Wat je even kwijt wil #62

38 likes

Urgh ik heb zo’n vreselijke pms-bui dat ik echt WOEDEND ben op iedereen :triumph: Ik vind boosheid echt de moeilijkste emotie om mee te dealen, ik snap niet wat je ermee moet om het kwijt te raken. Ik implodeer gewoon een soort van, bloedirritant

11 likes

Ze zijn nu op zoek naar boeren, wordt weer een internationale versie…

Dit bericht op Instagram bekijken

Een bericht gedeeld door Yvon Jaspers (@yvonjaspers.official)

2 likes

Die zijn tegenwoordig niet zo moeilijk om te vinden. Gewoon opzoek gaan naar vlaggen

16 likes

Oei, mevrouw heeft dat ook allemaal ingeademd in de loop der tijd.

2 likes

Wonen boeren dan ook in galerijflats? Ik zie ze daar ook regelmatig

1 like

Ja ik zei lui en lui betekent mensen. Het opdringerige karakter (in personal space) van sommige lui heeft mij behoorlijk op de zenuwen gewerkt. Geen nee accepteren. Echt kracht en wijsheid toegewenst.

8 likes

100% zin om Yvon haar brede scala aan emotionele zetjes te zien gebruiken

“Dus jij bent nog nooit geknuffeld door een vrouw? Vind je dat vervelend?”

“Dus jij woont hier al 20 jaar alleen, is dat niet eenzaam?”

[ insert aanzwellende violen ]

12 likes

En het stomme is: als je zelf op een verkeerd knopje klikt word je gelijk gekort op je stufi. :angry: (Oma spreekt want uiteraard is dit 100 jaar geleden bij mij gebeurd maar ben nog steeds boos op de roverheid hierom)

4 likes

Ik kan niet slapen :disappointed:

1 like

Mijn nieuwe hobby als ik niet kan slapen is profielen lezen op write a prisoner.com.

3 likes

Hahaha echt he! Zitten echt pareltjes tussen die profielen hoor :joy:

1 like

Ik heb een blog in een niche veld en heb nu een aanbod gekregen voor een samenwerking en dan moet ik zelf aangeven wat / hoeveel ik ervoor wil. En dat vind ik zó moeilijk, want ik doe nog niet zo veel betaalde samenwerkingen (tot nu toe krijg ik er meestal gewoon gratis spullen voor, of 20 euro ofzo). Dus ik heb geen idee hoe ik nu een inschatting moet maken.
Wat ik voor deze partij ga doen is ook een aantal blogs schrijven, dat valt wel mee hoeveel werk het me kost, en een dag op een event zaken regelen en dat is natuurlijk wel veel meer werk dus meer waard. Maar hoeveel joh.

2 likes

Wat leuk! Ik zou even kijken online (of navragen in het ZZP-topic) wat een normaal uurtarief is voor dit soort werkzaamheden en dan uitrekenen wat het je zou kosten qua tijd. Dan is alleen jouw tijd nog maar betaald, dus dan komt er nog wat bij voor de exposure. Ik zou het iig lekker ruim inschatten, als ze het teveel vinden dan kunnen ze altijd nog een tegenaanbod doen.

Miss even in de fbgroep ambitieuze meisjes kijken!

Oh dat is wel een goede plek inderdaad! In ‘mijn’ branche is het niet zo gebruikelijk om betaald te worden voor dit soort dingen, dus eerder ruilen tegen cadeaubonnen ofzo. Dus ik wil mezelf ook niet ‘uit de markt prijzen’, want ik ben zeker niet een van de grotere spelers, en ik ga er waarschijnlijk meer exposure voor mijn kant op krijgen dan andersom. Ze hebben mijn statistieken ook net pas opgevraagd, dus die moet ik ook nog sturen.

En ook @Luzarl dat is ook een goede!

Jaa maar als het een bedrijf is dat jou dit aanbod heeft gedaan: besef je ook dat zij niet met hun ogen knipperen door een paar honderd euro. Wat voor jou veel geld is kan voor hen echt een schijntje zijn. Dus durf ook gewoon hoog in te zetten!

4 likes

Ik moet zeggen dat sinds mn leiding gevende weg is en zn vriendin ineens heel lang ziek is… ik mn werk steeds leuker vind eigenlijk.
Diegene die invalt als leidinggevende neemt me wel serieus en heeft geen favorietjes die hij voortrekt. En iedereen is nu ook een stuk aardiger en opener. Veel betere sfeer.

52 likes

Ik lig nog in bed en heb een paar uurtjes gewerkt, maar ik kan mezelf er gewoon niet uitkrijgen om ontbijt te gaan maken. Ik moet vanmiddag ook nog allemaal pakketjes ophalen en wegbrengen maar ik sta echt even in de freezemodus.

Dikke knuffel voor jou. Ik weet hoe je je voelt en zit redelijk in dezelfde situatie qua werk. Als je ooit behoefte hebt om te praten mag je me een pb sturen.

1 like