Mehh m’n vriend werd vannacht wakker met buikgriep. Ik voel me nu ook niet top, maar kan echt echt niet niet ziek worden nu. Komt nooit goed uit natuurlijk maar slechtere timing dan dit kan bijna niet.
Nu weet ik niet of het tussen m’n oren zit of dat ik ook echt ziek ga worden. Ik haat dit.
Laat het los alles kan nog net zo goed als je 32 bent!
Ja maar dan voelt parachutespringen vast HEEL anders
Daar heb ik geen ervaring mee, dus dat kan ik je niet vertellen
Me too. Ook al haat ik mijn werk niet echt maar wel dat nu de tijd weer komt dat het donker is als je weg gaat, donker is als je thuis komt, ik elke dag als een verzopen kat op de fiets zit en elke avond moe ben.
O dat is wel balen! Tijdens die mega regenbui stonden wij bij een loods even te schuilen.
Wij kwamen rond half 1 over de finish.
Ja nu wel erg stijf.
Vanavond nog een dienst en dan morgen lekker vrij.
Wil je hem nog eens gaan lopen?
32 is het nieuwe 18.
Ik heb morgen mijn intake bij de psycholoog maar vind mijn diagnosepapieren niet, volgens mij heeft mijn moeder ze maar ik wil niet dat ze weet dat ik dit ga doen want dan gaat het toch weer als een wapen gebruiken bij de volgende ruzie.
ik heb net voor de eerste keer echt chinees gegeten (dus niet tatta/frans bauer chinees) en omg het was echt zo lekker!!! 10/10 would recommend
Zou je kunnen erom kunnen vragen zonder te zeggen waarvoor? Vertellen dat je al je administratie/papieren/zorgdingen aan het organiseren en in mappen aan het doen bent ofzo?
En succes bij de psycholoog morgen!
Je kan ze ook opnieuw (laten) opvragen bij de eerdere organisatie. Ze bewaren je gegevens 5-7 jaar in ieder geval dacht ik.
Kan je gewoon voor bellen en je zal iets moeten ondertekenen ivm toestemming.
Succes bij je intake!
Ik ben net terug van een boswandeling, met laarzen en een regenjas
OMG ik kreeg twee weken geleden vakantie toen het nog 28 graden was ofzo, nu morgen weer werken en heb echt een complete error wat ik aan moet! Afgelopen dagen thuis alleen maar in huispakken en andere chill-kleding gelopen. 🥹 Wat is dat toch stom altijd, alsof je een vreemde in je eigen kledingkast bent.
Hmm ja even mezelf mentaal voorbereiden op een goede leugen :’) Merci!
@Artemis het is helaas iets van een zeer lange tijd terug (16 jaar), ik denk dat de organisatie an sich niet meer bestaat zelfs
2 van 3 kinderen zijn met opa en oma mee logeren want ik ben ze zat. En dit is echt een grote stap voor mij maar… wat een rust.
Als je bijvoorbeeld pizza’s gaat afhalen en je doet je bestelling via de telefoon dan geef je je bestelling door aan de telefoon zonder te betalen. Ik bedacht me vandaag hoeveel vertrouwen dat vraagt, wij waren bijv vandaag met een groep en hadden een bestelling van 7 pizza’s gedaan via de tel. Het enige wat we door moesten geven was een naam. Stel dat we niet zouden komen dan hebben ze gewoon voor niks 7 pizza’s gebakken. Hoe vaak zou dat gebeuren
Misschien te vinden in de cozo app?
Baal dat ik morgen moet werken, wil graag chillen op de bank en naar de uitvaart van Queen Elisabeth kijken.
Vroeger ging dat altijd zo. Echt zo apart hoe dingen in de loop van de tijd veranderen en dwt we zo anders naar bepaalde dingen kijken. Ik denk trouwens dat het heel vaak gewoon goed gaat. Volgens mij heb je nu meer last van mensen die dubbele reserveringen doen bij restaurants en niet afzeggen
De hal van de thuiswinnaar van Miljoenenjacht is groter dan mijn huis