Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik dacht dat ze playbackten omdat de stemmen misschien wel veranderd zijn of dat ze een mindere conditie hebben dan vroeger, maar kan zijn dat ze altijd geplaybackt hebben ja
Vrijdagavond 20u en ik lig in bed. Mijn leven wordt steeds spannender.
Heb je dan een satisfyer in de black friday sale gekocht?
Nee, ik ben één van de weinigen die geen fan is van de satisfyer.
Ik vind een bezette man leuk.
Ik kwam echt precies hetzelfde posten. Lekkere gravy stamppot gegeten en nu op bed. Kaaan gewoon niet meer hahaha.
Ik ben aan het oppassen en mân nichtje begint te smiechten hoor. Eerst houdt ze me voor de gek dat ze voortaan twee voorleesboeken mag uitkiezen, een sprookje en een boek over Sinterklaas waardoor ik 20 min heb liggen voorlezen (dat was niet waar hoor ik achteraf) en nou zie ik in mân ooghoek ineens dat ze stiekem haar schoentje heeft gezet!?
Ook echt alleen die van haar en niet ook haar zusje.
![]()
![]()
![]()
Ben bij vrienden en zij kijken darten, dat alleen al is vreselijk. Maar die Made in Turkey haarlijn van Barney kan toch ook echt niet jongens ![]()
![]()
Oooh ik zou echt in die van haar zusje een chocolaatje oid en haar eigen schoentje er leeg naast laten staan, en dan natuurlijk wel ergens anders dat cadeautje voor haar neerleggen, maar zou dr ff goed pesten ![]()
Vrijdags begint spits vaak eerder en is het vaak echt druk.
Dinsdag ookwel maar minder. Bij maps / waze kan je route ook intoetsen en beste tijd om te vertrekken zien.
Zo irritant als je de enige niet-roker bent in een gezelschap. Zit je lekker weer een kwartier alleen in een café vooe je uit te staren.
Heb een cursus dus ben overgeleverd aan de grillen van de cursusleider ![]()
hopelijk kan ik dan rond 3 centrum Utrecht uit en is dat deze keer wel op tijd!!
Ik hoop het voor je! Uit centrum weet ik niet maar meestal is 15 nog wel voor de spits rond Utrecht (de snelwegen)
Hahaha top, die hoef ik dus niet te kijken
In verdediging voor Utrecht ging het pas mis op de A12 (en daaropvolgend Wageningen, A50, A73 ![]()
)
Al mijn cursusgedoetjes zijn in en rondom Utrecht
zo niet tof
Dat ging vanmorgen gelukkig wel supergoed maar ik weet 1000% zeker dat het dinsdag op de heenweg de hel gaat zijn en ik of véél te laat kom door file of véél te vroeg omdat ik om 6 uur in de auto stap om de file voor te zijn
.
Kun je niet met de trein? Of ergens P+Râen?
Ik neem dezelfde route (wel pas vanaf Wageningen) en ja, het is daar op vrijdag altijd zo druk. Op dinsdag trouwens ook, maar dan vaak wel pas wat later op de middag. âs Ochtends staat er meestal ook file, helaas, deze week deed ik er ook weer drie kwartier langer over.
Trein kan niet, ofja op eigen kosten dus nee đ„č. Utrecht heeft best weinig P+R en die cursus start op zoân domme tijd dat ik vrij zeker weet dat daar geen plek meer is op een dinsdag. En gaat eigenlijk meer om de drukte op alle A wegen overal waarom het iig vandaag zolang duurde. Nul ongelukken ook, gewoon drĂșk.
Was gewoon geschokt dat het op vrijdag ook was
. Toen ik heenreed was het vet rustig en ook spitstijd dus waar iedereen in de middag ineens vandaan kwam?!