Wat je even kwijt wil #62

Vriend en ik houden een Shrek marathon :green_heart: never grow up.

9 likes

Hahah dit gebeurt echt best wel vaak! Kwam ook 1 keer een auto tegen beneden in de kelder :joy:

1 like

Lekker late reactie: Oh echt, dat zie ik eigenlijk nooit bij ons in de buurt. Er wordt altijd wel aangebeld, door sommige kinderen ook wel bij de huizen waar alles donker is haha @Woodkid @Zemraluani Zal dan wel plaatsgebonden zijn ofzo

2 likes

“previously on below dick: applebees manager sandy has woken up”

3 likes

Ik ben gewoon goed en wel aangekomen in Rotterdam, en heb zelfs de weg lopend naar mijn hotel gevonden :love_you_gesture::joy:

Nu iets zoeken voor te eten.

22 likes

Ik ben opeens zo moe, en ga straks nog meedoen aan een pubquiz :smiling_face_with_tear: dat wordt nog wat

3 likes

2 dagen weekend is echt te kort. 1 dag is bij mij dan uitslapen en op zondag zit maandag al in mijn hoofd :sob:

6 likes

Ik heb onmogelijk veel zin in een nasibal, maar cafetarias in mijn buurt verkopen alleen nog nasischijven :sob:

1 like

Dat seizoen stond eerder op Netflix. Weet iemand waar je andere seizoenen kan kijken?

1 like

Ik liep net door een straat met allemaal Nederlandse vlaggen buiten. Ik alle feestdagen af in mijn hoofd, daarna bedacht dat het misschien boerensteun zou zijn(??) maar aan het einde van de straat hing er ook een oranje leeuw. Blijkt dus versiering voor het WK voetbal te zijn :thumbsup:

1 like

Op illegale streaming sites en volgens mij op streamingdienst Hayu oid waar ik wel eens reclame voor krijg

1 like

Nee dit is Ashton, Emile uit seizoen 3 zei het ook zo trouwens.

1 like

Volgens mij kijken wij via Viaplay

2 likes

Wauw, als ik dit lees moet ik bijna ook zelf een glas inschenken.

24 likes

Jezus ik heb al helemaal hartkloppingen als ik dit alleen al lees😂

2 likes

1 glas is niet genoeg hiervoor

3 likes

Ik probeerde een fles wijn open te maken met een schaar. Succesvol want open. Minder succesvol want snee in mijn vinger.

4 likes

47 likes

Lol rijdt er iemand vanuit Utrecht naar Groningen vanavond? Stroomstoring in Utrecht dus kom niet thuis zo.

1 like

Wat vervelend! Er rijden dus helemaal geen treinen meer?

1 like