Wat je even kwijt wil #62

Ik kom net thuis van een weekendje weg en moet nog eten en ben helemaal flauw dus heb mc donalds besteld dat ieder moment kan komen maar nu is de batterij van m’n rookmelder leeg. Echt geen zin om dat te fixen laat me ff rustig eten please.

1 like

Ik hoop dat de trein naar Leeuwarden nog gaat. Anders houdt het op. Kan gelukkig bij iemand slapen hier, maar wel heel irritant.

3 likes

Fijn dat je sowieso ergens terecht kunt! Maar hopelijk kom je vandaag nog thuis

3 likes

Drink maar uit de fles :dizzy_face:

3 likes

Heb al gegeten, maar ik heb nu zo ontzettend zin in nasi

4 likes

Yuugh.
Morgen weer werken na twee en een halve week vakantie.

2 likes

Ik zit in een trein en die rijdt :smile:

23 likes

Hier heb ik zeker wat aan!!! Dankjewel :heart: Want zo had ik het nog niet bekeken but it does make sense.

Vrijdag was ik dermate labiel dat het goed was dat ik er tegen aan het vechten was(thuis liet ik het verdriet wel toe en heb ik uiteindelijk een paniek aanval gehad, dat is gewoon niet handig voor zijn neus), maar bv zoals vandaag was het verdriet er ook maar had ik wel iets meer controle over mezelf en dan kan ik het ook enigszins gedoseerd toe laten

3 likes

Ons koffiezetapparaat is kapot en ik wil zsm een nieuwe kopen maar mijn vriend wil wachten tot black friday want dan zal het waarschijnlijk geld schelen. Ja hallo, leuk dat er dan korting is maar als ik het tot die tijd zonder koffie, of met de Senseo op mijn werk, moet doen dan kun je me opvegen hoor.

2 likes

Volgens mij kun je je werkgever nu aanklagen voor misdaden tegen de mensheid

En je vriend ook. Wachten tot BF. Dat is pas vragen om WO III.

4 likes

Ik weet niet of je dicht bij de Duitse grens woont, maar anders loont het misschien om eens in Duitsland te kijken. M’n man wilde zo’n fancy apparaat en het scheelde ruim 40% met Nederland. Daarvoor kunnen we wel even op en neer rijden haha

1 like

Anders even een filterhouder kopen voor de tussentijd?

4 likes

Had mijn werk maar een Senseo! :heart_eyes:

alle bravo meuk staat op hayu, beste slechte streamer ooit
proef is een maand, het werd al snel mijn corona guilty pleasure

5 likes

Ondanks dat ik echt geen vervelend werk heb met leuke collega’s vind ik toch altijd weer jammer als het zondagavond is. Geen idee hoe het kan maar al doe ik het hele weekend niks het vliegt altijd om. Ik zou volgens mij ook prima vermaken als ik nooit meer hoef te werken :joy:

16 likes

Ik krijg echt stress van Splinter Chabot

6 likes

Ga altijd op zoek naar mn pincet als ik hem weer op teevee zie, zo splintermoe.

6 likes

Dat waren dan kiwi’s want die spreken de e uit als i en de i als u. Dat is dan ook het enige verschil met een Australisch accent haha.

Ze zeggen ook fush and chups.

4 likes

Mediamarkt misschien? Saturn zit daar ook nog geloof ik

1 like

Mediamarkt idd!

2 likes