Ik ga tattoo laten zetten
Bij mij op kantoor krijg je als je jarig bent die middag vrij als cadeau van de baas. Dus nu lig ik lekker in bed betaald te tiktokken
Zo chill, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Gelukkige verjaardag!
Haha ja ik ken ook bizar veel mensen die vandaag jarig zijn! Kan er zo nog 5 opnoemen jij ook gefeliciteerd!
bijna precies 9 maanden na valentijnsdag
Hahahha ik ben er vrij zeker van dat ik ben gemaakt op mn ouders 1 jarig jubileum ze zijn 27 januari getrouwd en ik ben 19 dagen te laat geboren
Maar voor veel anderen zal valentijnsdag er vast wat mee te maken hebben ja haha
Gisteren datum van operatie (mini gastric bypass) gekregen, 7 december mag ik al!!
Ik voel mij echt zo ellendig. Zou zo graag gewoon naar huis gaan nu en in bed gaan liggen.
Per ongeluk mijzelf in mijn hand geknipt. Leuk hoor
Ik ben echt even heel blij dat ik thuis ben na, voorlopig, de laatste keer reizen met de trein in de spits. Zat eerst naast iemand die samen met haar kat aan het reizen was en ik ben bang voor katten en die kat miauwde steeds wat iedereen heel cute vond en wat het vast ook is maar ik vond het doodeng. Die kat ging ook steeds half op de armleuning staan en ik zag steeds voor me hoe âie in een onbewaakt moment door het gangpad heen op mij zou springen . Daarna overgestapt, was het zo druk dat er iemand mega dicht op me kwam staan en ze ademde met open mond uit steeds waardoor ik steeds haar adem inclusief ademgeur steeds vol in mân bek kreeg.
Vandaag weer misselijkmakende filmpjes van dierenmishandeling voorbij zien komen. Op zulke momemten ben ik zo blij dat ik daar niet meer aan mee werk en tegelijkertijd een beetje bozig erover omdat het maar zo weinig mensen lijkt te boeien.
Mishandelde je dieren?
Voel mij deze week echt een wereldreiziger haha, nu opweg maar Amsterdam voor een intiem/privé concert van Rondé
Kinderachtig
Dat is eigenlijk wel wat ze zegt
Ja? Figuurlijk. Niet letterlijk. En hoe dan ook, kinderachtig om hier een grapje van te maken.
Mân pizza zou er tussen 17.15 en 17.30 moeten zijn maar is er nog steeds niet honger
Bel die mensen haha want er is wss iets mis gegaan.