Oeeeeeeh
Morgen ga ik een nacht naar Rotterdam omdat ik maandag cursus heb, ergens verheug ik mij erop. Geen man en kind om me heen, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik verdwaal
Met Google maps op je telefoon kan dat niet fout gaan toch:)
Mwaahh, Rotterdam is groot vergeleken met mijn kleine Limburg
ah balen! het was echt super zonnig hier, alle terrassen meteen vol haha
Man die pleuriskinderen en hun knalvuurwerk ben ik nu al helemaal zat
Ik heb zo lekker gegourmet en spelletjes gedaan met vriendinnen maar DIE AFWAS. Ik heb maar een klein droogrek en zo geen zin om af te drogen dus ben na een kwart gestopt
Oh wat haat ik kriebelhoest
Ik vind jouw profielfoto hier echt goed bij passen lijkt ook echt op een weergave van hoe Ash er nu uit zou zien
Er gaat echt niks boven een midnight tosti
Wanneer je in de club bij de bar niet eens je bestelling hoeft te noemen omdat ze al weten wat je gaat bestellen… Dan weet je dat je te vaak naar de tering gaat.
Nee nee, dat is gewoon een attente barman. Ligt niet aan jou joh.
Mijn vriend kwam mij wakker maken met ontbijt op bed. Zelfgemaakte croissants.
Stuur 'm even door, ik lust ook wel een croissant
Sinds gisteravond is mijn kaak op slot en heb ik een zeurende/verdoofde pijn daar. Zo kan ik toch geen oliebol vreten
ahaha er reed net een auto in de fietsenstalling bij het station op Utrecht CS hahaha echt waaar ben je dan met je hoofd
Ik moet ineens denken aan een conferentie waar ik afgelopen week was waarbij een man sprak over demonen. Kon alleen maar aan de demonen van Waylon denken
Hee joh wat heftig. Ik kan me helemaal voorstellen dat je sterk wil blijven tegenover hem, maar om even een andere kant van dit verhaal te vertellen: mijn vriend had (heeft) kanker en vond het juist heel fijn als dierbaren om hem heen ook toonden dat ze het er moeilijk mee hadden. En juist niet altijd zichzelf sterk hielden, zo had hij ook het gevoel alsof hij er samen met ons doorheen ging ipv alleen mee moest dealen. Want hij ziet net zo goed zichzelf in de spiegel en voelt de aftakeling ook.
Het is natuurlijk weer een ander verhaal als de buurvrouw elke keer in tranen uitbarst als ze hem ziet maar als dochter neem ik aan dat je vrij dicht bij hem staat
Wie weet heb je er helemaal niks aan. In dat geval wens ik je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, en wees ook lief voor jezelf
Ik ben mentaal 5 geloof ik, want ik kijk Below Deck en er is een Zuid Afrikaan die dan in het begin zegt ‘previously on Below deck’ en dat klinkt in zijn accent als ‘blow Dick’ en elke aflevering zit ik weer