Wat je even kwijt wil #62

Op tiktok zie ik de hele tijd 1001 arabian nights. Hoezo is dit nummer weer populair?

2 likes

Hoezo niet!!

4 likes

Omdat iedereen schijnbaar het dansje verkeerd doet. Tenminste ik krijg elke keer een tutorial hoe je dat dansje wel moet doen.

2 likes

Dit heb ik ook ooit gehad. Maar die man accepteerde mijn nee niet en zei allemaal: tis maar klein stukje. En liep vervolgens dus een heel stuk met me mee. Was te flabbergasted om m terug de regen in de sturen.

1 like

Chipz is wee4 back ofzo. In een trieste oude verschijning maar goed. En nu is dat nummer opgepikt door amerika tiktok en die dansen t dansje verkeerd.

2 likes

Ja ik zag ze van de zomer op een festival en ik dacht van tevoren echt YES NOSTALGIE EN MN KINDERDROOM KOMT UIT en dat was ook wel een beetje zo maar ze playbackten alleen maar. Stom. Ze dansten wel maarja kon wel echt merken dat ze ouder zijn geworden :joy:

5 likes

Hebben ze dan niet altijd geplaybackt?

4 likes

Ja ze kunnen echt niet zingen

4 likes

Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik dacht dat ze playbackten omdat de stemmen misschien wel veranderd zijn of dat ze een mindere conditie hebben dan vroeger, maar kan zijn dat ze altijd geplaybackt hebben ja

1 like

Vrijdagavond 20u en ik lig in bed. Mijn leven wordt steeds spannender.

9 likes

Heb je dan een satisfyer in de black friday sale gekocht?

1 like

Nee, ik ben één van de weinigen die geen fan is van de satisfyer.

3 likes

Ik vind een bezette man leuk.

1 like

Ik kwam echt precies hetzelfde posten. Lekkere gravy stamppot gegeten en nu op bed. Kaaan gewoon niet meer hahaha.

1 like

Ik ben aan het oppassen en m’n nichtje begint te smiechten hoor. Eerst houdt ze me voor de gek dat ze voortaan twee voorleesboeken mag uitkiezen, een sprookje en een boek over Sinterklaas waardoor ik 20 min heb liggen voorlezen (dat was niet waar hoor ik achteraf) en nou zie ik in m’n ooghoek ineens dat ze stiekem haar schoentje heeft gezet!? :woozy_face: Ook echt alleen die van haar en niet ook haar zusje.

45 likes

:headstone::skull::fish:

3 likes

Ben bij vrienden en zij kijken darten, dat alleen al is vreselijk. Maar die Made in Turkey haarlijn van Barney kan toch ook echt niet jongens :skull::joy:

4 likes

Oooh ik zou echt in die van haar zusje een chocolaatje oid en haar eigen schoentje er leeg naast laten staan, en dan natuurlijk wel ergens anders dat cadeautje voor haar neerleggen, maar zou dr ff goed pesten :joy:

3 likes

Vrijdags begint spits vaak eerder en is het vaak echt druk.
Dinsdag ookwel maar minder. Bij maps / waze kan je route ook intoetsen en beste tijd om te vertrekken zien.

3 likes

Zo irritant als je de enige niet-roker bent in een gezelschap. Zit je lekker weer een kwartier alleen in een café vooe je uit te staren.

6 likes