Wat je even kwijt wil #62

Dit was laatst bij ons ook. Het werd wel snel verholpen gelukkig. Dus hopelijk bij jou ook

1 like

Ja ik moet zo naar een verjaardag haha, hopelijk wordt het geen deodouche.

2 likes

Ben verliefd (aan het worden) :clown_face: :nauseated_face:

47 likes

Ik begin grijs te worden en ik kan het gewoon niet accepteren maar wil mijn haar ook (nog) niet verven. 30+ zijn is echt kut.

4 likes

Heb net een thermo legging gehaald bij de HEMA want ik heb het verrekte koud tijdens mijn dienst.
O, en de kachel op kantoor even omhoog gegooid. Baas betaald toch :joy:

3 likes

Ik zou vandaag alle kozijnen die nog ƩƩn laagje verf moesten schilderen.

Tip van de dag: laat nooit zomaar iemand die helpt met klussen je kozijnen schilderen. Enorme druipers en alles kan weer kaalgeschuurd worden. :weary::weary::weary::weary:
Wat een ellende. Wil uit frustratie al geeneens meer verder met klussen vandaag.

6 likes

Ik laat (bij een onredelijk dure fancy kapper) voor 35 euro een toner in mijn haar zetten die exact dezelfde haarkleur heeft als ik, hij verft dan een soort ā€œuitgroeiā€ en na een aantal wasbeurten vervaagt die toner en lijken mijn grijze haren meer donkere highlights dan van die witte sprieten. Weet niet wat voor haarkleur je hebt maar raad het aan!

4 likes

Dus voorlopig geen ijsjes meer halen na dienst?

3 likes

Wat is buikgriep hebben toch afschuwelijk :cry:

3 likes

Ik heb gisternacht, na een paar biertjes in de kroeg, een muur in de voorstrijk gezet. Moet zeggen, geen gek resultaat!

40 likes

Ja!! Maar de hele tijd vanochtend van die dromen dat je niet weet of je nou slaapt of wakker bent en allemaal rare dingen dus dat was minder

1 like

Ik stap over op de kip 9 van de McDonalds :joy:

7 likes

Hahaha ik heb dus gisteravond ook vrij spontaan besloten de (bijzonder lelijke) wandtegels van m’n trap naar de slaapkamer te gaan verven.

M’n huis is al weken redelijk ontploft en kan wel een schoonmaakbeurt gebruiken. Er ligt een hele berg was en vooral afwas op me te wachten en ik heb zoveel nuttigere dingen te doen ook qua studeren voor mn tentamen en/of een beetje slaap inhalen…en vanaf december heb ik alle tijd voor dit soort klusjes in huis. Dus ja volkomen logisch om dan op vrijdagavond de muurtegels (die dus al lelijk zijn sinds ik hier woon) te gaan verven :sweat_smile:

3 likes

Het is zo vochtig in mijn huis en nu heb ik schimmel :weary: Komt denk ik omdat de verwarming nog amper aan geweest is. Ik wil ook niet te veel luchten want dan wordt het nog kouder binnen. Echt ellende

4 likes

Ben op bezoek bij mijn vader in het ziekenhuis na zijn operatie, het gaat goed gelukkig.
Heb 2 uur gereden om er te komen dus ben kapot en straks nog terug rijden, wat ik spannend vond maar is gelukt.

35 likes

Love rondstruinen in kringloop winkels. Helemaal leuk als t voor secret santa cadeautjes is.

11 likes

Aankomende week krijg ik een ingreep waardoor ik een paar weken alleen vloeibaar en zacht voedsel kan eten. Dus nu heb ik allemaal stokbrood, chips en andere ā€˜harde’ snacks in huis gehaald om nog even van te genieten :heart_eyes:

41 likes

Zo vervelend he :expressionless: het water druipt hier bijna van de ramen, dagtaak om het droog te maken

3 likes

Dat die xavi simons meedoet aan het wk, dacht serieus dat dat kind 15 was ofzo :joy:

1 like

Ik heb serieus handdoeken nodig vandaag, zoveel condens. Weet ook echt niet wat ik er nu aan kan doen