In Nederland heb je die gegevens nodig om de schoolweging te bepalen. De schoolweging is een getal wat wordt samengesteld door allerlei verschillende factoren, waaronder de opleiding van moeders. De schoolweging is dan een afspiegeling van wat je van de populatie op de school zou mogen verwachten en of er iets extra nodig is in het onderwijs.
Mijn moeder moet altijd negatief doen over dingen. Nu vertelde ik dat ik straks naar yoga ging voor het eerst, een proefles om te kijken of het wat is. āOh yoga, geloof je daar in ja. Met die handjes en dat gerek en gestrekā etc etc. Echt laat me met rust en fijn dat je me een keer suppportš
Dan nog vragen mensen zich af waarom ik af en toe zo negatief ben.
Ben nu lekker chagrijnig. Echt bedankt.
Dit zou echt een citaat van Oscar Wilde kunnen zijn.
Dat mensen nog geloven dat yoga alleen dat isā¦
Veel plezier bij je eerste les! Wat voor yoga ga je doen?
Grenadine ranja is echt top
Ik kreeg vandaag een spraakbericht van een vriendin van 15(!!!) minuten. Wat een ellende.
Jezus dat is gewoon een podcast
Ja echt vreselijk. Bel me dan gewoon
Ja daaaag, dat weiger ik gewoon te luisteren hoor.
Hatha beginner! Is de allereerste keer (naja op 1 yt na dan)
Was chill. ontspannen en goed gehumeurd terug gekomen
Dus winst
Ben nu 6 dagen in Londen en vanavond vliegen we terug naar huis, en hoewel ik het ontzettend naar mān zin heb, kijk ik stiekem ook wel weer uit naar mijn eigen bed, bank en douche.
Normaal ben ik vrij maar nu een cursusdag in het midden des lands .
Maar ga vanmiddag wel naar de Bij om een marc jacobs tote te kopen (mits ik die leuk vind in āt echt)
Ik ben ziek en kan waarschijnlijk niet mee wandelen met mān wandel clubje. Het eerste dat mān vader zegt is. Wat heb je nu weer gedaan om ziek te worden? Je hebt zeker op de tocht gezeten of niet?
Heel fijn pap, dat helpt.
Nies in zijn gezicht. Jij ziek, hij ziek
Vind je leuk! Hele handige tas
Ik heb eindelijk ontslag genomen zodat ik volledig mān tijd kan gebruiken om mijn eigen bedrijf te laten groeien, yes!
Denk āt ook wel . Welk formaat heb jij?
Ik heb de mini, zocht een tas voor beetje dagelijks gebruik die ik makkelijk kan omhangen maar wel redelijk wat in past. Vind hem echt perfect daarvoor