Daarnet zag ik een oude vriendin lopen, die 10 jaar geleden - na mentale problemen - al het contact verbrak.
En ik hoop gewoon dat ze nu gelukkig is.
Ik heb net geprobeerd een nieuwe broek te kopen en het is echt jammerlijk gefaald en ik ben echt fucking geïrriteerd
en hier zit ik dan…op werk…met veel menstruatiepijn…onder de pijnstillers…want ik ben geen watje…en ik vraag me af: is het hét waard?
Het antwoord is nee. Blijf morgen maar ziek thuis
Zie nu zo iets vaags op tiktok. Blijkbaar willen ze een butterboard een trend maken. Dus ipv een chique borrelplank, smeer je een kwak boter op die plank En gooi je vervolgens honing/jam/kaas/vijgen/etc. erop
…soms wil je dat soort mensen verplicht tulpenbollen laten eten.
Ik heb zon honger dat ik nu zoiets heb van kom maar door met je boter bord.
Ik heb t even opgezocht vind het oprecht geen slevht idee. Ik zou t alleen in een kommetje doen en niet op zon board en ook niet zo veel en dik. Maar als je echt goeie franse boter hebt kan dit best lekker zijn.
Super lekker toch als er brood bij geserveerd wordt.
Bij een van mijn favoriete cafes staat ook gewoon ‘brood met boter’ op het menu .
Jij bent zeker zon iemand die magarine boter noemt he.
Ik bak regelmatig, dus nee
Meer roomboter appreciation
Maar niet lukraak smeren op een houten plank
Wat ruikt het bos lekker na de regen van de afgelopen dagen
Ik hoorde net Roosbeef in een Instagramstory en heb daar al meer dan een decennium niet meer aan gedacht, maar kreeg gelijk flashbacks naar de tijd dat ik mezelf dwong haar muziek te luisteren want dat hoorde als je een alternatieve puber was. Never again
Maar je krijgt er toch brood bij? Ik was juist helemaal geïnspireerd door die tiktok
Dit weekend voor het eerst met de trein gereisd naar mijn vriend. Vond de treinreis tot mijn verbazing wel relaxt en leuk om gesprekken mee te luisteren.
Jaa lijkt mij ook. Je serveert dit niet alleen om zo op te lepelen. Ik vind het best een leuk idee! Kan inderdaad ook in een schaaltje als gewoon kruidenboter maar dit is weer eens wat anders
Dit is echt vreselijke muziek als je rand psychotisch bent werd er zo zo akelig van
ik hoop dat ik vanaf morgen nooit meer iets hoef te zien of lezen over queen elizabeth