Weer moeten werken na het hele weekend ziek te zijn geweest voelt zo treurig. Waar zijn mn vrije dagen?
Ja same… 2 weggegooide dagen waar had jij last van?
keelpijn, hoofdpijn, verkouden, zelfs nog een vleugje koorts, algehele malaise dus. Geen covid gelukkig, dus dat valt weer mee!
Sterkte vandaag!
Echt wakker worden als er meerdere van deze vrienden op de muur van je hotelkamer zitten als je het licht aan doet (in Spanje)
Ongeveer 6cm groot en TERROR snel
Joe, ik heb mijn enkel twee jaar terug gebroken en het is helemaal niet gek dat je je zo voelt hoor. Je bent opeens aan bed/de bank gekluisterd en opeens afhankelijk. Ik vond vooral dat laatste heel lastig.
Heel veel beterschap!
Ik heb net een belangrijk gesprek gehad en ben blij dat het eindelijk achter de rug is. Hele week + weekend zenuwen van gehad hahaha.
Joh, je hebt je poot gebroken tuurlijk ben je nu aan het balen. En dan is alles een beetje teveel, want anderen kunnen wat leuks doen en jij zit in het gips. Het is logisch dat je dan in een negatieve spiraal komt (leuk is anders).
Is het mogelijk jezelf af te leiden? Bijvoorbeeld een serie te kijken, breien/tekenen/knutselen etc.
In elk geval veel beterschap
Ik voel me echt ellendig. Mijn relatie gaat echt kut, vraag me af of we t gaan overleven en praktisch gezien is dat ook kut want we wonen net samen. Mijn moeder werd opgenomen in het ziekenhuis, ik ben gewoon heel moe en heb tijd voor mezelf nodig maar die trein buldert maar door
Daarnet zag ik een oude vriendin lopen, die 10 jaar geleden - na mentale problemen - al het contact verbrak.
En ik hoop gewoon dat ze nu gelukkig is.
Ik heb net geprobeerd een nieuwe broek te kopen en het is echt jammerlijk gefaald en ik ben echt fucking geïrriteerd
en hier zit ik dan…op werk…met veel menstruatiepijn…onder de pijnstillers…want ik ben geen watje…en ik vraag me af: is het hét waard?
Het antwoord is nee. Blijf morgen maar ziek thuis
Zie nu zo iets vaags op tiktok. Blijkbaar willen ze een butterboard een trend maken. Dus ipv een chique borrelplank, smeer je een kwak boter op die plank En gooi je vervolgens honing/jam/kaas/vijgen/etc. erop
…soms wil je dat soort mensen verplicht tulpenbollen laten eten.
Ik heb zon honger dat ik nu zoiets heb van kom maar door met je boter bord.
Ik heb t even opgezocht vind het oprecht geen slevht idee. Ik zou t alleen in een kommetje doen en niet op zon board en ook niet zo veel en dik. Maar als je echt goeie franse boter hebt kan dit best lekker zijn.
Super lekker toch als er brood bij geserveerd wordt.
Bij een van mijn favoriete cafes staat ook gewoon ‘brood met boter’ op het menu .
Jij bent zeker zon iemand die magarine boter noemt he.
Ik bak regelmatig, dus nee
Meer roomboter appreciation
Maar niet lukraak smeren op een houten plank