Wat fijn dat je al vlot aan de beurt bent!
Mag ik vragen, puur uit interesse, wat deze versie van de operatie mini maakt?
Wat fijn dat je al vlot aan de beurt bent!
Mag ik vragen, puur uit interesse, wat deze versie van de operatie mini maakt?
Hij kwam uiteindelijk rond 18.10 zonder dat ik gebeld heb ook geen excuses ofzo voor de vertraging
Ja heel fijn! Kan ik me er ook niet zo heel lang druk over maken!
Bij een gewone gastric bypass snijden ze je darm ergens doormidden en word die op een andere plek weer aangehecht, en bij de mini word ie zeg maar alleen maar opgehangen aan een andere plek, ik voeg even een plaatje toe!
Door vlees te eten werken we (als vleesetend mens in geheel) toch wel mee aan dierenmishandeling?
Ikzelf niet. Ik betaalde er wel voor als ik dierlijke producten kocht. Zoals alle niet veganisten dat doen.
Maar volgens mij snapte je prima wat ik bedoelde en wil je alleen even kutten.
Mijn geduld wordt mega op de proef gesteld vandaag, en daar kan ik heel slecht tegen
Sfeerverhogend
hahah echt meidâŠ
Gefeliciteerd!
zo maar echt #hypocrietlife
Deze man heeft een (terechte) comeback waar naar mijn idee al jaren campagne voor gevoerd is, maar waarom gebeurt dit nou niet op deze schaal met een vrouw?
Ik wil niks van zijn nieuwe succes wegnemen hoor want het is volgens mij een vriendelijke en getalenteerde man die een hoop heeft meegemaakt, maar je ziet nooit zulke massale campagnes voor vrouwen die vroeger succes hadden en door de industrie kapot zijn gemaakt.
9 is toch hartstikke jong, laat het kind lekker in Sinterklaas geloven.
In groep 5 trekken ze toch al lootjes?
Hebben jullie er serieus last van gehad dat je ouders tegen je logen over sinterklaas? Ik lees dat hier echt vaak; ik ben daar nooit boos over geweest eigenlijk.
Ik vind het ook raar. Het is als kind juist veel leuker om zo lang mogelijk in die illusie te geloven, vond het jammer toen ik er eindelijk achterkwam dat het niet echt was.
Maar tegenwoordig moet je natuurlijk vooral heel snel âvolwassenâ worden en een beroepskeuze maken want anders red je het niet!!111!
Ik weet nog dat mân jongere zusje opgerolde sokken naar mân moeder smeet toen haar verteld werd dat Sinterklaas niet bestond hahaha love it.
Ik kreeg t op zomervakantie redelijk uit 't niets te horen, kwam wel ff hard aan. In die tijd ging ik nog naar de kerk en heb ik ook direct aan t bestaan van God getwijfeld, want Sinterklaas zag je wel maar was allemaal nep, waarom zou God die je ĂŒberhaupt niet eens ziet dan wel bestaan?
Inmiddels geloof ik ook niet meer in God maar zie er niet een direct verband in met sinterklaas hoor
Door het gesprek in het Stel je persoonlijke vraag-topic moet ik opeens denken aan Popo. Die oude vestigingen hebben ze toen zo verziekt met die stomme verbouwingen. Ik ben er ook van overtuigd dat de negatieve reacties ervoor gezorgd hebben dat de rest van de locaties nooit meer verbouwd is.
Ohhh gemiste kans
Weet je hoe groot de zeebaars is? Waarschijnlijk is het een gerecht voor 2 personen? Die beesten zijn vrij groot!