‘Au fromage et beurre’ kan ik me best 1200 kcal voorstellen, maar boeie, lijkt me heerlijk
Pfff waarom staat dit er uberhaupt bij?
Die de bij de agnolotti kan ik nog een beetje inkomen, met veel boter en kaas en bechamel. Maar een kleine portie zeebaars is inderdaad raar.
Trouwens, ook eens met @vitaminwater , waarom zou je dit willen communiceren als restaurant?
Verplicht in engeland
Echt chill tafelen zo
Misschien bedoel je het niet zo maar 1200 kcal is niet een normale hoeveelheid om als volwassen vrouw te eten, dat ligt gemiddeld gezien een stuk hoger. Los van het feit dat een keer lekker eten gewoon moet kunnen, ik vind het verplicht vermelden van kcal dan ook heel raar.
Jawel toch? Zoals uuhhh… ennehh
Dit is echt achterhaald
Is echt per persoon verschillend.
Die zeebaars lijkt me inderdaad wel erg veel, dus dan ligt het wellicht aan de bijgerechten (iets van friet of puree ofzo). Maar in klassieke restaurants wordt over het algemeen wel vetter gekookt dan je thuis zou doen. En aan de gerechten te zien is dit wel een klassiek restaurant haha. Een stukje vis bakken ze bijvoorbeeld eerst in de olie voor een krokant korstje en daarna wordt hij nog gearroseerd met boter voor de smaak, terwijl je hem thuis waarschijnlijk alleen even zou bakken (om maar een voorbeeld te noemen).
Nee maar dan kunnen we nog wel vinden dat deze richtlijn inmiddels achterhaald is en de richtlijn wellicht heel anders geformuleerd zou moeten worden
Sjeee dit wist ik niet maar is vrij recent zie ik, wat absurd zeg. Wel goed dat ze uit de EU zijn gegaan, kunnen ze tenminste zelf hun belachelijke regeltjes maken.
Gewoon niet aan storen, het is wat het is.
(Voor velen misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik vind het zelf dus niet erg)
Ik ga over 2 weken naar Londen en heb altijd een beetje moeite met veel calorieen eten en zie dat het restaurant waar we gereserveerd hebben, amper gerechten hebben met <1400 calorieen. wil het echt die paar dagen een beetje los laten, maar is wel confronterend zo
Maar waarom? Geniet je er echt minder van? Toch heerlijk als je lekker uit eten bent. En logisch dat het veel kcal is, maar ja… dat is het everyday. Smeer me in met suiker en vet. Helemaal in London.
Hier ging het ook heel hard, werd er wakker van.
Het waaide in elk geval superhard vannacht
Joepiee lekker regen. Lekker doorheen fietsen. En dan lekker met allemaal drukke puberkindjes op elkaar gepropt staan in onder zon hokje op t station. Ik kan me echt geen betere ochtend bedenken. De wereld is mooi
Geniet van deze toffe ochtend dan. Waarschijnlijk regent het de hele dag. Dus dubbelgenieten op de terugweg.
Balen dat ik net vandaag zo ver weg moet voor werk. Kan gelukkig ook trein nemen van 10 uur. Hopelijk is die wel wat rustiger.
En terugreis in spits zal wel horror zijn.
Wat is de herfst toch leuk he. Helemaal zin in een grote pot suffe mensen water.