Ja dan willen ze dit en dit en dit maar ze weten hun relatienummer niet… zoek dat ff op voordat je me belt??
Of wat ook vaak gebeurt, dan bellen ze terug met de mededeling dat ze uit het systeem gehaald willen worden (geen enkel probleem) maar ze willen niet zeggen wie ze zijn. En ik kan niet zoeken op telefoonnummer. Gelukkig werk ik er al drie jaar en kan ik het allemaal handelen maar ik doe ook maar mn best!!!
Rant over
Ziekmelden of vrij nemen en dat gewoon lekker gaan doen? Sterkte
Haha ja in zo’n geval snap ik het natuurlijk, maar ze nam letterlijk op met: huisartsenpraktijk X, u had gebeld?
Zo last van werkontwijkend gedrag maar daardoor is mijn huis nu wel opgeruimd en schoon dus dat is wel top!
Misschien was ze in de war met de telefoon en heel druk en dacht ze dat ze zelf iemand terugbelde? De enige logische verklaring denk ik
Ik heb spontaan een dag vrijgenomen en vind het echt heerlijk! Uitgeslapen, klusjes in huis gedaan die ik al weken wilde doen, geluncht met een vriendin en het is nog niet eens twee uur? Vraag me gelijk af waarom ik dit niet elke week doe.
Lalalaaaa vandaag getekend voor een eigen huisje aan zee! Het was altijd al m’n plan om bij elk nieuw huis een stapje dichter bij de zee te gaan wonen en dat is weer gelukt. Dit moet het eindstation zijn, want dichter aan zee dan dit gaat ‘t niet worden denk ik.
Ik had net een soort van beoordelingsgesprek en ik maak dan van die domme cringe grapjes (door de zenuwen)
Andere partij keek en zei steeds echt huh ?? Is ze serieus. En dan ga er verder op in en wordt het dal steeds dieper.
Why why. Leuk maandag in het echt. Hopelijk heeft iedereen druk weekend zodat ze het vergeten.
Hahaha dat zeggen alle ouders: je bent zeker met nat haar buiten gaan lopen, geen sjaal om, je zit te veel op je telefoon.
Hahah migado als er een ding fout gaat gaat ook alles fout he. Mn halve piercing lag ineens naast de naaimachine op werk. Wist uit pure paniek even niet waar ik hem moest bewaren dus heb hem een half uur in mn wang bewaard ?!?!
En ben doorgelekt. En toen ben ik toen ik klaar was heel snel naar de trein gerent zovan moet mn piercing redden. Maar al mn spullen liggen nog op mn werk haha.
Nja kan dr gelukkig om lachen ben echt toe aan weekend.
Ik heb gedaydrinkt of daygedronken en ben kapot maar ik moet nog uit eten en ijshockey kijken pfff
Lekker in bed gaan liggen en uber eats bestellen joe
1,5 vertraging en het is vrijdag. Is het dan altijd zo druk?!?!
Moet dinsdag ook deze route. Hou mn hart vast
Ik stapte net de tram uit en klapte mijn paraplu open. Toen ik overstak, zag ik iets vanuit mijn ooghoek op me af rennen. Was het een man die opeens naast me onder mijn paraplu gaat lopen.
“Mevrouw mag ik naast u lopen?”
Uh… eh… euh…
“Sorry, maar nee.” Heb ik eruit gestameld.
Ik was zo geschrokken en gelukkig zag hij dat en liep hij door. Ik kende die man ook helemaal niet en vond het zo vreemd om plots iemand naast me te hebben.
Heþ is een vrijdag en spitsuur haha. Ik denk dat het dinsdag wel mee valt.
ik moet gelijk aan ja zuster nee zuster denken maar eigenlijk helemaal niet grappig en ik zou ook echt schrikken! gelukkig ging hij weg
Normaliter zijn dinsdag en donderdag de allerdrukste dagen van de week en ik reed om 15:20 weg dat is gebruikelijkerwijs voor de spits (maar normaal rijd ik niet ver op vrijdagen)
Goed om te weten dat je wasmachine een gemiddelde hartslag van 76 heeft wel hahah.
Ew ik zag net een tiktokfilmpje hierover en dacht dat kN niet waar zijn, maar volgend mij wel wat erg
Lifehack!