Hahaha dat zeggen alle ouders: je bent zeker met nat haar buiten gaan lopen, geen sjaal om, je zit te veel op je telefoon.
Hahah migado als er een ding fout gaat gaat ook alles fout he. Mn halve piercing lag ineens naast de naaimachine op werk. Wist uit pure paniek even niet waar ik hem moest bewaren dus heb hem een half uur in mn wang bewaard ?!?!
En ben doorgelekt. En toen ben ik toen ik klaar was heel snel naar de trein gerent zovan moet mn piercing redden. Maar al mn spullen liggen nog op mn werk haha.
Nja kan dr gelukkig om lachen ben echt toe aan weekend.
Ik heb gedaydrinkt of daygedronken en ben kapot maar ik moet nog uit eten en ijshockey kijken pfff
Lekker in bed gaan liggen en uber eats bestellen joe
1,5 vertraging en het is vrijdag. Is het dan altijd zo druk?!?!
Moet dinsdag ook deze route. Hou mn hart vast
Ik stapte net de tram uit en klapte mijn paraplu open. Toen ik overstak, zag ik iets vanuit mijn ooghoek op me af rennen. Was het een man die opeens naast me onder mijn paraplu gaat lopen.
“Mevrouw mag ik naast u lopen?”
Uh… eh… euh…
“Sorry, maar nee.” Heb ik eruit gestameld.
Ik was zo geschrokken en gelukkig zag hij dat en liep hij door. Ik kende die man ook helemaal niet en vond het zo vreemd om plots iemand naast me te hebben.
Heþ is een vrijdag en spitsuur haha. Ik denk dat het dinsdag wel mee valt.
ik moet gelijk aan ja zuster nee zuster denken maar eigenlijk helemaal niet grappig en ik zou ook echt schrikken! gelukkig ging hij weg
Normaliter zijn dinsdag en donderdag de allerdrukste dagen van de week en ik reed om 15:20 weg
dat is gebruikelijkerwijs voor de spits (maar normaal rijd ik niet ver op vrijdagen)
Goed om te weten dat je wasmachine een gemiddelde hartslag van 76 heeft wel hahah.
Ew ik zag net een tiktokfilmpje hierover en dacht dat kN niet waar zijn, maar volgend mij wel
wat erg
Lifehack!
Op tiktok zie ik de hele tijd 1001 arabian nights. Hoezo is dit nummer weer populair?
Hoezo niet!!
Omdat iedereen schijnbaar het dansje verkeerd doet. Tenminste ik krijg elke keer een tutorial hoe je dat dansje wel moet doen.
Dit heb ik ook ooit gehad. Maar die man accepteerde mijn nee niet en zei allemaal: tis maar klein stukje. En liep vervolgens dus een heel stuk met me mee. Was te flabbergasted om m terug de regen in de sturen.
Chipz is wee4 back ofzo. In een trieste oude verschijning maar goed. En nu is dat nummer opgepikt door amerika tiktok en die dansen t dansje verkeerd.
Ja ik zag ze van de zomer op een festival en ik dacht van tevoren echt YES NOSTALGIE EN MN KINDERDROOM KOMT UIT en dat was ook wel een beetje zo maar ze playbackten alleen maar. Stom. Ze dansten wel maarja kon wel echt merken dat ze ouder zijn geworden ![]()
Hebben ze dan niet altijd geplaybackt?
Ja ze kunnen echt niet zingen