Dat heb je beeldend beschreven
Ja nu je t zegt haha. Hoe komen mensen daarop helemaal als je bedenkt hoe egf in t begin was hahah.
En @Crusti_Croc staat gewoon in de huisregels haha
“Het Forum Feminarum is opgezet om vrouwen online een gezellige, veilige en veelzijdige plek te bieden om van gedachten te wisselen over uiteenlopende onderwerpen.”
Ik heb nog even terug gelezen, maar ik lees niet echt grappen en grollen over iemands geloof? En al helemaal geen oordeel over wat iemand persoonlijk gelooft. Alleen over de irritatie van het aanbellen en de vasthoudendheid van Jehova’s Getuigen. Dat kan toch gebeuren, als zij de keuze maken om aan te bellen, en wellicht meermaals aanbellen bij dezelfde persoon?
Oprechte vraag: ben jij ook Jehova’s Getuige, of ben je van een andere kerkgemeenschap?
Jup, ben ik
uuuuuuuuuuuugh
D’r is een mooie website waar de artikelen digitaal staan. Ik wil dat niet perse hier neer zetten want weet niet of dat mag?
nee zeg, als iemand ze wil lezen zoeken ze zelf wel op
Uuuugh
Ik snap niet waarom je dan mijn post uitkiest om op te reageren? want ik heb de tijd genomen om vragen te beantwoorden, ik heb geluisterd en ik blader dat boekje ook nog eens door en heb niks lulligs gezegd.
Nee hoeft niet, kan ik zelf wel vinden. Ik was meer benieuwd naar waarom jij denkt dat teksten met een duidelijk religieuze bedoeling/insteek ook interessant of relevant kunnen zijn voor niet-gelovigen. Anders dan: misschien word je erdoor geraakt en ga je ook geloven.
Edit: want als je dat laatste bedoelde lijkt het me dat dat niet mag op dit forum.
Ik ben momenteel de helft vd week in mijn eigen huis (met 180cm bed) en de andere helft bij mijn vriend (140cm bed) en ik merk echt het verschil! Komt bij mij in ieder geval zeker door het bed. Kan net niet zo liggen zoals ik wil, of hij ligt te ademen in mijn gezicht waardoor ik wakker word, bewegingen van hem voel ik meer…
Ik heb de afgelopen weken ook even een soort van stiekeme test gedaan bij hem En hij antwoordt ook iedere keer als we samenslapen in zijn kleinere bed dat hij wel oké heeft geslapen, en bij mij slaapt hij iedere keer heerlijk (volgens hem zelf dus)
Sorry, niet persoonlijk naar jou bedoeld.
Je moet ze nageven: ze kunnen best wel spannende sprookjes verzinnen. Heb toch het idee dat het verhaal van Ricardo niet helemaal waar is….
Ik wil me in een dikke deken rollen en als een burrito op de bank liggen
Ik was vergeten mijn raam dicht te doen toen ik vanochtend de deur uit ging voor werk, en nu is het zo koud in mijn huis, mijn woonkamer is 15,2 graden . Dus ik ben dit nu aan het doen
Ik heb echt onwijs veel zin om Boer zoekt vrouw te kijken vind dat altijd zo’n gezellig programma.
Heb zeker nog 20 ongelezen boeken liggen maar wie heeft er net zes nieuwe besteld?
Ja heb ik ook, kan niet wachten op die kneuterige zondagavonden