Famke Louise wordt binnenkort geroast op comedy central. Vraag me echt af waarom ze zichzelf dit aandoet wel ballen
Ik moest dat invullen toen ik mijn dochter voor haar school inschreef. Vond ik ook raar, heb het niet in gevuld.
Ik ben voor het eerst in jaren echt zo happy met mijn (nieuwe) winterjas. Net ook getest in de regen (moest toch naar de winkel) en heb gewoon eindelijk geen natte truien meer na een flinke regenbui, wat fijn en hij is lekker warm. En dat hij met veel korting toen maar 31 euro was maakt het nog leuker.
ik ben zo goed als alleen op kantoor en heb om het gezellig te maken die paar rare kaarsen die iemand ooit in ons hok gedumpt heeft en die al tijden voor de sier (?) in de vensterbank staan AANGESTOKEN
en ik ben dit aan het luisteren, probeer er maar een soort peak cosyness van te maken
en @ZusjevanJoost Dat zal zijn om de statistieken te verwerken, en gaat normaal gezien niet over jou persoonlijk, maar over de groep. En niet om jou al dan niet serieus te nemen gelukkig! Misschien vind je fysio het relevant om te onderzoeken of er verschil is in de feedback van lang- middel- of kortgeschoolde mensen. Of moet hij ergens voor bijhouden hoe de verdeling is bij zijn patienten. Waarschijnlijk heb je ook andere standaard persoonsinfo moeten invullen, zoals hoe oud je bent bv, die op dezelfde manier verwerkt wordt.
In het kader van onderwijs is het opleidingsniveau van de moeder statistisch een belangrijke voorspellende factor in de kansen op school van het kind op groepsniveau. Waarmee uiteraard helemaal niks gezegd is over 1 kind specifiek! Maar het kan wel relevant zijn voor de school om te weten dat er een grote of juist kleine groep kinderen zit met kortgeschoolde moeders. Niet om die specifieke kinderen anders te benaderen. In Vlaanderen wordt dit voor zover ik begrijp bijvoorbeeld meegenomen voor extra werkingsbudget.
Dit is het enige gedicht wat ik heb onthouden van Nederlands omdat het zĂł heerlijk dramatisch is en echt 1000% beschrijft hoe ik me denk te voelen als het drie dagen slecht weer is. (Als de zon dan weer een keer schijnt blijkt het allemaal wel mee te vallen met die heimelijke pijnen en dove herinneringen.)
Ik heb dit nagevraagd toen ik mijn kind inschreef op school. Want vond het ook een vreemde vraag. Was ook enkel de scholing van de moeder die nagevraagd werd.
Naar het schijnt worden bepaalde subsidies daarop gebaseerd.
Dus hoe meer kinderen van moeders met een lage of geen opleiding, hoe meer subsidie denk ik.
(ik woon wel in BE dus een idee of de reden bij jullie hetzelfde is maar zal wel zoiets zijn)
edit: wat @Eileen dus veel beter uitlegt.
Heb dit ook gehad! Heel raar. Emailadres was ook veranderd naar precies mijn emailadres maar dan met 1 letter anders� Kon nog wel in het account omdat ik automatisch ingelogd ben via de app. Waren geen bestellingen gedaan oid.
Heb toen maar klantenservice gebeld en toen is mijn account helemaal verwijderd.
Ik had gereageerd op 2 nog te bouwen huurhuizen in de grote stad hier vlakbij onder het mom van: âWord ik toch niet.â Ben ik nu voor beide uitgenodigd in de eerste selectie voor de informatieavond Nou ja, prima, want ik wil sowieso wel in die stad (en in die wijk) wonen.
Er vroeg een meisje aan mij op het station of ik eten voor haar en haar baby wilde kopen maar ik had oprecht niet veel tijd. Wel gedaan trouwens, maar ze koos wel direct pakken van 25 euro uit? Het is al erg genoeg natuurlijk als je van vreemden om eten moet vragen maar daar zijn toch best veel instanties voor? Overigens was dit in duitsland dus eigenlijk geen idee hoe dat daar werkt.
Wat voor etiquette? Een jurk voor een bruiloft hoef je niet enkel dan aan toch, kan je ook voor meerdere gelegenheden gebruiken zoals uit eten (of voor âgewoonâ of wat je wil)
Super gek toch! Ben wel benieuwd of je dezelfde had dan, bij mij was het Sascha. Het mailadres was geloof ik niet veranderd want ik krijg wel gewoon de mails. Telefoonnummer wel maar wâapp en Google leverden niks op. Heb het nu weer terug veranderd naar mijn eigen adres en besteld. Ben benieuwd.
Goed zo, lekker dragen en van genieten! Veel plezier alvast vanavond.
Dat m.b.t. hoe je bent opgegroeid herken ik, maar nu denk ik, ik heb een wasmachine dus prima lekker dragen.
Mijn schoonfamilie is geweldig maar nu wil mijn schoonvader per se helpen met iets buiten en ik heb echt geen zin want mijn man zei dat hij het zou doen vanavond dus het zou anders ook wel gebeuren. Dus nu zit ik binnen te doen alsof ik aan het werk ben zodat ik niet hoef te helpen
Je hebt denk ik wel je wachtwoord aangepast toch?
Nee, bij mij was het een mannelijkere naam, weet het niet meer precies. Zou alleen wel echt je wachtwoord veranderen! Hopelijk gaat alles met je bestelling wel gewoon goed nu.
Ja, ga ik sowieso doen
En @Eileen Ah kijk dat wist ik niet. Hier moesten beide ouders dat invullen. Wellicht handig als ze in een paar korte zinnen erbij zetten waarom ze die vraag stellen.
Bij ons is de vraag gesteld omdat ze op die basisschool een zo realistisch mogelijke weerspiegeling willen van de wijk/maatschappij. Misschien dat dat ook bij jou heeft meegespeeld?
Ja dat zou kunnen maar dat zetten ze er dus niet bij