Wat je even kwijt wil #62

Vandaag is mn laatste vakantiedag en ik gok dat ik die ga besteden aan het besef hoeveel ik mn werk eigenlijk haat

8 likes

Ik doe met je mee haha gelukkig nog 1,5 week en dan begin ik aan een nieuwe baan maar kan wel janken als ik aan morgen denkšŸ˜‚

3 likes

Ik ben gisteren keihard tegen een paaltje op gefietst tijdens mijn werk. De remmen deden het niet goed van de werkfiets en ik ben met mijn werktas blijven haken. Lievelingsbroek stuk en vies (:sob:) en een flinke snee op mijn knie die nu nog steeds echt zeer doet bij elke beweging. Zeerder dan gisteren, want heb er toen na die tijd alsnog 40 kilometer mee gefietst.

7 likes

Ah wat kut! Zou je de broek niet nog kunnen verhalen op het werk ivm bedrijfsongeval?

2 likes

Ja, dat zei een vriend van me ook al inderdaad. Dat zou ik even moeten checken bij mijn leidinggevende aankomende week.

2 likes

Zeker doen! Het is tenslotte tijdens je werk gebeurt (en dan ook nog eens met je werkfiets). Voor nu lekker maar even rustig aan doen

2 likes

:sweat_smile: Rustig aan doen kan nu alleen niet, want moet zo naar vrijwilligerswerk waar ik ook veel loop, haha (schoonmaken van kattenverblijven). Maar daar probeer ik tot zolang het gaat. :grimacing: Ben wel blij dat de werkfiets verder niets had, dat is ook weleens anders geweest (alleen toen was ik zelf nog heel gelukkig). Maar ik heb geen idee hoe dat bij mijn werk zit, dus daar wil ik aankomende week inderdaad even achteraan.

Vandaag is mijn laatste dag als 31-jarige en ik voel helemaal druk om dingen te doen die ik nog wil doen voordat ik 32 word.

8 likes

Mehh m’n vriend werd vannacht wakker met buikgriep. Ik voel me nu ook niet top, maar kan echt echt niet niet ziek worden nu. Komt nooit goed uit natuurlijk maar slechtere timing dan dit kan bijna niet.
Nu weet ik niet of het tussen m’n oren zit of dat ik ook echt ziek ga worden. Ik haat dit.

5 likes

Laat het los :smile: alles kan nog net zo goed als je 32 bent!

5 likes

Ja maar dan voelt parachutespringen vast HEEL anders

2 likes

Daar heb ik geen ervaring mee, dus dat kan ik je niet vertellen :joy:

2 likes

Me too. Ook al haat ik mijn werk niet echt maar wel dat nu de tijd weer komt dat het donker is als je weg gaat, donker is als je thuis komt, ik elke dag als een verzopen kat op de fiets zit en elke avond moe ben.

O dat is wel balen! Tijdens die mega regenbui stonden wij bij een loods even te schuilen.
Wij kwamen rond half 1 over de finish.

Ja nu wel erg stijf.
Vanavond nog een dienst en dan morgen lekker vrij.

Wil je hem nog eens gaan lopen?

4 likes

32 is het nieuwe 18. :sunglasses:

3 likes

Ik heb morgen mijn intake bij de psycholoog maar vind mijn diagnosepapieren niet, volgens mij heeft mijn moeder ze maar ik wil niet dat ze weet dat ik dit ga doen want dan gaat het toch weer als een wapen gebruiken bij de volgende ruzie. :clown_face:

ik heb net voor de eerste keer echt chinees gegeten (dus niet tatta/frans bauer chinees) en omg het was echt zo lekker!!! 10/10 would recommend

17 likes

Zou je kunnen erom kunnen vragen zonder te zeggen waarvoor? Vertellen dat je al je administratie/papieren/zorgdingen aan het organiseren en in mappen aan het doen bent ofzo?

En succes bij de psycholoog morgen! :sparkles:

2 likes

Je kan ze ook opnieuw (laten) opvragen bij de eerdere organisatie. Ze bewaren je gegevens 5-7 jaar in ieder geval dacht ik.
Kan je gewoon voor bellen en je zal iets moeten ondertekenen ivm toestemming.
Succes bij je intake!

4 likes

Ik ben net terug van een boswandeling, met laarzen en een regenjas :grimacing:

21 likes