Wat je even kwijt wil #62

Heb een cursus dus ben overgeleverd aan de grillen van de cursusleider :upside_down_face::upside_down_face: hopelijk kan ik dan rond 3 centrum Utrecht uit en is dat deze keer wel op tijd!!

5 likes

Ik hoop het voor je! Uit centrum weet ik niet maar meestal is 15 nog wel voor de spits rond Utrecht (de snelwegen)

2 likes

Hahaha top, die hoef ik dus niet te kijken

4 likes

In verdediging voor Utrecht ging het pas mis op de A12 (en daaropvolgend Wageningen, A50, A73 :sob::sob:)

Al mijn cursusgedoetjes zijn in en rondom Utrecht :expressionless: zo niet tof

1 like

Dat ging vanmorgen gelukkig wel supergoed maar ik weet 1000% zeker dat het dinsdag op de heenweg de hel gaat zijn en ik of véél te laat kom door file of véél te vroeg omdat ik om 6 uur in de auto stap om de file voor te zijn :smiling_face_with_tear:.

Kun je niet met de trein? Of ergens P+R’en?

1 like

Ik neem dezelfde route (wel pas vanaf Wageningen) en ja, het is daar op vrijdag altijd zo druk. Op dinsdag trouwens ook, maar dan vaak wel pas wat later op de middag. ‘s Ochtends staat er meestal ook file, helaas, deze week deed ik er ook weer drie kwartier langer over.

1 like

Trein kan niet, ofja op eigen kosten dus nee 🥹. Utrecht heeft best weinig P+R en die cursus start op zo’n domme tijd dat ik vrij zeker weet dat daar geen plek meer is op een dinsdag. En gaat eigenlijk meer om de drukte op alle A wegen overal waarom het iig vandaag zolang duurde. Nul ongelukken ook, gewoon drúk.

Was gewoon geschokt dat het op vrijdag ook was :joy:. Toen ik heenreed was het vet rustig en ook spitstijd dus waar iedereen in de middag ineens vandaan kwam?!

1 like

Love dat mijn twee beste vrienden, mannen, allebei er altijd op staan om mee te lopen naar m’n fiets of mee te fietsen tot een druk punt als ik ‘s nachts bij ze wegga. En altijd appen of ik veilig thuis gekomen ben.

Niet dat ik een heel eng traject moet fietsen vanuit hun huizen, maar gewoon een fijn gevoel dat ze zo geven over m’n veiligheid. :sob: En ja, vast niet bijzonder, maar ben gewoon dankbaar dat het zo vanzelfsprekend is en ik gewoon kan drinken wat ik wil zonder me zorgen te maken hoe ik thuis kom.

58 likes

Ja dat is echt classic vrijdag, ochtend rustig en terug teeeeeringdruk. Elke week weer

5 likes

Ik zit in de trein en we komen nu langs de arena waar het toppers concert plaatsvond

Ik ook!

Sterkte

2 likes

Het FIFA fan festival WK anthem is wel echt een BANGER love it

6 likes

Nou dit is dan ook echt het enige leuke aan het wk

2 likes

Ja ik was ook verbaasd haha

1 like

Ik begin over 2 weken met mn fulltime baan en ben nu zo lekker aan het stappen leuke dingen doen en daydrinken, echt heerlijk

50 likes

Ik haat ziek zijn. M’n hele hoofd zit dicht en ik heb lage bloedsuikers. Nog meer mensen wakker?

Ja!! Ik ben net een uurtje thuis van de stad en lig lekker schoon gedoucht te tiktokken

3 likes

Ik ook! net klaar met werken

Ik wil gaan slapen maar ik weet nu al dat het echt een opgave gaat zijn om mn schoenen uit te krijgen en daar ben ik gewoon nog niet klaar voor

2 likes