Ja dat is echt classic vrijdag, ochtend rustig en terug teeeeeringdruk. Elke week weer
Ik zit in de trein en we komen nu langs de arena waar het toppers concert plaatsvond
Ik ook!
Sterkte
Nou dit is dan ook echt het enige leuke aan het wk
Ja ik was ook verbaasd haha
Ik begin over 2 weken met mn fulltime baan en ben nu zo lekker aan het stappen leuke dingen doen en daydrinken, echt heerlijk
Ik haat ziek zijn. Mān hele hoofd zit dicht en ik heb lage bloedsuikers. Nog meer mensen wakker?
Ja!! Ik ben net een uurtje thuis van de stad en lig lekker schoon gedoucht te tiktokken
Ik ook! net klaar met werken
Ik wil gaan slapen maar ik weet nu al dat het echt een opgave gaat zijn om mn schoenen uit te krijgen en daar ben ik gewoon nog niet klaar voor
Dat klinkt echt heerlijk.
Leuke avond gehad?
Ewww word wakker met koppijn op dit onethisch tijdstip.
Het is hier 2.2°C .
![]()
![]()
![]()
Vrijdagmiddagspits is altijd heel druk. Snap ik zelf ook nooit, het contrast met de vrijdagochtendspits is enorm
Ik had sowieso even de memo gemist dat het zo koud zou worden dit weekend. Grote verschillen zeg tov vorige week.
Oh hier -5. Denk niet dat ik mijn vriend kan porren voor een wandeling ![]()
Oke huilen, boiler kapot en geen warm water. Pfff
Ugh helemaal geen water hier. Leidingbreuk in de straat. Gelukkig wel verwarming en de boiler in het keukenkastje zat nog vol (en die werkt al ff niet meer, dus zit alleen koud water in haha).
Dit was laatst bij ons ook. Het werd wel snel verholpen gelukkig. Dus hopelijk bij jou ook