likes

…maar was het nog een fatsoenlijke seksdroom?

2 likes

Nah 6/10

7 likes

Mijn vader is binnenkort jarig. Hij heeft kortgeleden een herseninfarct gehad en zit nog vol in het proces van onderzoek en revalidatie. Hij is dus ook zelf nog aan het ontdekken wat er verandert is. Nu gaf hij al aan geen plezier meer te hebben in zijn hobby. Ik heb nu totaal geen idee wat voor cadeau ik moet geven. Ik was er positief onder en dankbaar dat hij er nog is. Maar ben nu vooral verdrietig.

14 likes

Ik woon naast een kloosterdorp waaronder blauwe zusters. Die mogen gewoon aan het leven deelnemen en autorijden enzo. Maar ik reed net achter een dame van dat klooster en MY GOD die gaat echt eens iemand verwonden. Heel traag, raar remgedrag, fietser inhalen met 4 meter ertussen zodat ze volledig op de andere weghelft reed, over de verhoging van de rotonde :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

5 likes

Heftig lijkt me dat zeg! Zou je hem een soort ontdek-pakketje kunnen geven met potentiĆ«le hobby’s? Met bijvoorbeeld een puzzel, een vogelgidsje, iets om in de tuin te planten, een bijzonder ingrediĆ«nt voor in de keuken, dat soort dingen?

17 likes

Of dat je iets laagdrempeligs samen gaat doen? Samen ergens lunchen of dat je hem thuis uitnodigt en voor hem kookt?

6 likes

Sinds ik in april de sleutel heb van mijn huis heb ik non stop lekkages gehad. Eerst door oude voegen en kit waardoor de slaapkamer nat was (we wisten dat de kit vervangen moest worden dus dit was achteraf niet erg). Toen in de werkkamer waar plekken op de muur kwamen wat 2 maanden heeft geduurd voordat ze er achter kwamen waar het vandaan kwam: twee lekken in de afvoer van de wc. Halve muur open en nieuwe laminaat er uit. Daarna opnieuw vocht plekken op diezelfde muur op een andere plek: kapotte afvoer in de badkamer wat door lekte naar kamer. Andere helft van de muur open en badkamer tegels gesloopt. Nu dachten we eindelijk klaar te zijn en zou er volgende week iemand komen om alles te herstellen. Kom ik vanochtend weer in de kamer from hell: druppels water aan het plafond en langs de muur. Gelukkig lag de muur nog open en zagen we het lekken bij de ontluchtingspijp die naar het dak gaat. Nu weer wachten tot ze tijd hebben om langs te komen. Echt whyyyyyy heb ik zoveel pech (en op de kit na wat we dus al wisten konden we dit allemaal niet weten met kopen dus het is echt dikke mega vette pech :sob::sob:). Ik wil echt zo graag verhuizen en niet meer in dit stomme huis zijn.

3 likes