Fijn dat je er zo van kan genieten
Het regent en het is novemberâŠ
Mijn oor zit dicht. Ugh.
Ik heb de griep dus ik moet me zo ziekmelden, maar twee weken geleden was ik ook al een dag ziek, voelt dan zo stom. Ondanks ik hier niets aan kan doen.
Edit: nou overal ziekgemeld en automatische mail en nu proberen een manier te vinden om bij te slapen. Lijkt echt onmogelijk.
Ik klaag elk seizoen, maar in de zomer ben ik tenminste nog knap als ik klaag.
Ik dacht ik ga even naar de amazing oriental hier op de bazaar.
Is die nog niet open
Dan maar 15 minuutjes nog in de auto wachten
Dit idd en een stuk minder depri.
Ja echt vreselijk. Het waaide zĂł hard dat de railing van mijn balkon echt harde bonkkutgeluiden maakte. Werd er wakker van af en toe.
Kutbonkgeluiden bedoelde ik
Maar iig klinkt het kut
Tussen half 8 en 8 zouden er glaszetters komen. Kwamen niet. Gebeld, zou teruggebeld worden. Nog niet gebeld.
Voor saus 7.15 uit bed op mn vrije dag.
Edit: ze zijn er, 3 uur te laat. Joejoe
Mn ene neusgat en holte voelen verdoofd door de tandarts en t voelt zo naarđ alsof ik niet goed kan ademhalen terwijl er letterlijk niks aan de hand is.
Ik ging net witte chocolademelk halen bio de kiosk want dacht leuk eens wat anders dan een cappuccino. Die man vroeg âweet je het zeker? Heb je het wel eens eerder gehad?â En die vrouw zei: âjij durft, is wel heel zoet he!â
Hahaha alsof ik een drankje madame jeanette bestel al die waarschuwingen
Morgen komen er mensen mijn kachel fixen en ik dacht dat die vast om 7u al voor de deur zouden staan, maar ik mailde voor de zekerheid even. Ze komen âpasâ om 08:30! Wat een luxe haha. Ik heb vrij genomen, dus was al bang dat ik teringvroeg op moest maar dit valt me alles mee.
Gatverdamme. Maar goed, van het ad hoef je geen klasse te verwachten.
Geeft iemand een spreekbeurt?
Op de basisschool mochten we dan het huisdier even meenemen. Goeie tijd.
Oh ja goede oude tijd! In groep acht heb ik een spreekbeurt gehouden over de friese stabij. Dus ik nam onze friese stabij mee (een puppy nog). Tijdens het presenteren, ik was te druk met de tekst opdreunen, at de hond de lunch op van de meester. Hahah hij was niet blij
Ik moest zojuist even een formulier invullen om mijn ervaringen te delen over de fysiotherapie die ik heb gehad. Na enkele vragen moest ik invullen wat mijn hoogst behaalde scholing is. Vind dat zo vreemd en vraag me echt af waarom dit is? Nemen ze de feedback serieuzer als ik een master heb afgerond?
Huh, ik doe wel vaker een bestelling via Zalando, nu wil ik het na een tijd weer doen en staat bij mijn adres opeens een andere naam van iemand die ik niet ken met een adres van een dorp in Friesland waar ik nog nooit van heb gehoord. Mijn eigen adres staat er niet meer bij, terwijl die altijd standaard was. Had dus bijna het pakketje naar dat adres gestuurd. Is dit een nieuwe oplichtingstruc ofzo in de hoop dat ik daar mijn pakketje per ongeluk naartoe stuur?
Maar Rutte zou ook niet in de positie zitten dat hij stopt omdat hij haat krijgt vanwege zijn man zijn?
Alsnog hadden ze natuurlijk wel gewoon kunnen schrijven âLisa van Ginneken stopt met twitter vanwege transhaatâ oid! Ten minste, ik neem aan dat dit de context is? Ik ken haar verder niet. Ik denk dat ze dat hier willen impliceren door âtransgender kamerlidâ te schrijven. Niet goed opgelost in deze titel, maar het is niet hetzelfde als het zonder aanleiding bij sleuren en haar naam weg te laten (âtransgender kamerlid pleit voor hogere verkeersboetesâ oid).
Het lijkt het me wel relevant om meteen duidelijk in de titel te benoemen dat ze trans is, en dat de haat die ze krijgt daarmee te maken heeft.