Wat je even kwijt wil #62

Leuk! Niks aantrekken hoor van je moeder hoor, yoga is hartstikke chill. En harder werken dan mensen vaak denken haha

2 likes

Ja ik lag echt te hijgen op mn matje hoor

2 likes

Nou dat verbaasde mij ook! Begon zelfs een beetje te zweten haha. heel eerlijk, het helpt wel. mijn schouders en nek zijn nog steeds los. Heb voor volgende week weer geboekt!

6 likes

EEEEEWWWW @Hippe_kikker vertelde me net dat er een fukking Sheinwinkel in Zoetermeer is?!?!
Gadver!
Only in Sweet Lake City :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

5 likes

Die is er ook een tijdje in Antwerpen geweest.

Oké het moment is daar, heb nu toch echt de verwarming in huis aangezet. Het is zo koud, niet normaal

1 like

Ja maar dat is België. Sorry, maar dat is een land apart :smiling_face_with_tear:

1 like

Touché (om het even Vlaams te houden)

5 likes

Zit er ook een in arnhem zelfs hsha

1 like

Wat fijn! Succes!

Huh @Vaiana waar zit het dan? Ik woon daar en heb het in het stadshart iig nog niet gezien!

Edit : ik heb het opgezocht en het zit blijkbaar aan het begin! Daar kom ik dan dus weer nooit langs😂

2 likes

In 026 had ik ook niets anders verwacht.
Nee grapje, zijn er nog chille winkels verder bij gekomen of is groot en deels van centrum nu leeg?

2 likes

Ik word echt zo ongeduldig en chagrijnig van ziek zijn zeg. Ik weet dat ik nu gewoon moet accepteren dat ik de komende dagen nog ziek ben, maar het lukt me gewoon niet. Ook zit ik allemaal van die a. Vogel niet bewezen dingen te nemen, alsof dat iets gaat doen :upside_down_face:

Nee dr is niks leeg. Zelfde winkels eigenlijk. Niey veel veranderd.

1 like

Ik belde de huisarts en de assistente nam op met: u had gebeld?

Dat is toch heel raar haha, ik kreeg gelijk een error in mijn hoofd, ja want ik bel… nu?

28 likes

Dankje! Ja ik heb niet veel eetlust, maar eet nu ook allemaal extra fruit enzo en zit nu helemaal van als ik beter ben ga ik beter voor mezelf zorgen :rofl:

1 like

Ik heb gisteren gewerkt en iets leuks gedaan en nu ben ik zo volledig naar de klote. Meteen een baaldag op deze manier

3 likes

Ik werk op een klantenservice en ik moet ook regelmatig de telefoon opnemen. Sommige mensen bellen terug, en blijven dan na het zeggen van hun naam stil. Dan denk ik ja eh, heb je een vraag of bel je terug??? Zeg dan ff van ja ik heb een gemiste oproep
Telefoon etiquette is echt lastig

2 likes

Tegenover de Primark idd! Het was echt een bende en zulke nare en vieze stofjes :sweat_smile:

1 like

Haha klantenservice is ook wel echt zo lastig, mensen die dan bellen of mailen en gewoon een boze vraag stellen: “hallo ik wil nu meteen… !!!”

Oké wilt u even uw naam en wat andere benodigde gegevens noemen aub want misschien denk je dat je de enige op de wereld bent en we jou allemaal kennen maar op basis van enkel uw stem kan ik echt precies helemaal niks met deze sommering.

7 likes

Ik heb gisteren heel naar (medisch) nieuws over een vriendin gekregen, vannacht denk ik verkeerd gelegen in bed want ik kan m’n linkerarm bijna niet meer optillen en moet ongesteld worden dus heb echt een baal humeur. M’n huis is rommelig en er staat een enorme afwas op me te wachten en ik moet over een uur gaan werken. Dit is echt niet mijn dag ofzo, zou het liefst weer in bed kruipen en de hele dag series kijken.

14 likes