Wat je even kwijt wil #62

Oh dat klinkt echt heel kut! Zijn het geen verborgen gebreken die je op de verkopers zou kunnen verhalen? Vaak heb je wel een minimum bedrag opgenomen in de koopakte dus misschien zit je daar nog onder, maar anders wel het proberen waard.

2 likes

Ja we hebben wel contact gehad met onze makelaar, maar die zegt dat we er niets mee kunnen. Maar we gaan er wel weer opnieuw achteraan. Het blijkt nu dus dat er dus allemaal dingen verkeerd aangelegd zijn, dus de afvoer enzo. Hoewel die vochtplekken er pas zijn gekomen toen we de sleutels kregen en daarvoor echt niet zichtbaar waren. Dus we hebben geen idee of de bewoonster het wist of had kunnen weten. Maar het gaat om zo veel geld dat we het nog maar eens moeten gaan uitzoeken.

1 like

We gaan sowieso lunchen al. Maar zou hem graag extra in het zonnetje zetten.

@Dazed, dat is een heel leuk idee, maar nog te vers. Ik merk dat hij nu vooral teleurstelling ervaart bij dingen die niet lukken. Ben bang dat zo een cadeau hem nu juist zal wijzen op wat niet lukt ipv wat wel kan. Maar ik bewaar je idee voor later als hij er wel klaar voor is. Dankje voor het meedenken.

4 likes

Ik ben bezig met gepersonaliseerde cadeautjes bestellen voor mijn werk en ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat 10% van mijn collega’s Mark heet.

12 likes

Hoelang geleden is alles aangelegd? Klinkt alsof het nog vrij recent gedaan is waarmee je misschien verhaal kan halen bij de aannemer of juridische bijstand krijgen.

4 likes

Veel sterkte! Mijn vader heeft er ook pas een gehad, zit jouw vader in een revalidatiecentrum of is hij thuis? Misschien is een mooi fotoboek een idee voor als hij niet thuis is?

6 likes

En 89% Thomas?

5 likes

Vandaag zit hier iemand op kantoor te vapen, binnen dus, waar iedereen aan het werk is.

Ik snap echt niet hoe je niet kan door hebben dat dit niet kan. Echt 0 respect heb je dan.

Heb er wel iets van gezegd en toen is hij gestopt.

3 likes

Hij is thuis. Zijn dagen zijn gevuld met ziekenhuis en revalidatie. Verder zit hij thuis op de bank de dag uit te zitten. Is best somber en ook heel veel moe.

Je mag me dmen als je er over wilt praten. Sterkte voor jou en je familie.

1 like

Mijn directeur kwam aan het bureau van mij en een collega staan en klappen. Hij kwam ons feliciteren met singles day :joy:

13 likes

Kan niet wachten om vanavond alle mini snickers en marsen zelf op te eten, omdat er toch bijna geen kinderen aan de deur komen :partying_face:

7 likes

Hier wordt sint maarten fanatiek gevierd maar ik ga boven in bed een kerstfilm kijken met de lampen en deurbel uit :sweat_smile: Ben alleen thuis en hoogzwanger dus geen zin om me steeds van de bank te moeten slepen om naar haastig gezongen liedjes te luisteren terwijl we allemaal weten dat het alleen maar om het snoep gaat.

13 likes

Je kan ook een mandje voor de deur zetten als je toch iets wil doen

Groot gelijk!!

1 like

Mijn vader is zo’n typje, wanneer je gehaast zong moest je nog een liedje zingen.
Werken voor je snoep zul je.

@Marsepein ik verwacht nu wel dat hij je op taart trakteert wegens je vrijgezelle bestaan

4 likes

En dan een mandarijn geven

3 likes

Zo erg is hij gelukkig ook niet. En de expat kindjes mochten ook Twinkle twinkle little star zingen. En als je op je viool (ja ik woonde in een aparte buurt) wou spelen mocht dat ook.

4 likes

Ja, dat zei ik ook al! Maar helaas, geen cadeau en geen lekkernij…
We zijn nu zelf maar een oliebol gaan halen.

1 like

Die oliebol maar bij je baas declareren

3 likes

Helemaal vergeten vandaag. Misschien straks nog wat halen en anders krijgen ze fruit haha.
Woon hier niet zo lang en geen idee of ze het vieren.

5 likes

Oh shit ja! Thanks voor de reminderšŸ˜‚

1 like