Wat je even kwijt wil #62

OMG ik kreeg twee weken geleden vakantie toen het nog 28 graden was ofzo, nu morgen weer werken en heb echt een complete error wat ik aan moet! Afgelopen dagen thuis alleen maar in huispakken en andere chill-kleding gelopen. 🥹 Wat is dat toch stom altijd, alsof je een vreemde in je eigen kledingkast bent.

17 likes

Hmm ja even mezelf mentaal voorbereiden op een goede leugen :’) Merci!

@Artemis het is helaas iets van een zeer lange tijd terug (16 jaar), ik denk dat de organisatie an sich niet meer bestaat zelfs

2 likes

2 van 3 kinderen zijn met opa en oma mee logeren want ik ben ze zat. En dit is echt een grote stap voor mij maar… wat een rust.

15 likes

Als je bijvoorbeeld pizza’s gaat afhalen en je doet je bestelling via de telefoon dan geef je je bestelling door aan de telefoon zonder te betalen. Ik bedacht me vandaag hoeveel vertrouwen dat vraagt, wij waren bijv vandaag met een groep en hadden een bestelling van 7 pizza’s gedaan via de tel. Het enige wat we door moesten geven was een naam. Stel dat we niet zouden komen dan hebben ze gewoon voor niks 7 pizza’s gebakken. Hoe vaak zou dat gebeuren :face_with_monocle:

8 likes

Misschien te vinden in de cozo app?

1 like

Baal dat ik morgen moet werken, wil graag chillen op de bank en naar de uitvaart van Queen Elisabeth kijken.

6 likes

Vroeger ging dat altijd zo. Echt zo apart hoe dingen in de loop van de tijd veranderen en dwt we zo anders naar bepaalde dingen kijken. Ik denk trouwens dat het heel vaak gewoon goed gaat. Volgens mij heb je nu meer last van mensen die dubbele reserveringen doen bij restaurants en niet afzeggen

De hal van de thuiswinnaar van Miljoenenjacht is groter dan mijn huis :upside_down_face:

3 likes

Op mijn oude werk (woongroep) werden wel eens bij meerdere restaurants tegelijk besteld door buitenstaanders. Echt lullig voor die restaurants want die groep had dus niks besteld en wilde het natuurlijk ook niet (betalen).

2 likes

Nog twee dagen vakantie en dan moet ik weer aan het werk. Dus zojuist heb ik voor veel te veel geld kleding besteld omdat ik gewoon niks geschikts heb liggen na twee jaar thuiswerken tijdens in de herfst vanwege Corona.

1 like

Ik heb wel zin om morgen weer te gaan werken, maar ik heb toch zo’n schijt schijt schijthekel aan m’n eten klaarmaken voor werk. Als ik daar toch iets voor kon bedenken. :angry: Ik ga het nu doen en timen hoeveel tijd het nu werkelijk kost.

14 likes

Ik op eerste kerstdag 2015 in de jumbo. Er werden ‘s ochtends 12 pizza’s besteld en die werden nooit opgehaald.

Hoe enthousiast reageerde diegene?

Het viel me nog mee haha. De vrouw in de studio reageerde wel echt super leuk trouwens. Maar persoonlijk vind ik het gewoon leuker om te zien als iemand wint die niet al een groot huis en een dikke auto heeft. Maargoed de mensen die geld hebben, kunnen natuurlijk ook makkelijker €14,50 (!) per lot betalen.

5 likes

Ik las bij the best social media dat medewerkers van new york pizza oid ook zelf telefonisch pizza bestellen om af te halen zodat ze het zelf kunnen opeten als die persoon natuurlijk niet komt opdagen. Vond het wel slim bedacht maar kun je niet te vaak doen :sweat_smile:

7 likes

Bedoel je dan lunch om mee te nemen, of kook je alvast avondeten voor morgen? En waar moet het aan voldoen? Wellicht kan ik nog wel wat leuks/makkelijks voor je bedenken.

4 likes

Haha wat ik doe is voor twee dagen vooruit m’n lunch klaar maken en (yoghurt + fruit + honing + muesli in zo’n bakje daarvoor) en boterhammen voor ontbijt alvast uit de vriezer halen. That’s all en het duurde zo’n 5,5 minuut, maar zie er altijd zooo tegen op, slaat echt nergens op.

8 likes

Ik doe dit ook sinds een paar weken maar vind het ook een stom klusje haha. Enige wat helpt is om het idd de avond ervoor te doen. Want in de ochtend word ik er helemaal chagrijnig van :joy:
Werkse!

2 likes

In de avond is het ook niet leuk. Ik wil dan steeds naar bed. En dan denk ik ohja dat kut brood.

1 like

Getverdemme er zijn weer naaktslakken in overvloed buiten :cry:

3 likes